Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 8 December 2011

bux - ábra

19 comments:

  1. Nem tudom írtam-e otp ékből számolt cél ár 3050.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Csak egy adminisztratív kérdés : meddig fut még a 1112-es határidő ? Köszi

    ReplyDelete
  3. én is ezzel vagyok bajban, lacika, elvileg dec.16., de nem tudom, mikor zárják

    ReplyDelete
  4. ad,lacika...tartsuk ezt is szem elott..parszor mar feltettem de a nagy C maniank elhesegette..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/111208/1169571867BUX60_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  5. charlie, azt nézem, h ha ez a fej-váll teljesül, akkor sztem is B-ben vagyunk és az egész egy hsz lesz, jól látom?

    r

    ReplyDelete
  6. hú, Charlie.... remélem nem :o)

    ReplyDelete
  7. ricsi,,,,nem hsz lenne hanem egy komplex B hullam 3-3-3 vagy 3-3-5 osztassal...talan nem is lenne rossz..kaphatnank utana egy tisztabb nagy C hullamot nem kellene itt szarakodni hogy ed vagy elso c vagy harmadik c...
    ..lacika...16-an delelott meg fut vagy ket orat aztan kimulik...jossz a treningre?..charlie..

    ReplyDelete
  8. köszi, charlie, kicsit kevertem a TA-kat, így ha a fej-váll célárát nézem, akkor 16500, akkor lenne hsz elliott-ban.
    jobb lenne, sztem is :) talán akkor már érdemes lenne bux1212-vel, mert azt egyelőre nem vennék, még magasan van

    ReplyDelete
  9. Amúgy azon gondolkodtam, hogy valszeg azért lát most mindenki mást a chart-okban, mert hamarosan egy rövidebb eső trend, és egy eggyel magasabb emelkedő trend találkozik egymással, és ez zavart okozhat az emberben. (Hogy ne is említsem a még hosszabb lefele trendet.)

    ReplyDelete
  10. Sziasztok!

    Én nagyon számítok ED-re, akár C/5 hullámban, de nem feltétel.

    Azon gondolkoztam, hogy most először talán lassabban vártam egy hullámot mit korábban, amikor mindig hamarabb vártam a bekövetkeztét (2-3 nappal), de lehet, hogy most is az a helyzet, mivel ez nem lehet 4. hullám (az inlikvid piac feltételezésével sem nagyon szeretném elfogadni), azaz marad a 2., ami azt jelentené, hogy brutál meredek harmadik jön, ha az első ilyen meredek volt, talán a korábbi célárat (3800) meghaladó cél jöhet. Nem elemzek ma, mint írtam, de esélyes, hogy holnap többet leszek gép előtt, mondjuk 9-10-ig. Holnapra a kivárás lesz/lehet jellemző a piacokon az Eu összejövetel miatt...

    ReplyDelete
  11. Lacika!

    Gyönyörű, könyvbe illő megfogalmazás! ...és milyen igaz!

    ReplyDelete
  12. Charlie, úgy tűnik egyelőre nem megyek a tréningre, majd meglátjuk. Sikerül képet feltenned az új módszerrel ? (Sorry, hogy nem tudtam részletesebben elmondani, hogyan kell, de ma sok daytrade business volt).

    ReplyDelete
  13. Ad, szerintem is lesz egy mély nyitó, utána tökörészés talán.

    ReplyDelete
  14. Sziasztok!
    Hatik!

    http://bet.hu/magyar_egyeb/dinportl/szarm_piaci_termek?strikeid=169458

    Naitssz

    ReplyDelete
  15. Érdekességként néha rá lehet figyelni a nyitott kötésállományra!
    1112: 162747 db
    1212: 36878 db

    Kíváncsi leszek 1212-ben, hogy fog változni ez a dbszám!
    Miért érdekes? mert sokszor azt olvasom, hogy minden oldalra egyforma a short és a long, ez igaz is csak nem mindegy, hogy kinek a kezében milyen pozi van! Kibocsájtó vagy kisbüfi?
    Ebből szokott a "kitömés" lenni!

    Naitssz

    ReplyDelete
  16. Milyen szívatós lenne, ha ez tényleg egy negyedik hullám és egy explanded ED lenne a vége....!

    ReplyDelete
  17. na jó a belső szerkezetet meg kellene erőszakolni hozzá

    ReplyDelete