Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 11 August 2011

Bux1112 - várakozás csütörtök

Nem gondoltam volna, hogy a lefelé menet ilyen gyors lesz.  Olyan nagyok a hullámok, hogy hetes charton látszanak a legjobban.
Az a gyanúm, hogy nem tudott még kiteljesedni a harmadik nagy hullám. A piaci együttállások sincsenek még meg, azaz CHF még nem elég erős, az SP még nem ragadt egyszer a célárhoz, nagy eséllyel ma kiteljesedhet, de legkésőbb pénteken, gondolom mindezt, azért mert nagyon gyorsan mozog a piac. Tegnap reggel felhívott valaki, akinek tavasszal mondtam, hogy nagy esés lesz és gratulált, mondtam, hogy ez még nem az, mert részvény még nem került felfüggesztésre, nem számítottam rá, hogy délután ez is megtörténik. Kaptunk egy kis kóstolót, mert nagy eséllyel ez csak az első nagy hullám 3. alhulláma volt!

A célár elérése után szükségünk lesz legalább 3 hullámra a korrekcióhoz (a.-b-c), ezek a hullámok időben is hosszabbak lesznek, mint a napokban látott, néhány órás korrekciók. Nagyságuk 1.000 pontnál nagyobb (sajnos 1.000 pont feletti mozgás szinte mindennapos).

Nem tudom elindítani a kereskedési rendszert, nem tudok most feltenni semmiféle friss grafikont és pontos elemzést. Eljött az idő, hogy a brókercégek esetében is csőddel kell számolni? Igen, reális esély! A portfolio topicban olvastam, hogy sokan ledarálták magukat, számlájuk minuszba ment... Mindegyik brókercég felkészült az ekkora esésre, csapják időben a pozit, vagy van akkora tőkéjük, hogy mögé álljanak?

Mi jöhet ma? Grafikon nélkül nagyon nehéz, tegnap délután a gyorsban feltettem egy ábrát, csak ez maradt.


Lehetőségek: vagy megfogja az ábrán látható szint,  és emelkedik, oldalaz, legalább egy hétig (a 2. korrekció 3 hétig látszott) az ábrán is látható módon, vagy megyünk lejjebb 4-5.000 pontot még. 

37 comments:

  1. Szia Charlie!

    Kezd visszatérni a woodoo varázserőm :o)

    Email?

    ad

    ReplyDelete
  2. üdv AD

    Én most úgy látom itt az ideje egy fel fele körnek, akár már ma is minden extrém tartományba van és ezt erősíti egy 50-es fibo is. Ázsia úgy látom már bele unt az esésbe.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Szia Twer!

    Esély megvan. Azért gondolnám, hogy ragad lefelé, mert ha nem csak a spike maradna hetesen, ami nekem kevés. A belső szerkezet felismerése egyenlőre lehetetlennek tűnő feladar, így nem nagyon van megerősítés.

    Bár nagy a mozgás nagy profit, nagy veszteség lehetősége, inkább várok és figyelek.

    Egy csomó dolog van a fejembe, de egyszerűen nincs időm mindent leírni...

    AdSzia Twer!

    Esély megvan. Azért gondolnám, hogy ragad lefelé, mert ha nem csak a spike maradna hetesen, ami nekem kevés. A belső szerkezet felismerése egyenlőre lehetetlennek tűnő feladar, így nem nagyon van megerősítés.

    Bár nagy a mozgás nagy profit, nagy veszteség lehetősége, inkább várok és figyelek.

    Egy csomó dolog van a fejembe, de egyszerűen nincs időm mindent leírni...

    Ad

    ReplyDelete
  4. üdv

    Nem tudom mostani helyzetbe mennyire megbízhatók a háromszögek de a cél ár ide mutat ahol most vagyunk.

    TWER

    ReplyDelete
  5. szia Twer......gratula a celar?-hoz kar hogy nem voltal kovetkezetes es kitarto...sajna ezeket nagyon nehez betartani ha az ember napi szinten ragad a tozsdehez....charlie...

    ReplyDelete
  6. csak erdekesseg keppen..tudom tudom a hirek nem jelentenek semmit de van egy-ket ember akiknek a velemenyere erdemes figyelni...itthon tobbek kozott ad:)..kulfoldon Jordan Kotick a Barclay vezeto elemzoje vagy Doug Kass az amcsik legnagyobb ""medveje""..ez utobbi nyilatkozott a CNBC-nek...ketszer is elolvastam hogy jol latok-e:)...charlie..
    http://www.cnbc.com/id/44078875

    ReplyDelete
  7. Szia Twer!

    Célár ok, nekem csak annyi a vágyam, hogy ne egy spike legyen hetesen, ezért várnám, hogy a héten még tapadjon a tegnapi low közelébe.

    Persze egy leszúrás simán belefér, sőt nagyon is el tudom képzelni.

    ad

    ReplyDelete
  8. Szia Twer!

    Gratula! Mindig mondtam, hogy nagy képben nagyon jó vagy.

    Célárad nem 16.000 volt?

    ad

    ReplyDelete
  9. Szia Charlie!

    Jól értem, szerinte long a piac,mert elérte az idei mélypontját?

    ad

    ReplyDelete
  10. ad...pontosan azt mondja az az ember aki az amcsik egyik legnagyobb medveje...szoktam ra figyelni es valoban varta az esest...ami meg erdekes hogy pontosan elkapta a 2009es es 2010es aljakat is...csak kivancsi vagyok hogy megint ""malaca"" lesz-e vagy tud valamit az ipse:)...charlie..

