Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 24 March 2012

Bux - napos

A héten kaptam egy bejegyzést, mely szerint a napos ábrámban szakmai hiba van és az elképzelés  nem lehetséges, rossz. Erről a vita nem a blogon, hanem a portfolio topicjában ment.
A tisztán látásom miatt mostanában nem olvasok híreket, illetve semmi olyan dolgot, ami befolyásolja a véleményemet. Szerencsére van, aki rákérdez a véleményemre:o) Megírtam, de szeretnék egy kicsit visszatérni rá. Az ábra, melyen egy alternatív számozás fennmaradt.

Bux napos chart:


Nos, elég komplexek lesznek a következő ábrák és nem mondom, hogy az összes lehetőség rajtuk lesz, illetve sokat küzdöttem, hogy a megfelelő trendszintű jelöléseket használjam, de szerintem csak nagyjából jó, ugyanakkor megfelelő arra, hogy rávilágítson a gondolataimra. ( az ábrákon a bull verzió van fent, a bear nincs!)

Bux napos chart (v.1.0):


Bux napos chart (v1.1):


A munkaábráimat alakítottam át annyira, hogy érthető legyen. Ami fontos, a januári mélypont az elképzelés szerint egy magasabb rendű x hullám vége lehetett és onnan egy új a-b-c szerkezet tarthat északnak. A jelölt [w] egy a-b-c kombináció része a verzió szerint, ami nagyon jó látszik az ábrán, de azt gondoltam, hogy ennyire mélyre nem megyek le, mert a tréning előtt inkább zavaró lesz, na mindegy.

Napos ábrán e szerint az elképzelési alternatívák alapján van még tér felfelé, jöhet még egy C hullám északnak, amit kevesen hisznek el. Jogos a kérdés, nem lehet, hogy vége már a korrekciónak, hiszen ideális szintről fordult le a piac? A válaszom lehet, azonban a héten egyértelművé vált, hogy a lefelé jövetel nem impulse szerkezet, korrekciós szerkezetnek tűnik. Lefelé jövetel ezért csak akkor képzelhető el, ha a csúcstól egy nagy LD tart lefelé, ha pedig ez így van a szenvedés még hetekig eltarthat, de erre most kisebb esélyt látok, inkább a további északnak adok nagyobb sanszot. Ne felejtsük el, hogy esélyes lehet az ED kialakulása is!, illetve lehet, hogy ez az oldalazás még mindig egy b hullám és az a-b-c után komplex szerkezet lesz a ZZ középső hulláma...

9 comments:

  1. A lényeg, január elejétől egy A hullám futott felfelé, a belső szerkezetet még sokáig lehetne ide oda alakítgatni, de szerintem nem érdemes! Ha LD jön lefelé tudni fogjuk, ha felfelé megyünk és kivesszük a korábbi csúcsot, tudni fogjuk, hogy nincs vége az emelkedésnek és szerintem naposon ez a lényeg!

    ReplyDelete
  2. üdv

    Nekem erre a válsz
    Egy kis statisztika utóbbi 30 évben szignifikáns esés a világ tőzsdéin az új év első napjaiban 3 alkalommal volt, 5 alkalom enyhe le csorgás és 23 alkalommal emelkedés.

    TWER
    Szia Twer!

    A megjegyzésedhez annyit hozzátennék, hogy árnyalja a képet, hogy az elmúlt 30 év legnagyobb részében a bika volt az úr a parketten.
    :o) szóval bármi jöhet, de érdemes odafigyelni rá, hogy az év kezdet ezek szerint optimista!
    üdv AD

    Igen inkább figyelem fel keltésnek szántam, hogy az év kezdet legalább is 4-5 ig, mivel év végén nem volt szignifikáns le törés emelkedhetünk. De mintha te is ezt a verziót támogatnád, vagy rosszul értelmezem az elképzelésed.
    Különben nem akarom a shortos kollégák kedvét el venni de az SPbe az 1350 a DAXba 6700- as cél árak most jobban benne vannak mint a lefele menő irányok.

