Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 24 April 2012

OTP várakozás

Nem akarok egyenlőre sokat írni. Két verzió van, az egyik szerint jelenleg még a korrekció fázisában vagyunk B hullámban, a másik szerint egy running flattal vége lett a korrekciónak, már az 5. hullám jön lefelé. Egyenlőre nem tudok dönteni, de nem is kell. A kritikus zónát figyelem, eléri e a piac, illetve mit csinál ott. De figyelem  a tegnapi napi mozgást is, mert eleve egy vételi signál közeli pozícióban van, kérdés, hogy ma triggereli e, vagy semlegesíti a mozgást.


OTP órás chart:



Tegnap este a neten megnéztem egy oldalt, ahol az OTP-re több indikátor jelzését tették ki. Kivétel nélkül mindegyik eladási irányt mutatott. Nekem ez gyanús, annál is inkább, mert egy energikus C hullám jöhetne felfelé. Ez nem a támogatott verzióm, most nem támogatok verziót, majd a piac eldönti mit szeretne és az alapján cselekszem majd.

219 comments:

  1. Tréningeseknek szóló megjegyzés:

    Ha felfelé éles A ment, majd éles B lefelé, azután egy ED fel, akkor A és B vonatkozásában joggal merülhet fel a jó számozás kérdése a vezérlőelvek miatt. Nincs kizárva, hogy ez történt, A és C vonatkozásában élnek a vezérlőelvek, de nagyon ritkán alakul ki ilyen formáció. Az is igaz, hogy a korrekció ideje az 5. elindulásával rendben lenne...

    ReplyDelete
  2. Na skaccok, felkészültetek? RSI! :-)

    boy

    ReplyDelete
  3. 3345 környéke foghatja meg az emelkedést

    ReplyDelete
  4. rövid távon, 15' néztem

    ReplyDelete
  5. ha lefordul visszatesztelheti a nyitót, de nagy eséllyel a nyitó rész marad

    ReplyDelete
  6. szép volt! nekem RSI semmit nem mutat! egyenlőra

    ReplyDelete
  7. még nincs trigger, csak set up, büdös az emelkedés, egyenlore

    ReplyDelete
  8. Sziasztok !

    Szerintem tegnapi aljtól eddig egy "A" hullám jött felfelé. Most már a "B"-ben lehetünk lefele. (BUX hati)

    ReplyDelete
  9. 15' nem volt nálad horog? RSI?

    ReplyDelete
  10. Nálam, vagy Imi-boy-nál ?

    ReplyDelete
  11. bocs Lacika, Imi-boy-ra gondoltam, a tréningen tanult dolgokat próbálta használni, én nem láttam a bejegyzésed, OTP-ről beszélek

    ReplyDelete
  12. bocs, a mai nap nem volt, tegnap volt.

    ReplyDelete
  13. El tudom képzelni, hogy BUX hati és OTP most viszonylag eltérő utat jár be, ami nem túl gyakori amúgy. Egyik jele, hogy BUX hati tegnap már megütötte új aljat, míg OTP nem.

    ReplyDelete
  14. (új alj - háromszög alá benézés)

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. hát eddig ma az RSI munkája = 000 :-)
    bezzeg tegnap...

    ReplyDelete
  17. bux hatinál alakul 5 percesen egy bearish divergencia

    ReplyDelete
  18. Én is azt nézem (BUX hati bear div-et). Nálam most "c of B"-ben vagyunk.

    ReplyDelete
  19. de nem nagyon akar kialakulni..., lassú szülés ez a mai nap

    ReplyDelete
  20. az a baj, hogy a bearish divergencia felmerülése, akár a további emelkedést támasztja alá

    ReplyDelete
  21. otp forgalma már majdnem 1milliárd! :-))))hihetetlen!
    csabesz, charlie, ricsi! sokkot kaptatok a tegnapi naptól? :-)))

    ReplyDelete
  22. nemnem, Rád figyelünk boy ;)))

    ReplyDelete
  23. figyelem az RSI-t majd kigúvad a szemem, de ma nem akarja megmutatni magát.