    ReplyDelete
  11. mol 60perc...szerintem lesz meg egy lecsapas a komolyabb korrekcio elott...celzonaban van a hetes fibo 61.8..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110811/MOL60125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  12. otp 60perc...kicsit bearishnek tunik hogy e szerint meg a 3.hullam sem fejezodott be...szep suti lenne..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110811/OTP60582_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  13. bux 60perc..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110811/BUX60586_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  14. szivatos flat korrekcio vagy megyunk megint a lecsoba?...sima bux 16500ig belefer..charlie..

    ReplyDelete
  15. Üdv Charlie
    a rajzod alapján itt vársz(kb) fordulatot?
    zsozé

    ReplyDelete
  16. zsoze.....normalis ember most nem tredel:)de komolyan...most az olasz bankokat szedtek elo...inkabb azt mondom a franc se tudja mi lesz...ez mar panik...charlie..

    ReplyDelete
  17. Sziasztok!
    Charlie, én akkor nem vagyok normális! Ma már a 20 trade-t nyomom pörgök, mint állat csak 5 kontikkal, eddig csináltam 25ezer nyerőt! Nagyon élvezem!
    imi-boy

    ReplyDelete
  18. Persze ha nem nyúlok hozzá a legelső shortomhoz csak várok /5kt 18067ről/ több lenne!
    imi-boy

    ReplyDelete
  19. telekom messzebbrol...kozelrol mar semmit sem szabad nezni:)..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110811/MTELEKOM_NAPI125_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ...ricter messzebbrol..
    http://kepfeltoltes.hu/110811/RICHTER_NAPI867_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  20. Charlie
    de a rajzodban csak bízol mégha nem is tredelsz?

    imi-boy
    ügyes vagy,gondolom a gép elött ülsz reggel óta.

    zsozé

    ReplyDelete
  21. szia boy...haaaaaaaattttt....nem a 25ezer keves hanem a 20trade nagyon-nagyon sok...charlie...

    ReplyDelete
  22. Üdv zsozé!
    köszi! igen reggel óta gúvadnak a szemeim! :-)
    imi-boy

    ReplyDelete
  23. Fasza! Az utolsó tradeddel 10konti short 17100nyitás, pánikzárás adatkor 17300 el is ment nagy része! :-( Kezdhetem előről az építkezést!
    imi-boy

    ReplyDelete
  24. zoldbe zarunk..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110811/BUX15854_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  25. sajnalom boy de pontosan erre gondoltam,ilyen ugrabugranal egy rossz viszi a bankot.raadasul olyan gyors a rangatas hogy idod sincs meggondolni hova legyen az a stop..charlie..

    ReplyDelete
  26. Charlie...nézzél rá újra az otp és a hati órásra (léci)
    nekem úgy tűnik megvalósul a reggeli ábrád?
    mindkettőn a napi min környékén elég nagy forgalmuk van amivel emelkedni is tudnak ????
    a telo is hasonló a forgalmának több mint a felét emelkedésre adta (+4.3%)
    zsozé

    ReplyDelete
  27. igazad van Charlie, mint már az oly sokszor bebizonyosodott. stoppot éppen ezért most nem is rakok, mert ráérek nézegetni és fordítani, csak ez az utolsó marhára nem jött be!
    imi-boy

    ReplyDelete
  28. svajciba kemenyen beleadnak...beavatkozas....otp megnyugvas?...charlie..

    ReplyDelete
  29. jonnek a panik shortzarasok...charlie..

    ReplyDelete
  30. Charlie...eur-chf????
    hmmm....
    ...svájci jegybank és az Európai Központi Bankkal összefogva az 1,12-1,15 körüli tartományban sávosan menedzselné az euró/frank árfolyamot.
    zsozé

    ReplyDelete
  31. Óráson továbbra is fordulót látok
    otp és hati
    mindkettőben dupla alj
    hati 18000-18100 törésével indulhatna
    otp 4180-4200
    vélemény
    zsozé

    ReplyDelete
  32. csapkodás ezerrel otp lift 14-16% elmozdulás napon belül
    adrenalin bomba ĐĐ

    Horgász

    ReplyDelete
  33. http://caldaro.wordpress.com/2011/08/11/history-may-not-repeat-but-it-always-rhymes/

    ReplyDelete
  34. Megint lemaradt a név elöbbihez Ras

    ReplyDelete
  35. üdv AD, Charlie

    Kösz a gratulációt, csak makacsul ki kellet volna tartani a háromszög verzióm mellett, ahogy írtam ebbe a topikba már nem az első ami totálra bejött. Na most már ezek után tényleg végig viszem a pozit bár ez ebben az esetbe elég hosszú lett volna július elejétől, de a piac nem lett volna hálátlan. Pedig mennyire írtam itt hogy csak vissza textelte az alját ha nem maradok egyedül ezzel a verzióval kapok megerősítést biztos végig vittem volna a pozit. De ezt bár ki megtehette volna. Pontos cél árat azért nem tudok mivel nincs markerszem és amit használok napi grafikont +- 500-600 pont eltérés benne van. De ekkora durranásnál ennyivel előre megmondani azt hiszem nem számít. Még egyszer kérlek titeket ha felvetődik egy háromszög verzió ti is mélyedjetek bele.

    TWER

    ReplyDelete
  36. Szia Twer!

    Szívesen megteszem, de nagyon nem értek hozzá! Sajnos a TA alapok hiányoznak, elvben tudom mi az a háromszög, fej-váll, de számolni nem tudok vele...

    Felraktam két ábrát, megjegyzések nélkül is kérdezném a véleményed róla. Szerintem minden lehetőség benne van, de vszinű rajtam kívül nem érti meg majd senki, legalább 3 órás munka lenne mindent leírni róla, hogy más is megértse....

    ad

    ReplyDelete
  37. Szia Ras!

    Jól értem, párhuzam a 29'-es esés és a mostani között, illetve további mélypont?
    ad

    ReplyDelete