Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 6 September 2011

bejegyzés

Ismét nehezen férek Markershez, ezért nincs napi elemzés, már dolgozom a helyzet megoldásán (ismét). 

A háromszög és (e) hullám önmagában is egy háromszög a legvalószínűbb verzió, ami vagy egy 1-2-vel folytatódik, vagy egy X hullámmal és kombináció lesz.
Amennyiben egy-két napon belül ismét csak oldalazás lesz, jön a 6-7 hetes korrekciós verzió, azaz Twer ábrája szerint mehetünk, naposon a piros és kék felső vastag vonalat lehet érdemes figyelni.

8 comments:

  1. üdv Boy

    Két dolog most még valószínű CHF hír hatására HATI elmehet 18450-600-ig, de az ábrámon szept. közepét jelöltem, hogy el érjük a cél árat tehát van még egy hét egy kicsit módosítom a cél árat 14000 környékére.

    TWER

    ReplyDelete
  2. Üdv Twer!
    Tegnap zártam a shortokat 17769-en, láttam, hogy jön egy kis emelkedés, longot nem nyitottam, de lehet ma nyitok egy kicsit. Csak keveset, mert ha olyan hirtelen fordul, mint tegnap felfelé, akkor nagy lehet a bukó.
    Charlie, ha ráérsz egy Mol-t rakj fel légyszíves! Tegnap az OTP certi szépet ment, lehet ma a MOL m fog menni?
    köszi

    ReplyDelete
  3. boy..oszinte leszek...gozom nincs hogy ebbol a mocsarbol merre fogunk kimenni...nekem most nincs kapaszkodo...hagyom a francba..charlie..

    ReplyDelete
  4. üdv Boy

    Gratulálok a tegnapi nyereségedhez, csak így tovább.

    TWER

    ReplyDelete
  5. üdv

    Ha ez a forgalom marad ez csak oldalazásra lesz elég vagy le csorgásra.

    ReplyDelete
  6. Köszi Charlie!
    Én sem tudom, mit kellene csinálni, tényleg a legjobb most várni.
    imi-boy

    ReplyDelete
  7. Köszi Twer, kis pénzek, de azok is nagyon jók!
    boy

    ReplyDelete
  8. 18450-ről adtam shortra... Remélem feljebb nem megy.
    imi-boy

    ReplyDelete