Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Monday 9 January 2012

A piac

Számomra elég furcsán mozog a piac, nem az árak, hanem inkább a módja, ahogy teszi, az út, ahogy eléri az árakat. Vannak elképzeléseim, de most várnék egy picit arra, hogy a nagyközönséggel is megosszam őket. Kell a bizonyosság, elképzelésem szerint az ünnepek alatt kialakult kicsi forgalom, azaz a likviditás hiánya zavarhatott be. Elliott elmélete csak likvid piacokon működik, ez alapfeltétel, ha nem likvid a piac, nem biztos, hogy működnek a szabályok.

76 comments:

  1. Sziasztok !

    BUX hatiban nálam a következőképpen néz ki a helyzet :

    BUX hati

    Szerintem az előző 3 napban egy összetett korrektív alakzatot csináltunk. Ezt a mozgást két módon értelmezhetjük : 1. Lefele megyünk, mivel ez a korrektív kép egy összetett "4." hullám volt 2. Lefele megyünk picit, majd folytatjuk az utat felfele, mivel ez a korrektív alakzat eddig egy "2/a" alakzat volt.

    Mind a két esetben belefér még először felfele akár a 17.100-17.200-as sáv érintése kedd délelőtt.

    ReplyDelete
  2. üdv Hathor

    Megint úgy néz ki a hati esés nem jön össze, pedig pénteken írtam, hogy nagyon is benne van a 17500, amennyiben a 17150 nem fordítja meg el is könyvelhető.
    Szerintem semmi gond a hullám számozással a primary 3/1/1 -s hulláma ért véget a hatinél 16500 körül most csinálja a 3/1/2 remélem csak 17150 de 17500 is benne van majd le 3/1/3 14000 környéke, majd 3/1/4 15000 3/1/5 12600.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Szia Twer!

    Igen nem jött össze.

    ReplyDelete
  4. üdv

    Aki olvasta a tegnap reggeli kommentemet a hati val kapcsolatba eddig oké ahogy írtam tegnap reggel a mai nyitás 17100 eddig oké, de most már igazán le fordulhatna.

    TWER

    ReplyDelete
  5. Sziasztok!
    Felőlem mehet még nyugodtan,már a zuhanás előtt irányba voltam oti-Hati

    ReplyDelete
  6. TWER,
    Az ékeket, lefelé mozgásokat mindig sikeresen jelzed előre, Te mit látsz az OTP-ben, merre fog mozdulni?
    Köszi
    Kriszke

    ReplyDelete
  7. üdv Kriszke

    Sajna semmilyen fordulós alakzatot egyenlőre sem az OTP-nél sem a hatinál nem látok. Pedig tegnap meg klllet volna néznem az otp mert ott óráson van egy szimetrikus háromszög amiből még tegnap ki lépet fel cél ár 3230 körül. De senki nem jelezte a háromszöget.

    TWER

    ReplyDelete
  8. üdv

    Mai napra a helyzet értékelése, ha ez oldalazás ki tart az amcsi nyitásig, csatlakozunk az amcsi mozgáshoz. Szerintem az amcsik ma el érik a csúcsot SP-re ki vetítve ki szúr 1288-92 és még ma zárásra be szakad.

    TWER

    ReplyDelete
  9. Szia TWER!

    Miért gondolod, hogy beszakad???

    elvileg a gyorsjelnetésel többsége
    az autoipar és talán a bankok is jót jelentenek majd
    többségük!

    most kezdődne a nagy szakadás???

    köszi!

    Üdv:
    Steve

    ReplyDelete
  10. üdv Steve

    Amcsiknál ez a két hete tartó se előre se hátra menet szerintem le fele irányuló kockázatokat hordoz, csupán ennyi, ja a másik van egy ék is az SP-be naposon bár szűken van hely benne 1300-ig is de 1290 környékén van a tető, általában az ékek nem szoktak cselbe hagyni.

    TWER

    ReplyDelete
  11. "cselben hagyni" ? :)

    és te innen számitasz a nagymedvére??

    néha nagyon hajmeresztő dolgokat olvasok!
    kicsit tanácstalan vok néha, lehet tényleg ki kéne venni a lovét a számláról! :(

    ÜDv:
    Steve

    ReplyDelete
  12. üdv Kriszke

    Látok fél óráson otinál valami féle ék kezdeményt, amelyt a hati is erősít ha a 3180-at nem viszi át akkor irány dél.