    ReplyDelete
  24. eladási signalt keresek, tegnapi long zárva, vagy c vagy 3. lehet lefelé, majd

    ReplyDelete
  25. 1' 5' RSI-t nézzétek meg

    ReplyDelete
  26. hát nyögvenyelős nap ez, talán majd délután! ma 3 tradeből 3 nyerő, 1x otp, 2x hati. bruttó nyerő 5321 ft. -(Nem buktam!!!! Azt hiszem ma értem a napos csúcspontomra, lehet abba is hagyom!
    Önbizalom növelő!)- RSI nélkül! gondoljátok el ha RSI ma nem ilyen lusta. :-)))) menjünk ebédelni!
    jó étvágyat!!!!

    ReplyDelete
  27. Hát, BUX hatiban most vagy kábé kész a tegnapi aljtól egy ABC felfelé. Vagy pedig exp. flat jött az "A" után. Én inkább az első verzióra szavaznék. Ezek alapján mehetnénk akár a tegnapi alj (17.780) alá BUX hatiban.

    ReplyDelete
  28. Imi-boy, nekem úgy tűnik az utóbbi két napban tett kommentjeid alapján, hogy a nyerődet azonnal ebédre költöd :) jó étvágyat

    ReplyDelete
  29. Lacika, nem vársz egy C hullámot felfelé, én nagyon azt nézegetem

    ReplyDelete
  30. Ad. én semmit nem látok, lehet rossza a szemem.

    ReplyDelete
  31. Lacika, fejlődő szervezet még az enyém, kell a megfelelő mennyiségű és minőségű táplálék! :-)))

    ReplyDelete
  32. jaaaa! igen azt láttam, azt hittem div-et kellett volna látnom.

    ReplyDelete
  33. Ad, most két rövid-távú verziót nézek. 1. Most ABC már kábé kész tegnapi aljtól fölfelé. Ha "C"-jében vagyunk most felfelé még, akkor is max. 18.000-18.050-ig várnám. 2. Az ABC-nek a "B"-jében vagyunk most, mely egy exp. flat BUX hatiban. Ez a "B" 17.900 alá mehet, mely után felfele jön csak a "C", melynél szintén 18.000-18.050 lehet a korlát elsődlegesen.

    ReplyDelete
  34. És miután az ABC kész fölfelé (bármelyik verzióra a 2 közül), mehetnénk le a tegnapi alj alá 17.750-es rés betöltésére (vagy hol is van pontosan).

    ReplyDelete
  35. milyen likvid ma az OTP, 5 perce nem volt kötés, az utolsó 10 percben 4

    ReplyDelete
  36. OTP-ben szerintem tegnapi aljtól felfelé lévő ABC-nek a B-jének a B-jében vagyunk. Ez indokolhatja a kötések hiányát.

    ReplyDelete
  37. (OTP-ben 3.420 a köv. cél nálam)

    ReplyDelete
  38. :o) nekem is, a kérdés utána mi lesz

    ReplyDelete
  39. nagyon nem lennek izgatott long iranyba....spanyol,olasz kotvenyhozamok ma elszalltak...tudom hirek nem szamitanak de akkor inkabb kimaradok ebbol...csak ido kerdese hogy jol megpofozzak ezert a piacokat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. januárban hittem ennyire egy irányban, most nem gondolok mélyen egy irányt, ott vannak a zónák, meglátjuk, légy óvatos, otp ott hagyott egy szigetet, réssel nyitás lett, de felfelé, óvatosságra int shortban

      Delete
  40. a másik verzió, hogy ráront 3400-re, egy picit számoltam 3420 alá menne egy picivel, de ilyen tf-n 1-2 forint kiszámíthatatlan

    ReplyDelete
  41. rsi 15' otp lehet belőle egy horog lefelé, Elliott arra mutat

    ReplyDelete
  42. üdv,

    most értem ide, ügyintézés volt délelőtt, de ahogy látom semmiről nem maradtam le...
    1,2 milliárdos otp forgalom 12.30-kor??!!?!?!? pff...
    asszem inkább lapozgatom a könyvet.... azzal többet nyerek most ;-)

    csabesz

    ReplyDelete
  43. ha van is nem jut messzire :o) Rsi-n nézed?

