Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 20 October 2011

OTP- gyors

Majdnem pontos volt a fejszámolás. 3470 helyett 3480 lehet a vége, 15 perces charton. Lassú a mozgás, kicsi a forgalom, a tegnapi slingshot teljesült a 200 pontos eséssel, mindez számunkra azt jelenti, hogy a vége ennek a körnek 2900-3000 környékre lehet, ahogy már korábban írtam. Az, hogy ilyen lassú, az jó, mert magasabb szinten is korrekció van, ami decemberig kitarthat.... Hamarosan elindulunk felfelé, MACD nagyon a nulla körül mozog...
Lehet, holnap ismét réssel nyitunk? Egy kicsit nagyobb az esélye, akkor annak, hogy még ma elérjük a célzónát, ahonnan lefordul a piac...

OTP 15' chart:



59 comments:

  1. a lefelé menet utolsó hullámát 3400 v 3380 fogja meg és irány észak

    ReplyDelete
  2. kicsi a tf és egy kicsit bizonytalan is vagyok, de kicsivel nagyobb eséllyel adom, hogy még csak a az esés korrekciójának ((b)) hulláma van meg és megyünk felfelé az említett célár környékére ((c))-be. Környék valahol 3370-80 környékre lehet.

    ReplyDelete
  3. 15' ábrán 4380 fogta, leszúrás 70-hez. Na most legyen okos, aki a tetőre akar zónát mondani, szvsz valahol 3460 felett lesz a vége.

    ReplyDelete
  4. ... persze ha tényleg felfelé megyünk

    ReplyDelete
  5. Szia AD!

    Bocsánat, de kezdem elveszíteni kicsit a fonalat! :)

    3445 volt ma az otp csúcs
    most 3370-80 on várja az amcsi nyitást!

    él még 2900-as célár?

    Köszönöm!
    Üdv:
    Steve

    ReplyDelete
  6. 2900-3000 körül él még, de akár több nap alatt éri, érheti el

    ReplyDelete
  7. Köszönöm!

    Az nem lenne baj, természetesen, csak most ez a hétvége nagyon necces!
    itt bármit bejelenthetnek, aztán burlhat minden!
    nem?
    persze tudom hogy a hír nem számít, de befolyásolhatja az árfolyamot egy darabig

    Üdv:
    Steve

    ReplyDelete
  8. Ne aggódj, már intézkedtem, olyan hírek lesznek, ami beleillik a képbe .o)

    ReplyDelete
  9. Szerintem BUX hatiban nagy valószínűséggel most már állítható, hogy megvan az 1-es hullámunk 17.277-vel.

    ReplyDelete
  10. :)

    de akkor ha jol értem, ma még várjátok kicsit fel erre a 3460 körülre (és ha jol olvastam ki ez a 2. hullám (kicsi fel korrekció az esésben)) és utána mehet tovább le!

    nagyon próbálok figyelni!

    gondolom az snp nem megy 1220-25 fölé! különben nagyon megrántaná az otp-t!
    sztem

    mindjárt 3400 felett lesz!
    csak az a durva!vajon mit csinálnak az amcsik miután mi bezárunk!
    mert apáááám, amit tegnap műveltél, hogy "mi bezárunk és az amcsik beesnek" az nagyon durván bejött!Szinte félelmetes! :)
    de vajon az amcsik meddig nyomják a korrkeciót!
    ez lehet a legjobb kérdés talán!
    :)

    ReplyDelete
  11. Korrekció van, ami a baj, hogy hetesen, naposon, óráson is. A korrekció a legnehezebben előrejelezhető alakzatokat tartalmazza, ezért nagy a tévedés valószínűsége. Ráadásul időben elnyúlnak, még ha tudjuk is hová megy a piac, nagyon nehéz kivárni. Lásd most.

    Várok valami 3.000 körüli szintet, de lehet csak két hét múlva lesz meg (azért legkésőbb a jövő hét elejére várnám).

    Mennyire lassú a korrekció? Naposon a korrekció vége hatinál 20.000 fölé mutat, ma ezt senki nem hiszi el... Igaz van még két hónap, de ezt most kegyetlen lassú...