    TWER

    ReplyDelete
  13. üdv Steve

    Először mivel ki törtek föl a szimetrikus háromszögből az amcsi indexek jóval magasabb cél ár jött ki, de mindig az utplsó alakzat az irány adó ez pedig most egy ék. Mit kezdesz a pénzzel ha ki veszed ha aranyba fekteted lehet ott is meg feleződik.

    TWER

    ReplyDelete
  14. Üdv Twer!

    de a xart sem érnél akkor is több!

    Steve

    ReplyDelete
  15. otp ha megkozeliti 3220-at short

    ReplyDelete
  16. most nezem oti hagyott huszonvalahany ft rest..ezzel a forgalommal mozgassal nem fogja megtartani..

    ReplyDelete
  17. harmadjara is felteszem ezt az oti kis tf chartot...azert hogy figyeljetek a forgalom alakulasara...most mar tuti hogy a megnovekedett elleniranyu forgalom jol mutatta hogy nem negyedik hullamrol van szo...
    otp 15perc forgalommal

    ReplyDelete
  18. Én figyeltem, talán épp neked írtam emailt róla!
    Igaz már kevésbé zavar a forgalom, az inkább, hogy intermediate C-ben is lehetünk...

    ad

    ReplyDelete
  19. Üdv Ad
    és minor5-ben?
    zsozé

    ReplyDelete
  20. ad....lehetseges hogy kis tf-en egy 3/5 ed-vel vegzodjon?...otp ha abc az emelkedes akkor meg csak a c 3.hullamban van vagy befejezte es elmehet a x 161.8-ig 3260-hoz,

    ReplyDelete
  21. üdv AD

    Az oti tovább ékelődik max 3200-ig mehet az ékbe.

    TWER

    ReplyDelete
  22. :o) szerintem nem nagyon, de hát nem is 3., ha jól gondolom...

    Ed jelentése gyors árfolyamváltozás jön, magasabb szintű hullám ért véget

    emailt nézzél, eddig szerintem ok

    ReplyDelete
  23. minor 5.-t nem értem

    Twer! Egyetértek :o)

    ReplyDelete
  24. "intermediate C-ben is lehetünk..."

    minor5
    C/5
    zsozé

    ReplyDelete
  25. üdv

    E-star egyenlőre 5200 körül befejezi pályafutását, parabolika+ék= esés egyenlőre 4800 körüli cél ár, ha meg volt az A-B-C akkor irány 3000 környéke, ha nem akkor 4800-ról irány 5500-6200.

    TWER

    ReplyDelete
  26. minor 1:o), de ez nem az elő variációm

    ReplyDelete
  27. otp cel 3250-60kozott,addig nem bantom

    ReplyDelete
  28. Üdv Twer,

    mint nagy ék szakértőt megkérdezem, hogy eur6huf-ban is van-e ék szerinted?

    http://postimage.org/image/jgxmcn8v7/full/

    ReplyDelete
  29. jol van gyerekek csak szivassuk az agyunkat..en azt mondom intermediate C/3-at kezdtuk el:)

    ReplyDelete
  30. ad,lacika..egy kerdes a kepben..koszi a valaszt..
    ED kerdes

    ReplyDelete
  31. 1-től helyes, sokan rosszul tudják

    ReplyDelete
  32. üdv Hathor

    Tartod még a shortjaidat?
    Látom te be húztad az éket, én vizsgálatom alapján, az esélye, hogy ék van 60%, talán ami meg erősíti, és rámerem mondani a 90%-ot, kettő alsó trendvonalra is ki adja az éket, ahogy írtam én egy parabolika után kezdem keresni az éket, mert nálam ez jött eddig be.

    TWER

    ReplyDelete
  33. Szia tartom még egyelőre igen, és köszi a választ.