    ReplyDelete
  44. akkor vigyázz, mert ott volt egy tüske... kicsi tf. forgalom nélkül Elliott szerint 3345-ig mehet mi az RR, kicsi

    ReplyDelete
  45. itt van, nagy nehezen sikerült felraknom a piros vonalakat

    http://www.forexpros.com/equities/ot-bank-nyrt-advanced-chart

    ReplyDelete
    Replies
    1. szerintem ez egy sima zz lefelé, most b hullámban volt felfelé, jön egy c lefelé

      Delete
  46. Ad! a tüske vég nem számít? csak a gyertya vég?
    50 darabbal kipróbálom otp vétel 3438.

    ReplyDelete
  47. skacok szívjátok gyorsan fel azt a 25 ezer darabot, hogy legalább 3460ig eljussak vele! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100 db-bal tudok ilyen forgalomnál slingshotot csinálni, én erre nem hajtanék

      Delete
  48. valamelyikünk ma nyerni fog :o) én shortot nyitottam 3444-n, de jó régen... (extra rövid távra!) már nem lehet rányitni, ezt annak írom, akik erre most gyorsan pozícióba lépnének

    ReplyDelete
    Replies
    1. eddig jobban állsz, de hol van még a vége? :-)))

      Delete
  49. hogy mit össze bénázok ezzel a rajzal, ami meg se jelent úgy, ahogy berajzoltam!
    ezért csak 50-et vettem, ha esetleg 100-at akarsz venni, legyen kire ráborítanom! :-)))

    ReplyDelete
  50. boy egy ábrát felteszek az első bejegyzésbe, nézd az rsi folyamatosan lepattan a 9-es átlagról

    ReplyDelete
    Replies
    1. 15 percesen nézzél rá, szerintem ott lesz majd egy horog, indulhat c lefelé (vagy 3. hullám)

      Delete
  51. mire kiraktam fölé szúrt :o), de már hagyom... 3445-re mond elliott lefordulást

    ReplyDelete
  52. a képet vágd ki, mentsd el, tedd fel valamilyen kép portálra, majd azt csatold be...

    ReplyDelete
  53. na most 15' jöhetne a beteljesedés (azaz egy nagyobb ütés 3430-on keresztül lefelé)

    ReplyDelete
  54. nem bírtam cérnával 3434-en dobtam, neked lesz igazad! mea culpa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nincs gond, de egyenlőre demoban próbálkozz! :o)
      1) elliot
      2) Rsi
      3) set up
      4) signal
      5) pozi méret
      6) stop loss szint
      7) RR
      8) elemzed utólag

      Delete
  55. RSI kontextusban ér valamit, bull verzió: felfelé 5 hullám ment lefelé 2, azaz kell egy még le, a teljes korrekcióhoz, ráadásul nem ért el ideális fibo szintet, bear:felfelé valamilyen kombináció ment, vagy nem 5 hullám, lefelé 2 jött, azaz kell még egy minimum, de jobb esetben még 3...

    ReplyDelete
  56. új chartot tettem fel RSI 15'

    ReplyDelete
  57. lehet én vagyok a béna, de a forexprosból, nem tudtam egyáltalán sem kivágni, sem lementeni ábrát. mindegy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. csak prtsc-vel megy...

      Delete
    2. Ja sam Adrian...

      print screen pillentyűvel kivágni a teljes képernyőt (érdemes előtte kinagyítani), majd beillesztés, mondjuk paint b-be, majd feltenni valami kép megosztó oldalra és akkor tudod becsatolni, lehet Frici jobban ért hozzá

      Delete
  58. otp következő megálló lehet a 3418 környéke

    ReplyDelete
  59. Sziasztok!
    Hát imi-boy tényleg nagyon nyomod ezt az RSI témát :-)
    Ahogy megígérted...

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia!

      de ma nem mutat olyan szépet, mint tegnap, így most várok.

      Delete
    2. a stop azért jó helyen volt :o)

      Delete
    3. mentális stop volt
      prtsc ne radi

      Delete
  60. Sziasztok!
    Imi-boy!

    Próbáltad a grafikon alján a " Link to this chart"-ot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. szia Hócipő!

