Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 11 October 2011

OTP és Bux várakozás keddtől

Van még olyan helye az országnak, ahol a 3G-s internet nem üzemel, ez normális, de, az talán nem, hogy ez épp a Balaton környéke legyen... A tegnapi mozgás alapján át kell néznem majd mindent,  mert láthatóan valami nem stimmel.

A bux a piros zónában fordult, de nagyobb eséllyel azt gondolom, hogy egy lefelé kör még belefér (sideways), ami lemehet a piros zónához, de annál mélyebbre talán már nem.  Ha egyből felfelé indul, akkor a célár és most a spike miatt minimumot mondok 17.200+ vagy 17800+, az első felfelé körben. (hati első ár 17400)

Bux órás chart:



Az OTP mozgása impulsnak tűnik, 3.300 lehet a célár.... de jobban meg kell néznem, erre pedig szerda este előtt nem lesz alkalmam.




OTP 15' chart:

19 comments:

  1. Sziasztok !

    Csabesz, bejött a tegnapi gondolatod, hogy ez már az 5. hullám. Viszont szerintem ennek az 5. hullámnak már a végén tartunk, nekem most Ad célárai túl magasnak tűnnek. 5. hullám nálam így néz ki : 1. hullám (16.690), 2. hullám (16.575), 3. hullám (17.095), 4. hullám (most még kiépítés alatt?, lehet 16.840), 5. hullám (már 17.000 felett lesz majd megint).

    ReplyDelete
  2. Szia Ad !

    Köszi az elemzéseket ! A 3G nekem sem nagyon működött Révfülöpön a domboldalban. Lehet a mólók, vagy közvetlenül a vízpart mellett jobb a vétel !

    ReplyDelete
  3. üdv lacika

    Na ne, ez szerintem nem oké, számold újra mert itt egy csonka 5-tel befejezzük 17000 körül.

    TWER

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!

    Bár nem mélyedtem bele, szerintem esélyesebb, hogy még csak a 4. hullámban vagyunk.

    ad

    ReplyDelete
  5. Hali,
    sajnos csak telorol vagyok, de eddig a napos es oras chartok alapjan tenyleg mintha 4-ben lennenk. Kiseb tf-en meg mintha 16200-rol megcsinalta volna a fel hullamot, a vegen ekelodessel. Befejezesul ma/holnap sztem is jonne a lefele ág.

    csabesz

    ReplyDelete
  6. Nálam már megvolt az 5-ös hullám mind az 5 hulláma (4. végül 16.840 maradt, míg 5. hullám = 17.020). Most mehetünk le szerintem 16.000 környékére.

    ReplyDelete
  7. 2-3 napon belül viszont biztosan kiderül minden :)

    ReplyDelete
  8. Sziasztok mindjárt rakok egy ábrát bux 1112-ről!
    Lacika szerintem nem volt meg a 5/5!
    17095 fölé kellene még mennie egyszer!

    Naitssz

    ReplyDelete
  9. üdv fiúk

    Komplett számozást kell alkalmazni kb. a 14800 mélypontról és remekül adja magát az 5 hullám, remélem az 5. csonka és itt vége, miért mondom mert az 1 és három komoly ezres. Naitssz most szerintem is vége az 5 nek nincs több idő rá már tegnap reggeltől megy itt a vége fuss el véle.

    TWER

    ReplyDelete
  10. Itt egy lehetséges verzió bux1112 5 perces!
    5 hullám ment fel ez alapján ami lehet egy A, ha az egész esés korrekcióját nézzük!
    Hetesen nézve A így 23,6% lehet vagy kicsit fentebb!
    Igazából minden szint per pillanat az ábrán!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/111011/BUX11125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Naitssz

    ReplyDelete
  11. Szép napot mindenkinek!
    Hogy lehet megnézni az ábrát?
    Izisz

    ReplyDelete
  12. Sziasztok!

    google chrome, kijelölöd, bal egér- ugrás.
    én így szoktam.
    imi-boy

    ReplyDelete
  13. Sziasztok!

    Látom Twer mire gondolsz!
    Most 17020-16812-ig 3 hullám jött le! ennek 5 nek kellett volna lennie! Vagy lehet lesz egy diagonálunk!?

    Jelöld ki és rákat elvileg amit kiad új lapon megtudnád nyitni!
    A másik gépemen én sem tudom megnyitni firefoxxal valami beállítás lehet a bibi!

    Naitssz

    ReplyDelete
  14. Na, tudom, most úgy tűnik, mintha ugrálnék nagyon, de most meg úgy tűnik nekem, hogy még sincs még kész az 5/5-ös hullám. 17.200 környékére várnám most azt.

    ReplyDelete
  15. kinyomott a követő stop, már nem játszom 17.200-ra

    ReplyDelete
  16. Szia Lacika!

    Melyik brókernél vagy?

    ad

    ReplyDelete
  17. Szia Imi-boy!

    Balkezes vagy? :o)

    ad

    ReplyDelete
  18. Üdv Ad!

    Nem, de az egér jobb és bal gombjait rendszeresen összekeverem! :-) Pedig a kezeimről meg tudom állapítani melyik a jobb és melyik a bal.
    imi-boy

    ReplyDelete