    Az OTP lehet nem megy fel, csak 3450 környékére. Ott is van egy szint, de nagyon nehéz pontosat mondani ilyen kis tf-n.

    ReplyDelete
  12. Na most kell OTPnek felfelé megindulnia (most 3395) 3420 fölé

    ReplyDelete
  13. Sziasztok!
    Tudásszomjamat enyhítenétek azzal, hogy az első hullám honnan indult? 17845? és hogy a 2 hullám akkor nem mehet e fölé? akkor mekkora lehet ?
    bocsi de szeretném lekövetni a hullámot.:-)

    ReplyDelete
  14. milyen tf-re gondolsz Hócipő?

    ReplyDelete
  15. Hála a jó égnek, OTP-ben LD-ben lehetünk... :o((((

    ReplyDelete
  16. Percesen, ha szerencsénk van most lett vége

    ReplyDelete
  17. órásra, azt mondtad kezdők azzal kezdjék.:-)

    ReplyDelete
  18. Ha LD volt, akkor 3420-3430 között lehet egy megálló, majd oldalazás esés, és fel a korábban említett zónába 3450-80

    ReplyDelete
  19. Hócipő, 60 perces alapján BUX hatiban kiindulási pont 17.825, 1. hullám 17.277?, 2. hullám mondjuk legyen 17.600

    ReplyDelete
  20. Lacika, ha 17600 vesszük, akkor mivel a 3 hullám nem lehet a legrövidebb akkor 17600-548=17052 kb?
    jó a gondolat menet?köszi

    ReplyDelete
  21. szerintem nézzétek meg a sima indexet, ott látható (esetleg) 5 hullám, de lehet négyben vagyunk csak, a hati nem mutat jó képet, egy háromszög van, ami lehet egy 4.ben lévő háromszög, azaz jön egy letörés az 5-hez, de lehet, hogy megint csak a normál index mutat jó képet.

    ReplyDelete
  22. elképesztően lassú a piac, most megyünk vissza 3380-ra és csak egy újabb hullám az LD-ből? pfff.

    ReplyDelete
  23. Hócipő!
    Ha lehet soha ne longolj csökkenő trendbe! Főleg ne hatit!!!
    IC

    ReplyDelete
  24. ad..mar megint exp.ld otp 1percesen?...azok valahogy nem szoktak bejonni..charlie..

    ReplyDelete
  25. IC! nem gondoltam rá, csak kérdeztem, hol lehet beszálló pontot keresni, shortba. de köszi.:-)
    Ez az egyik szabály amit nagyon tisztelek, inkább várom a jó beszállót. Azt csak azért kérdeztem, hogy talán tudnám követni a hullámokat:-)

    ReplyDelete
  26. nekem úgy tűnik, mire gondolsz, hogy nem jön be?

    ReplyDelete
  27. Szia IC!
    És a stop mire való?
    Aki nem kockáztat az nem is nyer(Bátorság)
    Ras

    ReplyDelete
  28. Hócipő!
    Akkor megnyugodtam.huh... :)
    Csak félreérthető volt számomra a kérdés.
    IC

    ReplyDelete
  29. kiszedtek 10000 db ot eladást 3400-en, valaki nagyot shortolt holnapra :o)

    ReplyDelete
  30. Ras!
    Minek kockáztatni, ha van Elliott? :)
    IC

    ReplyDelete
  31. lehet megvan percesen a 3. hullám, irány a korábban jelzett zóna (remélem)

    ReplyDelete
  32. IC!
    bocsi lehet rosszul tettem fel a kérdést. :-)

    ReplyDelete
  33. Elliott mellett is lehet lavirozni!Szoktam
    Ras

    ReplyDelete
  34. Amúgy már 2 napja azon gondolkozom, hogy ha lemegyünk jövő héten elején mondjuk 16.700-ra, akkor az még nem a nagy "B" pontunk lesz összességében, hanem lehet, csak egy "(A)", mely után jön egy "(B)" mondjuk 17.300-ig fel, mely után jön egy "(C)", és így alakul ki a nagyobb "B" mondjuk 16.000-nél. Magyarán jövő héten még nem épül ki a "B" hullám teljesen, hanem csak egy dupla ZZ fele. Mit gondoltok erről ?