      Már azt is megpróbáltam, azt hiszem ez az egy oldal van az internet világában amit nem lehet kivágni. :-)
      De lehet, hogy a hiba bennem van! Öregszem? :-)

      Delete
    2. hm, egy ed lesz lefelé?

      Delete
    3. Szerintem Ad jól írta.
      Én kipróbáltam a fenti forexes linken, és működött.
      Link megnyit, kívánt felület beállít, leütni a Pront Screen-t (ha laptopon nyomod, lehet hogy kell hozzá a Fn billentyű is), majd megnyitni egy képnézegetőt, új kép és beilleszt.
      Nekem így sikerült.

      Delete
    4. biztos jól írta! De nekem így sem sikerült. Most már biztosan én vagyok a hiba forrása! :-)

      Delete
  61. itt a slingshotom hatása! :-)))

    ReplyDelete
  62. Nincs olyan érzésetek, hogy valamit nem tudunk, nagy a sunnyogás, hatiban 200 konti vételen, de nem akarják hirtelen elindítani felfelé (összeesküvéselmélet)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kereskedési ötlet: eladás: 6570 pont, célár: 6500 pont, veszteségvágás: 6590 pont, hozam/kockázat arány: 70 pont (1%)/20 pont (0,3%)=3,5.
      DAX

      Delete
  63. olyan mintha a felfelé kör korrekciója egy running flat lett volna... és kész lenne, ott a lindahl vételi 5'

    ReplyDelete
  64. 5' szerintem egy nyuszifül alakulgat a bear támasz semleges, bear ellenállás zónájában

    ReplyDelete
  65. szerintem e gyertya még hiányzik

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalkulált értéket látsz csak a neten, ami nem mindig jó

      Delete
  66. ott volt az is, de nem tetszett, nem volt elég támogatás elliott alapon, nem volt ideális a korrekció lefelé két tf-n

    ReplyDelete
  67. bárki bármit mond, a mai nap nyitást követő óra, nem impulse, korrekció, ebben az esetben bármi legyen is a megoldás, megyünk majd még feljebb, de előtte szvsz kell egy mélypont, lokális

    ReplyDelete
  68. bullish verzio es celar amig a mai alj tart..
    otp 15

    ReplyDelete
  69. Hú bevitettek az erdőbe, most már nem tudom merre :-(

    ReplyDelete
  70. a nyuszifül kialakulásával lett bearish divergencia 5'-en, ezért esik most szvsz

    ReplyDelete
  71. lehet most egy kombinációs korrekcióban vagyunk, mintha 5 hullám jött volna most le

    ReplyDelete
  72. lehet még egy kör, de 5X pozival mentem, lelkileg nem jó...

    ReplyDelete
  73. Szerintem egy kicsit nagyobb képen BUX hatiban most egy 4-es hullámban vagyunk 60 percesen. Mehetünk majd a tegnapi alj alá. ("függetlenül" attól, hogy 5 és 15 percesen most megyünk-e még feljebb).

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTP, hati nem feltétlenül mozog egybe, és mintha valami osztalék szelvény vágás lett volna, lehet bezavar egy kicsit

      Delete
  74. 17950-en mint a cukrot veszik a hatit, én is vettem egy kicsit

    ReplyDelete
  75. :o) lehajoltak érte 3411-re :o), azért belelátom, hogy dZZ jön lefelé és belekoszolunk a 3400-ba..

    ReplyDelete
  76. végre óráson alakulhat valami, közelít a 9-es átlaghoz

    ReplyDelete
  77. kávé, pihi, pozik folyamatosan zárva...

    ReplyDelete
  78. nekem kell még egy mélypont buxban,kis tf

    ReplyDelete
  79. várni kellett volna még egy picit... :o)

    ReplyDelete
  80. 3398 lehet a vége, de 3400-is megteszi, ott van a 2. ideális fibo pontja

    ReplyDelete
  81. órás rsi 9 -es átlagon 40 fölött egy picivel, ha itt fordul, erős menet lesz...

    ReplyDelete
  82. Hócipő!

