Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 30 August 2011

Bux1112 - várakozás 35. hét II.

Minden a várakozások szerint, szépen bele a célzónába. Ahogy vártam, gyors mozgással  (főleg fél 3 után) kilépés a háromszög felső szárából, melyhez nagyobb forgalom is párosult, mint az elmúlt időszakban.
Nézzük először a tegnapi ábrákat.

Bux órás chart:






Bux1112 napos chart:



Mindegyik a célzónában, sőt naposon a kicsi kék négyzetben az index.


Mi következik? Valamennyi tartalék lehet még az indexben felfelé, ha megnézzük a napos ábrát, akkor még nem érte el az index és a határidő sem a szintvonalat, ennek megközelítésére, elérésére még számítok.

Bux napos chart:


Határidőben ugyancsak naposon, kinagyított ábra.

Bux1112 napos chart:








19 comments:

  1. üdv AD

    Én nagyon úgy látom, hogy a korábbi zöld négyzetek lesznek a cél ár meghatározói.

    TWER
    Korábban az SP-ről írtakról annyit a rally 2 nappal korábban kezdődött.

    ReplyDelete
  2. Üdv.

    telorol írok/követem a dolgokat...
    meg tudnátok mondani, hogy volt-e a hatiban egyszerre nagyobb kötés (4-500 konti)
    köszi

    csabesz

    ReplyDelete
  3. Szia Csabesz !

    Ahogy látom, ma még 150 kontinál nagyobb kötés se volt.

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!
    Mehetünk még fel 850-950 közé? Vagy ez már dobva lett? köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  5. Szia!

    Szvsz benne van a pakliban, talán amerikai nyitás után, de nem tudom ki az aki meg tudja mondani most. (talán Charlie a kis tf:jein)

    ad
    Szia!

    Szvsz benne van a pakliban, talán amerikai nyitás után, de nem tudom ki az aki meg tudja mondani most. (talán Charlie a kis tf:jein)

    ad

    ReplyDelete
  6. csak lesek ki a fejembol...korrektiv kinlodo mozgas....molt shortolom 17100rol mondvan exp.flat es ott a b pont ,meg is csaptak onnan de most csak kinlodik mindjart kivagom:)...otp hogy tetszene egy ending diagonal C pozicioban?..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110830/OTP154528_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  7. itt egy otp 5perc csak ugy mukedvtelesbol:)..charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110830/OTP57586_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  8. szia Charlie!

    Nem látom telorol, de nagyon esélyes, tegnap este nekem is feltűnt, de nem néztem rá kicsi tf-n.

    Remélem hatiban is valami hasonlJ, mert a nagy ZZ célár 19100 lenne.

    Ad



    szia Charlie!

    Nem látom telorol, de nagyon esélyes, tegnap este nekem is feltűnt, de nem néztem rá kicsi tf-n.

    Remélem hatiban is valami hasonlJ, mert a nagy ZZ célár 19100 lenne.

    Ad

    ReplyDelete
  9. ad...nem latom miert 19100 a cel zz-nel...charlie...
    http://kepfeltoltes.hu/110830/BUX1112155867_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  10. sziasztok!
    Most már annyi kép és magyarázat került ide, hogy nem tudom, hol tartunk!? Most kellene még felfelé menni 19100-ig, otp 4340ig?
    köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  11. otp...charlie..
    http://kepfeltoltes.hu/110830/OTP55487_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    ReplyDelete
  12. köszi charlie!
    boy

    ReplyDelete
  13. boy,boy.... turelem...ez egy nyomorult korrekcios mozgas,meg kis tf-en is varazsgomb kell hozza:))..charlie..

    ReplyDelete
  14. ok charlie, türelmes vagyok, csak nem tudtam hirtelen hol vagyok! Azt hittem elindult a le. És nekem meg nincs hozzá pozim. De így most nem aggódok. köszi
    boy

    ReplyDelete
  15. Sziasztok!

    Charlienak igaza van, már 10' sem tudom megmondani, mi a záró alakzat, a lényeg célár zóna az összes képen. Ha visszaolvassátok a hétfői elemzést írtam, nehéz lesz megmondani, hogy meddig megy, hová rántják fel a shortok.
    Van még esélye egy kis körnek felfelé, de egyre kevesebb, mintha Twer aug 31-re várta volna a csodát, hát holnap meglátjuk! Hó vége...!

    ReplyDelete
  16. Akár kész is lehet az alakzat, van horog és divergencia is.

    ReplyDelete
  17. ...bár szó ami szó erősebbre számítottam, mármint ami a divergenciát illeti

    ReplyDelete
  18. Most már kezd összeállni a kép, de a mostani esésnek gondoltam azt, hogy már elindultunk a hétfői elemzés lefelé irányába!
    köszi
    boy

    ReplyDelete
  19. hati 18.350 átlépése jól jönne, támasz

    ReplyDelete