    ReplyDelete
  35. zárás után (17.05) esélyes, hogy lecsapják amerikát vagy 30 ponttal. Korrekció van ott is, a teljesülés ideje kérdéses, de szerintem minden esély megvan rá.

    ReplyDelete
  36. Ad-nak néha írom mi az elképzelésem és mit léptem,nem Elliott ra
    Ras

    ReplyDelete
  37. Összevág az OTP-vel. Ott lehetőség 2500 alá érkezés, ami a mostani lemenetben nincs benne.

    ReplyDelete
  38. Nem leszünk kész a szerkezettel ma, lehet holnap első órában még pozítiv lesz a hangulat, majd lecsapnak minket...?

    ReplyDelete
  39. tippek otp záróárra?

    nálam 3425

    ReplyDelete
  40. ha elnézem a németeket nem tudom miért lennénk pozitívban reggel, de okos állat az ember, biztos kitalálnak valamit aminek örülhetnek.
    rcsrcs

    ReplyDelete
  41. "Nem leszünk kész a szerkezettel ma, lehet holnap első órában még pozítiv lesz a hangulat, majd lecsapnak minket...?"

    Én is erre tippelek.
    IC

    ReplyDelete
  42. vagy egyszerűen ilyen kis tf-n, akkora likvidítás mellett be kell nyelni a békát... láttam már ilyet is..

    ReplyDelete
  43. Na zsozé, megint nagyot mondtál, tagnap bejött :o)

    ReplyDelete
  44. kia a "tipp"?
    zsozé

    ReplyDelete
  45. kedves Ras...""Ad-nak neha irom mi az elkepzelesem"".....esetleg ha velunk is megosztanad gondolataidat hiszen mi is azt tesszuk itt a blogon...azt nyugodtan elhagyhatod hogy most egy nap alatt hany szazezer a profit az elkepzelesek tobbet ernenek...bocs ha nyers voltam de ahhoz kepest amennyien olvassak a blogot nagyon kevesen osztanak meg sajat gondolatokat...charlie..

    ReplyDelete
  46. eddig úgy néz ki nagyon lecsapják, lehet nem kell várni a 3440-t már, irány dél?

    ReplyDelete
  47. zárót írjatok
    köszi
    nem látok élőt most
    zsozé

    ReplyDelete
  48. Ras!
    Az orosz válság után nekem mondhat báárki bármit.
    Én ezt akkor kezdtem amikor még papírokkal hadonáztunk, és az ajánlati könyv még fizikailag is létezett.
    Akkor annó hétfőn besétáltam az OTP-be és eladtam 319 papírt, (Mert megláttam egy tuti bringát és meg akartam venni. De tényleg.)majd csütörtökön jött a krakh. 18100-ről 4 nap alatt 2340-re.
    Ez valahogy beleégett az agyamba. :)
    (ma már véd a -15% de az akkor is -15%)
    IC

    ReplyDelete
  49. ja bocsi!

    3400 volt a tippem

    Steve :)

    ReplyDelete
  50. miiii????
    jól írtad?
    zsozé

    ReplyDelete
  51. igen!

    3335 lett a vége
    miért nem 3 :)

    ReplyDelete
  52. üdv

    Az OTP naposon ki eset 3360-nál a nagy háromszögből a cél ár 2000 környékére mutat, holnap esés hétfői hírekre a háromszög vissza textje képzelhető el. Én így látom ha évégéig még akar emelkedni nagyon gyorsan be kell kottázni az esést. AD mi a véleményed.

    TWER

    ReplyDelete
  53. Nekem az elképzelésem,(Elliott-hoz nem értek,tavaszitanfolyam!) Hosszabb táv- Határidő 16500-utána fel 20-21000 év végéig, és tavasszal jöhet, aminek jönnie kell. Közbeszólhat az esetleges leminősítésünk,(szerintem nem idén lesz?) Akkor nem áll meg 16500-nál és nem megy el 20 ezerig. Természetesen mindig követem stop-al, a végén szűkebbre húzom
    Üdv:Ras

    ReplyDelete