    Ott lett volna helyed a tréningen, azt hiszem a mai napból keveset értesz! Legközelebb figyelünk az Áfa bevallásra... (persze, ha nem csak udvariasságból mondták a fiúk, hogy jó volt)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen csak pislogok, az új kifejezések láttán, pl: nyuszifül :-)

      Delete
  83. devizak nem tamogatjak a rovidtavu rv. piaci emelkedest de valami csoda folytan elkepzelheto a magyar piac felulteljesitese ideiglenesen....ha tul sokaig huzza a 2.hullamot akkor esetleg ed is lehet belole fel...kritikus szint a mai alj...

    ReplyDelete
    Replies
    1. örülnék neki, mert megmutatja, hogy hol tartunk

      Delete
  84. óráson ott a bullish divergencia

    ReplyDelete
  85. az 5' a tegnapi aljtól olyan mint január óta naposon... OTP

    ReplyDelete
  86. jaj, de szépen bementünk 3400 alá, keressünk fordulós setup gyertyát és signalt

    ReplyDelete
  87. Igen, volt egy két új kifejezés, pl: madár setup

    ReplyDelete
  88. ott a lindahl d jelzése percesen, lehet mondjárt az e is

    ReplyDelete
  89. 15 ft ment a piac...mire beírtam

    ReplyDelete
  90. otp bearish verzio...4.hullam dzz volt es az 5.mar regen folyamatban egy ed epitesevel...
    otp 15

    ReplyDelete
  91. guys....devizak romlanak,a bullish verzio csak a magyar piac felulteljesitese eseten fog megallni...szvsz...

    ReplyDelete
  92. én kiszálltam otp 11 ft:-)

    ReplyDelete
  93. minusz kereskedési ktg, maradt valami? bár 10000db egy fagyi biztos megvan

    ReplyDelete
    Replies
    1. nettó 290 ft nyereség! :-))) most nagyon kicsi tradeket nyomok, 80/20 a cél! csak, hogy érezzem! ma jó vagyok! (big face) :-))))

      Delete
  94. hati longom maradt, azt egyenlőre nem bántom, kicsit korán vettem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tőlem vetted boy, de már zártam :)

      Delete
    2. a brókert őrült vagy te is?

      Delete
    3. 2 gombóc fagyi :) kellett volna vételi stop, de mire beraktam, leszúrt

      Delete
  95. következő megálló szvsz 3440 felett egy picivel

    ReplyDelete
  96. 25-ös záróval az utolsó e is meglehet 5'-en

    ReplyDelete
  97. na a longom fele el is ment, lindahl szeretlek :o))

    ReplyDelete
  98. a lindát én is szeretem, az a kis 22 éves a könyvelésen!

    ReplyDelete
  99. szerintem ma új csúcs lesz hsz-ben

    ReplyDelete
  100. ha óra végéig tartja magát az OTP, akkor elég bullish lesz rövid távon (délután) Rsi horog!

    ReplyDelete
  101. 3441 felett flat korrekció kis 4. hullámban 1'

    ReplyDelete
  102. imi boy keresd a slinget 4. hullámban vagyunk, de szólj nekem is! :o)) percest nézek

    ReplyDelete
  103. imi boy ! Lindáról kép emailen! kiteszem, hogy mi is szerethessük :))

    ReplyDelete
  104. kis 4/c jön lefelé 3420 foghatja

    ReplyDelete
  105. de célárként 3428-at mondanám

    ReplyDelete
  106. a könyv alapján lesz egy kis bika medve összecsapás, van bent tét bőven...

    ReplyDelete
  107. gyors menet bika gyözött kb. 20000 db ki

    ReplyDelete
  108. atyaég mi van itt, nem is lehet 1' -st nézni így!

    ReplyDelete
  109. SQ indult, kis tf-n megnyúlt 5.!!!

    ReplyDelete
  110. midjárt eufóriába ér az rsi

    ReplyDelete
  111. long másik fele is zárva :o))))

    Lindahlt feleségül kértem :o)))

    ReplyDelete
  112. vajon mikor lesz 5. nek vége, itt 261-nél vagy még megyünk egyet, jó lenne kitalálni, mert visszamegy a 2. hullámáig, de lehet elmegy 423-ig

    ReplyDelete
  113. óráson linda, ha marad a 25x, ráadásul horog az rsi-n, a medvének annyi, ha így marad

    ReplyDelete
  114. 80 megvan, lehet visszamegyünk 40-50 környékére?