    ReplyDelete
  34. megfontolasra az illetekeseknek:)...reszemrol befejeztem a nagy kepen talalgatast...megyek vissza kicsire...
    otp hetes
    ...otp 60perces..szeretem az analogiat:)
    otp 60perc

    ReplyDelete
  35. bocsanat...az otp 60perces masodik negyzetben 161.8-ig 3260-id varnam es onnan le

    ReplyDelete
  36. buxnal ezen 161.8 17ezerre esik hogy akkor hatinal mekkora lesz a kt az a megijedt shortosoktol fugg

    ReplyDelete
  37. Ezt nektek köszönhetem hogy kitartottam a zárással köszi

    ReplyDelete
  38. sziasztok,

    gratula ras, hadd tanuljak belőle, mi volt a jel, amire vettél?

    r

    ReplyDelete
  39. üdv Ras

    Itt mindenki közzé teszi meg látásait, te közbe csendesen szeded a sápot.
    Jó volna valamit írnál a meg látásaidról.

    TWER

    ReplyDelete
  40. ras, ne értsd félre, nem támadtam, tényleg érdekel

    ReplyDelete
  41. rchrd
    Még a bezuhanás előtt kezdtem venni 01,04-én Ad nak mondtam is az akkori vételeket mikor irt a tanfolyam miatt, mivel én hosszabb távban gondolkodom(több hónapos táv) és mivel ritkán tudok itt lenni ezért előre beadtam a vételeket longra ha megy lefelé az árfolyam-most meg pont voltam a zárásnál nekem ez most pont elég mivel mennem kell tovább egyelőre mozi mi fog történni ha pont leszek és úgy látom ráadok én is,épp most nincs grafi rajzolóm, Elliott meg egyelőre magas nekem de nincs is idöm vele foglalkozni,ha jól gondolom akkor hamarosan jön az összel emlegetett 3/3-as lefelé vagy még várat kicsit?

    ReplyDelete
  42. Nálam most így néz ki a helyzet :

    BUX hati 30 perces

    Ami a lényeg, hogy egy szabályos 5 hullám jött felfele az ábrán 5. ponttal jelzett ponttól.
    Ami a szívatás volt szerintem a dologban, hogy az 5. hullám nem ment a 3. végpontja alá.

    Véleményem szerint ez az 5 hullám felfele hamarosan bevégződik, és véglegesíthetünk egy "A" pontot (kisebb eséllyel egy 1. pontot)

    ReplyDelete
  43. üdv Lacika

    Ezt nem értem akkor hol marad a nagy medve, ha még az A kerül ki jelölésre, akkor jön le egy B és fel a C ezt nem nagyon akarom al hinni.

    TWER

    ReplyDelete
  44. Ehhez az Elliottos dologhoz én nem tudok hozzászólni ez a blog meg arról szól,a sápot meg nem innen szedem KB 10 éve elhiheted
    01,04-én nyitott valaki longot Elliott alapján fél éves távban?Mert most sem itthon dolgozok ezért a táv,van hogy napokig nem tudok benézni
    Bocs de nem tudok hozzászólni,"talán" a tanfolyam után

    ReplyDelete
  45. szia lacika...szerintem nem 5hullam jott le hanem dzz es ami nalad 4 az a...ami 5 az b...es most csinalja a c 5.hullamot...utana johet korrekcio nem osszeeses

    ReplyDelete
  46. charlie, akkor végképp elvesztem, mi ez az abc, szted?

    ReplyDelete
  47. korrekcio szerkezeteket csinalunk le is fel is...tul sokat talalgattunk a nagy kepen...tettem fel otp hetest ma...talan az... a bux detto

    ReplyDelete
  48. otp 5perces alapjan meg egy uj csucs kinez,hogy ma vagy holnap reggel a franc tudja utana korrekcio le

    ReplyDelete
  49. igen, köszönöm, az oti ábrád tiszta, csak nem tudom már, mi ez a sok zz, meg abc :D
    remélem, oti60 percesed bejön!

    ReplyDelete
  50. Egy kérdésem lenne de komolyan kérdezném a hozzáértőktől,ezt a kis tf-es Elliottos elemzést valaki le is tudja kereskedni?ha igen nem viszi el a brókerdíj a hasznot?

