Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 1 April 2012

Bux - hétfő

A hosszú bejegyzés elmondja a lényeget közép, hosszú távon, de mi lesz hétfő-kedd vonatkozásában? 

A tapasztalt olvasó, aki tisztában van elliott elveivel, a rendszerrel, könnyen megállapítja a várakozásokat. Azaz nagy eséllyel emelkedés következik be (előtte lehet egy új low, melynek maximuma expanded flat esetében 18.350), utána azonban emelkedés az elvárás. A legnehezebb mértéket megmondani, elsődlegesen a rajzon látható zónát gondolom, mint elérhető cél. Figyelni kell rá, hogy kimegy e az index a felrajzolt korrekciós trendcsatornából, ha igen, akkor fordulatra van esély, a további esés egyenlőre elnapolva.

Bux órás chart:

Megnéztem kis tf-n. A bux esetében 18.500-nál mélyebb flat korrekcióra most nem számítok, kicsi az esély rá. Kicsi annak is az esélye, hogy új low lesz. Az emelkedésben a min. elvárásom 18.800.  Ha a piros ellenállást átviszi, akkor további emelkedésre lehet számítani. Hati esetében 19.400-19.450 környékére mutatnak a fibo vonalak.

19 comments:

  1. Üdv Ad!

    Piros pont az elemzésért! Ma nem jársz felém? Nincs ebédem! :-))) Most időben szóltam! :-))

    ReplyDelete
  2. Alsó korrekciós csatorna tetejét kivitte a piac? Ha igen további emelkedés jön! Én nem látok grafikont.

    ReplyDelete
  3. Még nem (bux most 18723), de a daxot húzzák felfelé, szvsz mi is követni fogjuk.
    De az ebéd jól jött volna! :-))

    ReplyDelete
  4. üdv

    Ahogy elnézem nem lesz itt még 19300 sem, a DAXnál a-b-c ment fel akkor most nagyon dél az irány.

    TWER

    ReplyDelete
  5. Üdv Twer!

    A 19300 pont megvolt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volt ott short megbízásom egy db sem ment el.
      Még jó hogy a pénteken nyitott kis longom el passzoltam 240-en.

      TWER

      Delete
    2. Biztos álltak előtted...
      Legalább kerestél! Én pénteken nem voltam, ma nyitottam reggel kis longot 250-en eladtam. Kis nyerő. De azért jó.

      Delete
    3. Dax longom is volt péntekről passzoltam 7010-en, és ott ma shotott is nyitottam azt is passzoltam 6940-en. Most megint short 6950-töl.

      TWER

      Delete
    4. Gratulálok! Ha nem bírsz vele szólj, segítek elkölteni!:-)))

      Delete
    5. Sajna ezt még nyeli a januári bukó.

      TWER

      Delete
  6. Sziasztok!

    Olvastátok?

    Pihenhetnek a befektetők pénteken, ugyanis a magyar tőzsde a legtöbb nyugat-európai és a tengerentúli piacok mellett Nagypéntek miatt zárva tart. Európában a német, a francia és a londoni tőzsde sem nyit ki, míg a régióban Bécsben, Varsóban és Prágában kerül sor kereskedési szünetre.

    A BÉT-en újdonságnak számít a nagypénteki szünet, ezzel szemben az amerikai, a fő nyugat-európai, valamint a legtöbb régiós tőzsdén ez szokásosnak mondható.

    ReplyDelete
  7. Szia Hócipő!

    Én olvastam. Örülök, mert nem leszek gép előtt!

    ReplyDelete
  8. Legyetek óvatosak, ez nem teljes korrekciós szerkezet még, ad

    ReplyDelete
  9. Most ezt délnek vagy északnak gondolod, hogy nem teljes?

    kappa

    ReplyDelete
  10. buxnál megvolt a 18500. :-)inenn felfelé, lásd reggeli elemzés

    boy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez oké, oké de az emelkedő csatornából ki eset és ahogy elnézem már azt texteli vissza nem látok benne gattert.

      TWER

      Delete
    2. 1) exp. Flat korrekciónál nem jó az emelkedő csatornát nézni - medve csapda(!)
      2) az elemzés óta eltelt majd egy kereskedési nap, felment az ár, nem lefelé, azaz a 18.500 csak korlátosan lehet jó, hisz közben a sok idő telt el és volt egy emelkedés

      Delete
  11. új chart az egyik lehetséges verzióval, azonnal

    ReplyDelete