    ReplyDelete
  115. ez az én slingshotom miatt volt! :-))) én megmondtam ! vessen magára aki nem játszotta meg! :-)))))

    ReplyDelete
  116. bearish trendfordulót nem látsz, átültem a célár környékén shortba

    ReplyDelete
  117. na ez már számomra követhetetlen lett, hati long marad.
    gratulálok Ad!
    szép menet volt!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o)))) Elliott, de tudom sokan nem hiszek benne, de nálam működik

      Delete
  118. mire beírok, már megy is a piac, lassan zárom a shortot :o))))

    ReplyDelete
  119. már nem látok semmit :-))))

    ReplyDelete
  120. :o( 52-n csak engem hagytak a könyvben, mindenki mást kivettek

    ReplyDelete
  121. :o( 66-on ütöttem a felét

    ReplyDelete
  122. azt hittem kész a korrekció, de nem

    ReplyDelete
  123. meghúzhatnák a hatit is végre

    ReplyDelete
  124. kivettem, mert lejjebb, megy, basszus ma nagyon megy a hullám, oda vissza kereskedem, ez már legalább a 4. kör

    ReplyDelete
  125. ideális esetben beütik 40 alá

    ReplyDelete
  126. nem hiába tanultunk egész hétvégén! sőt én még ma éjjel is! :-)))

    ReplyDelete
  127. gondolom most valami lassabb hullám, esetleg ed jön lefelé

    ReplyDelete
  128. mintha kevesen lennénk itt, ugye Boy?

    ReplyDelete
  129. igen én is úgy nézem, én jól szórakozom! Sajnos most nekem is el kell mennem, hati longomat tartom, holnap hatiban remélem tüzijáték!
    Jók legyetek, gratulálok!
    további szép napot!

    ReplyDelete
  130. Sziasztok!Ad-Fiúk,Nagyon megy ez nektek.......most olvasok vissza.
    Hogy örül ilyenkor a bróker, én nem ugrálok egy "fityiszt" nekik!
    Ez az amit én soha nem játszok meg,csak úgy ráérősen!3310-töl

    ReplyDelete
  131. :o) exp flat korrekció 2. hullámban ? hmm ez bull lesz...egy 1/5 megnyúlt után, holnap réssel fel?

    ReplyDelete
  132. még rányitottam egyet, a francba, hogy 52-n bent hagytak..

    ReplyDelete
  133. köszi Ras! :o) van még esélyed 2 hét múlva :o)) ha gondolod :o)))

    ReplyDelete
  134. bika csapda a képen szvsz 1' otp

    ReplyDelete
  135. üdv,

    ad, ezek szerint a korrekciót 3410 környékére várod...?!?

    csabesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. nem 3440 környéke, lehet alatta is egy picit, de túl sok fibo mutat rá, 3441 ma többször volt támasz ellenállás, szerintem ott lesz valahol, fibo odamtat a és c aránya oda mutat, 5/2 ott van, erős zóna

      Delete
  136. lesz erő zuzni 40-ig? vagy tévedek

    ReplyDelete
  137. RSI alapján sztem 3489 volt az 5. vége, és az 5/3 nyúlt meg...

    csabesz

    ReplyDelete
  138. otpt le fogjak holnap utni de lehet meg ma...ez nem 3.hullam fel hanem ed 3.hullam le..
    otp ed

    ReplyDelete
    Replies
    1. legyen, üssék be, de akkor még ma, mert újra ráadtam 80-on

      Delete
  139. szerintem az exp flat korrekció b hulláma 127-138 fibo volt 3489-en, erre írtam hogy bika csapda, ez pörgeti most lefelé

    ReplyDelete
  140. üdv charlie

    Én úgy számolok, hogy az oti el megy min. 3650-ig mol 17800-ig hati 18700-ig amit szvsz. támogat az induló SP 5. hulláma.

    kappa

    ReplyDelete