    Tényleg érdekelne

    ReplyDelete
  51. Twer!
    Még mindig tartod, hogy Usa ma elindul lefelé?

    imi-boy

    ReplyDelete
  52. hati c hullam elerte az a x 261.8-at johet korrekcio

    ReplyDelete
  53. baszki, az milyen már, h figyelmeztetés nélkül zárják a shortjaimat????????????????
    nyilván 17600-on....

    ReplyDelete
  54. ha otp c/5/3 261.8volt akkor meg mindig belefer egy loket 3300hoz de az mar tenyleg az utcso lenne a korrekcio elott

    ReplyDelete
  55. 3210 alatt lehet kimondani hogy c/5kesz

    ReplyDelete
  56. Twer!

    Gratula!Azt hiszem hatiban ezt jósoltad!

    ad

    ReplyDelete
  57. üdv AD

    Kösz igen, csak most már mondhatnád itt a medve, mikor megyünk le fele?

    TWER

    ReplyDelete
  58. Charlie, én is gondoltam abc lehetőségére (tehát 16.501-es BUX hati aljtól (múlt hét csüti) mostanáig). De akkor ez az abc milyen nagyobb hullám lehetne szerinted ?

    ReplyDelete
  59. Ricsi, sajnálom, hogy így jártál :(

    ReplyDelete
  60. Sziasztok!

    Képtelen vagyok lekövetni, hogy emailben, illetve a blogon milyen kérdéseket tettetek fel, illetve mire válaszoltam és mire nem.
    Ha maradt megválaszolatlan kérdés, kérlek új emailben tegyétek fel (google felhő), mert csak így fogok tudni válaszolni rá!

    ad

    ReplyDelete
  61. Twer!

    Ketyeg az agyam, hidd el!

    Van nagyon bull verzióm és van medvés. Nekem mindegy merre megy, csak előre lássam. Az OTP-t majdnem elfogadnám, de a mozgás miatt nem. a Bux hati is magasabbra, ment mint az elvárásom volt, de lehet, hogy jó úton haladtam, csak gyors volt a piac, még nem néztem meg.

    Nagyon bull verziónál előkerül a 18.500 és a 3.800+ is, de lehet a medve aludt vissza pár napra és hamarosan elkergeti a bikát..

    ReplyDelete
  62. üdv Boy

    Kérdezed tartom-e még az usa be szakadást, igen zárás előtt, ha nem is megy át mínuszba de le kanyarodik.

    TWER

    ReplyDelete
  63. Szia lacika...jo kerdes...hogy A vagy 2-es hullamot csinal...nezzuk meg majd a lefele kanyar milyen lesz..ha maszatolos korrekcio akkor megyunk fel korrekcios szerkezetekkel az interm.C/3ban

    ReplyDelete
  64. Köszi, Charlie, akkor egyre gondoltunk. Én is meg szoktam várni a korit, abból nagyon sok minden kiderül (főleg a forgalom érdekel ilyenkor engem.)

    ReplyDelete
  65. köszi, lacika, megint így jártam :)
    gondoltam, időm, mint a tenger, kiülöm, erre zárták egy részét.
    még jó, h nem az egészet, olvasgatom a szerződést, elvileg van figyelmeztetési szint...

    ReplyDelete
  66. üdv Boy

    Most látom azért amcsik már jó pár pontot meg ereszkedtek.

    TWER

    ReplyDelete
  67. Tudnátok nekem segíteni léci ? Keresek egy S&P-t mutató real-time grafikont, mely mutat intraday adatokat is, pár indikátort, de a lényeg - a forgalmi adatokat. Stooq.com-ot szoktam nézni, de ott nincs forgalom (vagy legalábbis én nem látom). Köszi előre is !

    ReplyDelete
  68. lacika, stooq.com-on, bal oldalon válts át Technical Analysis-re a Chart-ról, akkor lesz volume

    ReplyDelete
  69. sziasztok,

    szia Lacika

    én ezt szoktam leskelődni:

    www.freestockcharts.com

    csabesz

    ReplyDelete
  70. Sziasztok!

    Köszi a választ Twer! Most értem haza, bocs!

    imi-boy

    ReplyDelete
  71. Szia Csabesz !

    Köszi szépen, nagyon profi eszköz !

    ReplyDelete