Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 23 October 2011

Mol várakozás 43. héttől - javított verzió

Sokat gondolkozom rajta, hogy mi lehet a jövő hét története. A nagy kép nyilvánvalóan bull, hiszen az esés felfelé tartó korrekciójában vagyunk. 
Elővettem a Mol ábráját, hiszen ez a részvény van az egyik legnagyobb hatással az index alakulására. Órás az ábra, de több hónapot vettem figyelembe és számoztam be, addig a mértékig, amíg még nem zavarja a megértést. Látható, hogy főleg a 3. hullámokat tovább lehetne bontani, de a jelenlegi helyzetben ez nem lényeges.
Gyakori hiba, hogy a 3/!4 hullámot sokszor 4. hullámként számozzuk be. Ebben az esetben sokszor segítenek a vezérlőelvek, melyekből most csak annyit említek meg, hogy időben és térben az egy ciklushoz tartozó korrekciók hasonlóak egymáshoz. Az alábbi ábrát tettem fel tegnap:

MOL órás chart:


A negyedik hullám térben hasonló a másodikhoz, időben azonban eltér egymástól. Időben sokkal jobb összehasonlítást ad, azaz nagyobb a valószínűsége a következő verziónak. Alt formában az ábrában hagytam a fenti jelölést, azonban még a következő verzió létét erősíti, hogy a korrekciós báziscsatorna fogta meg az esést, ami általában a 4. hullám sajátja.

MOL órás - javított - chart:




A fentiek alapján a MOL esetében még egy emelkedés benne van a pakliban, várhatóan időben is a piros zónába esik majd a papír. Nem zárom ki, hogy előtte egy kicsi esés még bekövetkezik. Nagy valószínűséggel (v)/1/2 pozícióban.


No comments:

Post a Comment