Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 17 March 2012

Bux - alternatívák

Jeleztétek, hogy az előző ábra felkerült a portfólió blogjába. Eddig megnéztem a hozzászólásokat, most viszont azt gondolom nem fogom megtenni, azért hogy ne befolyásoljon. Nem tudom a kontextust, de kicsit sajnálom, mert a helyzet bonyolultabb annál, hogy ebből az egy ábrából messzemenő következtetéseket lehessen levonni. Sajnos sokan ebből Elliott elméletének használhatatlanságát szűrik majd le, főleg ha nem ez jön be. Az ábra lehetséges alternatíva, azonban több olyan pont is van az elképzelésbe, ami valószínűség tekintetében nem az első helyen szerepel, így a bekövetkezés bár valós lehetőség, nem feltétlen fogja a piac visszaigazolni.

17 comments:

  1. Szerintem nagyon rosszul értelmezed a dolgokat.
    Hiszen több alternatívát is felvázoltál a képen (nagyon helyesen).
    Az pedig hogy honnan kell számozni, vagy értelmezni a pontokat az más tészta. Mert az már Elliotts szakmai vita, mint mindig.

    Ebből (aki nem ért a számozáshoz, em ismeri az Elliott elméletet) nem fog levonni semmi következtetést.

    üdv: Horgász (nbm)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!

      Szerintem fognak, ilyen a pf. De köszi a biztatást. Bonyolult a helyzet, nem akarok az elképzelésekre vonatkozóan támogatásról sem ellenvetésről olvasni, tisztán szeretném végiggondolni:o) - ezért nem olvasok most bele

      Azt gondolom, hogy a kép korántsem teljes és ez okozhat problémát, főleg, hogy láttam Cimballi oldalán a negatív megjegyzéseket, pedig pontosan jelezte, hogy mikortól lehet konkrétat látni, signál v. trigger, ki hogy nevezi nem jelent meg, de néha azt látom, hogy süketek kiabálnak, akik nem értik meg, hogy mit mondtak nekik, csak szavakat fognak fel, azoakt ami nekik tetszik... ehhez pedig csak az ábrát nézve tökéletes a táptalaj.

      Delete
  2. üdv AD

    A pénteki záró felkötéstől ami igen brutál volt egy szép fordulós gyertya van amásik pont a 62-s fiboig ment és a másik csúcs 8-as fibójáig valamint a nyári emelkedő csatorna tetejéig ezek itt együttesen brutál ellenállások nagyon pozitív nemzetközi hangulat kell, hogy ebből föl fele menjen, főleg a nemzetközi indexek is inkább már korrekcióra érettek én személyszerint esést várok.

    TWER

    ReplyDelete
  3. ausztral mukim free update-je...legalabb oszinten elismeri hogy nem vart ilyen emelkedest es total benezte...tetozes hosszu keserves procedura lesz...ev vegere var omloszt...
    http://www.tradeyourwayout.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A TA elemzéssel nagyjából egyet is értek. Kérdés mi fogja kiváltani ezt a nagy esést? Mert ekkora zuhanáshoz igen komoly kiváltó oknak kell lennie.
      Horgász

      Delete
    2. Hsz elképzelés hibás, jelölés szerint összetartónak értelmezem.

      Miért hibás?

      Idézek az összetartó háromszögekre vonatkozó szabályrendszerből: "C hullám soha nem juthat el A ponton túlra" (Nagyferenczi László: Építőelemek, Leviter 2012)

      A képen már C első alhulláma túllépi A-t, azaz a szabályrendszer alapján a felvázolt alternatíva hibás, azaz vagy nem összetartó, vagy nem háromszög lesz a megoldás :o)

      A nagy kép Prechter szerint 5. hullám nem 3., de egyiket sem tudom cáfolni vagy megerősíteni.

      Delete
    3. Szia Horgász!

      A megoldás: Elliott szerint nem kell, elég a tömeghangulat megváltozása, de ezt majd nyilván hírrel kell alátámasztani, ami időben lehet Irán...

      Delete
  4. Jó reggelt!

    Kereskedési összefoglaló: EURUSD Eladás 1,3169; Profit: 1,3117; Stop: 1,3192; Hozam/Kockázat: 52 pip / 23 pip= 2,4

    ReplyDelete
  5. Jó reggelt!

    Ad! Kicsi longomat eladtam nyitóban!

    boy

    ReplyDelete
    Replies
    1. mondtam szombaton, hogy csak negyedik és 20200 környékére (alá) megy:o)

      Delete
  6. Igen, ezért döntöttem az ealdás mellett! :-)

    boy

    ReplyDelete
    Replies
    1. értem, de azt is mondtam, hogy eggyel magasabb szintű 3. :o)

      Delete
  7. sziasztok!

    Ezt most én sem értem..... elég titokzatosak vagytok, így korán reggel :-)

    csabesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. rosszul írtam, hiába hosszú hétvége, pénteken találkoztunk, beszéltem egy-két szót Imi-boy-jal, akkor mondtam neki, hogy stochastic szerint egy negyedik hullámban vagyunk, azaz lesz még a jövő héten új csúcs. Az ábra szerintem mindent megmagyaráz

      Delete
  8. kirakom trendszintek nélkül az ábrát, új bejegyzésbe

    ReplyDelete