Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 28 December 2011

OTP - gyors

8 comments:

  1. Szia Ad!
    Igen erre gondoltam! Visszanéztem gratula a piros szagatott célzónához!

    Te amit az előbb írtál, hogy lehet megvolt a nagy E, azt a 3515-re gondoltad?

    Más verzió élhet még szerinted akár egy C még lefelé 3250 alá!?

    Naitssz

    ReplyDelete
  2. Bocs, Naitssz, én sem voltam itt, csak most tértem vissza :)

    Ad, szerintem is a lefele forgalom nélküliség lehet a kulcs. Amúgy BUX hatiban szerintem tört a hsz verzió lehetősége, itt "sima" abc korrekció a megoldás.

    ReplyDelete
  3. üdv AD

    Hogy érted, hogy meg volt a csúcs. mi lesz a 3700-as OTP és 19000 bux cél árral, akkor sajna azt kell mondanom, hogy vagy ellett számozva, vagy pedig nincs szó semmilyen C hullámról, mert akkor a csúcs már ben volt október végén ahogy jeleztem.

    kappa

    ReplyDelete
  4. Üdv,

    Segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől, és akik nézik a dev.párokat!
    Tudjátok, mindig a USD/HUF párral jövök. Tisztában vagyok vele, hogy nem ez a fő kereszt, de sztem szépen rajzolta eddig a 'hullámokat'.

    Kérdésem:
    Ha megnézünk egy napos chartot, akkor hogyan számoznátok? 240-nél van az 5. vége, vagy esetleg az már B lenne?

    Köszi Nektek!
    csabesz

    ReplyDelete
  5. válaszok a mai bejegyzésekben, később!

    ReplyDelete
  6. Szia Csabesz !

    Szerintem csinálj egy rajzot, hogy Te hogyan gondolnád leginkább, jelölve a főbb pontokat (1,3,5, B), így könnyebb lenne megválaszolni a dolgot.

    ReplyDelete
  7. Sziasztok!

    Szia Lacika nincs gond csak gondoltam hátha itt vagy azért írtam!
    Nem nagyon írtam mostanában csak olvaslak benneteket, mert ez a decemberi hónapom lelkileg nem jól alakult! :(
    Megpróbálok képben lenni, de mostanában nagyon nehéz ezzel is foglalkoznom!
    Bele kell merülnöm a kereskedésbe, mert le kell foglalni a gondolataim!
    Nagyon várom már az áprilist, hogy többet tudjak, lássak!

    Naitssz

    ReplyDelete
  8. Szia Lacika!

    Ne haragudj, sajnos képet nem tudok feltenni. Programom nincs hozzá, és nem saját gépnél vagyok. :-(

    Itt szoktam nézelődni:
    http://www.fxstreet.com/rates-charts/currency-charts/

    ...esetleg ez alapján??...

    csabesz

    ReplyDelete