    TWER

    üdv Boy

    A dax ki tört ahogy írtam az év utolsó kereskedési napján, nem tudom mi lesz itt de jelen pillanatban az első kör 6400, majd 7000 sőt a 7500 is benne van. Ahogy az amcsi indexekbe is a korábbi csúcsok. Ahogy írtam a NASDAQ főnök ha holnap meg erősíti el könyvelhetjük áprilisig az emelkedést.

    TWER

    Idézetek jan 2-ról amikor minden ki shortott várt és mi lett az előre jelzésem extra full long ami tökéletesen bejött.

    TWER

    ReplyDelete
  3. üdv AD

    Elnézést, hogy teli pakoltam a blogot negyed év vége van és beraktam az év eleji el várásom, látható, hogy tikkre mint a DAXnál és SP-nél teljesítette a piac, pedig ezt akkor jósoltam mikor mindenki esést várt.
    Most a következő a meg látásom BUX fordulat délnek 17500 hamarosan el éri, onnan el képzelhető a fenti cél ár, DAX 7030-7100 fordulat délnek min. cél ár 6400-6500, SP fordulat délnek 1403-1407-ről min. cél ár 1250-1280. Ezek a zónák májusig meglesznek.

    TWER

    ReplyDelete
  4. Üdv AD

    Még egyszer elnézést, most nagyon ellentétes véleményen vagyok megint ugyan úgy mint év elején, ha még lenne áprilisig 1 hónap helyt adnék a verziódnak, de nincs és a jan. előre jelzésem lejárt nagyon várom, hogy igazol-e újra a piac, hiszen az ilyen előre jelzéseim be válása eddig 99%-os.

    TWER

    ReplyDelete
  5. Szia Twer!

    Gratulálok az előrejelzéshez. Őszintén megvallva, nem mindig sikerül követnem az elképzelésedet, főleg az irányt illetően, gondolom ez az én hibám, akkor, ha jól értem most lefelé várod, a héten tett bejegyzés alapján min. 1.000 ponttal.

    Nálam mindkét irányba van elképzelés, de mint írtam a korrekcióshoz hasonló mozgás miatt nagyobb eséllyel felfelé gondolom. Ha lefelé verzió jönne be, ahhoz még van idő a piacra lépni, mert max. az 1/4-ben lehet, nem foglalkoztat most, hogy merre fog menni, várom a jó belépőt, bármelyik irányba.

    ReplyDelete
  6. üdv AD

    Igen el hiszem, naposon nem mindig tiszta az előre jelzésem, mivel befolyás alatt vagyok, de a negyed éves fél éves, hónapos már igen eddig legalább is megbízható, mivel ezeknek több időt szentelek és sehol nem látok ilyen távra előre jelzést, remélem nem is találok rá és nem befolyásol senki véleménye.
    Hát igen aki megint megragadta ezt a jan. előre jelzésem nagyot kaszált.

    TWER

    ReplyDelete
  7. üdv AD

    Az előbbihez még annyit, hogy te is tudod az ilyen hosszú távú előre jelzések intiución, megérzéseken alapulnak, vagy az agy úgy dolgozik mint "aladin"( ez a milliárdosok csoda gépe amelyben futatják, hogy hol kell a kötvény és részvény piacokat be zuhantani és fel futtatni ez minden lehetséges variációt ki számol a világ részvény és tőke piacain erre a gépre próbálok rá csatlakozni tudat alatt hahaha, eddig úgy néz ki sikerült remélem ez után is).

    TWER

    ReplyDelete
  8. Sziasztok !

    Szerintem BUX hatiban a pénteki aljtól nézve egy szabályos 5 hullám ment fel, melynek most lehetünk a végén. Én korrekcióra számítok (lefele) legalább a következő órákban.

    ReplyDelete