Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 12 July 2011

OTP és Bux

Kihagyom ezt a napot az fenti papírok értelmezésével. Szeretnék többet látni a jelenlegi helyzetről. Az OTP esetében bejött, amit vártam, bement 5.500 alá, ami teljesen belefér egy flat képbe. A bux esetében egy ideje nézem azt a bizonyos 9 hullámos verziót, amikor nem beazonosíthatóak az egyes szintek, de mivel nagyon ritka jelenség nem akartam vele foglalkozni érdemben, mert csak zavaró lett volna. Azt ellenben észre kell venni, hogy még mindig egy lefelé tartó trendcsatornában van bent az index. Azaz lehet egy magasabb szintű korrekció, amivel ellent mond az, hogy lefelé menetben inkább impulse mozgást várnék, a zarmageddonra gondolva, de a hullámok száma nekem nem tetszik. Dupla ZZ? Szóval nem igazán értem. Abban egyre biztosabb vagyok, illetve nagyobb esélyt adok arra, hogy nem lesz esze-veszett száguldás felfelé, új csúcsokra, csak egy korrekció.
Szóval várom a holnapi, esetleg holnap utáni napot hátha mutat valamit a piac. Azt részben jó hírnek veszem, hogy Daneric végre fogja a hullámokat, legalábbis az utóbbi időben végre először, mintha sínen lenne és nem kell új verziót elővenni, talán hamarosan mi is tisztán látunk majd. A nagy impulse mozgást nem lehet majd eltéveszteni!
Pozíció építést nem ajánlom, egyik irányba sem. Talán érdemes a nyereségeseket zárni...

19 comments:

  1. Sziasztok!
    Én azért megpróbáltam hati long nyitással,22100-130,stop-behúztam rögtön 0-ba,viszem az árfolyam után,veszteni valóm nincs!
    Üdv:Ras

    ReplyDelete
  2. stop lezárt 22256 átlaggal:Ras

    ReplyDelete
  3. Szvsz emelkedés lesz még, megint ami zavaró miért ilyen szűk a kamat tartalom. Valaki meg magyarázná?

    TWER

    ReplyDelete
  4. Szia TWER!Mail ment-kamattartalom ügyben
    Hati ujranyitva!
    Ras

    ReplyDelete
  5. Fiúk az járt jó aki az árjegyzőnek nem adta el a ST03 CERTIJÉT MA MÁR PROFITÁLHAT.

    TWER

    ReplyDelete
  6. üdv Ras

    Én a hatit nem is zártam tegnap nyitottam. Sőt molt is vettem tegnap. A mail nem jött át.

    TWER

    ReplyDelete
  7. Meddig mehet fel a ts03
    zsozé

    ReplyDelete
  8. Tőlem elment katimre1222@free címre

    ReplyDelete
  9. Otp a rést be töltötte szökési rés meg szűnt így enyhébb pozitív ki látás elmehet 5950-ig is.

    TWER

    ReplyDelete
  10. még a frank eléri a 230-at ott zár de ha csökken akkor nagyon jó de szerintem ma vagy holnap az utolsó hogy kereskedni lehet vele.

    ReplyDelete
  11. Az árjegyző veszi 35-ön?
    van 50000 a vevői oldalon
    zsozé

    ReplyDelete
  12. aki emlexik volt ket analogia a buxra...nyert a bearish verzio...kozelebbrol megnezve ezt varnam a buxtol(nem hati!)
    http://kepfeltoltes.hu/110713/BUX600713_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..ehhez kell a mol is..
    http://kepfeltoltes.hu/110713/MOL_NAPI0713_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    ..otp nalam le 5200 fel 5500 es a vege 5000-5100 kozott lenne..
    .....ezt a verziot tamogatja hogy a yen es chf is erosodhet meg egy nagyobb hullamban..charlie..

    ReplyDelete
  13. Így lehet megbolondítani a piacot egy kis Bernanke előadással, még jó hogy újranyitottam a longomat. Ras

    ReplyDelete
  14. Én nem is zártam bár bE adtam eladásra még szerencse 3db ment el a többit vissza vettem.Persze mikor charlie ábráját meg néztem a molt is el passzoltam, kár volt,

    TWER

    ReplyDelete
  15. 11,41 kor nyitottam újra a longokat,csak 30K ami szintén nyitva maradt,de azthiszem nem sokáig,igaz majd reggel eldől,merre az arra

    Ras

    ReplyDelete
  16. szia Twer....kerlek en miattam ne nyiss vagy zarj pozit:)..vagy ha igen akkor ne jegyezd meg mert igy rosszul erezteted az embert....az is lehet hogy reggelre nem fogod megbanni egyelore a szakallas hazudozo csak momentum fellangolast okozott...charlie..

    ReplyDelete
  17. Ez lehet egy sima hirre kereskedelem is akár,akkor meg szívás lehet könnyen!
    Ras
    SPX fülescsésze?? ilyen hamar nem vált,kell egy kis idő neki,ha az alakulgat!!

    ReplyDelete
  18. Srácok!

    Kamikaze akciókat csináltok? Nem lenne jó messziről szemlélni a piacot inkább a bizonytalan irányokkal való kereskedés helyett?
    Legyetek óvatosak!

    ad

    ReplyDelete
  19. Szia AD!
    Ilyenkor a leg izgalmasabb, lehet ilyenkor is keresni, meg kell egy kis adrenalin! Na, nem nagy tétellel kereskedem, de szigorú rövid stop-al, mindenesetre érdekes milyen jól tudják időzíteni a híreket
    Ras

    ReplyDelete