Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 20 July 2011

Bux1112 és OTP

A jelenlegi helyzetben én azt gondolom, hogy a határidő nem megy 21.900-950 fölé, fordulat valahol előtte kellene, hogy legyen. Ebben a lokális emelkedésben az első célár zóna 21.000-21.200 között lehet óráson. (A második 20.800, amit akár el is érhet!) Ábrát és belső szerkezetet egyenlőre nem teszek fel és számozást sem, mert ez egy olyan verzió, mely olyan kicsi százalékban fordul elő, hogy csak megzavarna mindenkit. A mai nap csúcsa szvsz a fenti zóna lehet. Egyenlőre, a mai napon további emelkedésre adok nagyobb esélyt. 

OTP esetében az 5.350 lehet a csúcs, majd esés, onnan az első zóna 5.000-5.100 között. (egy rövid bearish slinghotra van esély szvsz., kicsi tf-en.(júl 15-ei lokális csúcstól indítva a divergenciát). 5.465 fölé erős ellenállás felfelé, ha átlépné a 350-et.

9 comments:

  1. Jó reggelt mindenkinek!

    Én is esésre spekulálok a mai és a holnapi napon, majd 4 óra után megint beadják a buxot. 15 konti shortot nyitottam 21825-35 között.
    imi-boy

    ReplyDelete
  2. üdv Boy
    Vettél E-start? Én beszálltam 9600-9700 között 136db-val. szvsz 11000-ig el megy.

    TWER

    ReplyDelete
  3. Üdv Twer!

    Nem vettem, most nem is néztem. Inkább várom a hatiban a nagyobb elmozdulást, arra tartogatom az erőimet.
    imi-boy

    ReplyDelete
  4. Szvsz hamarosan jöhet egy erősebb lefelé kör.

    ReplyDelete
  5. üdv AD

    Nagyon jöhetne az OTP teljesen meg kergült.

    TWER

    ReplyDelete
  6. Sziasztok!
    OTP-vel (12,2 milliárd)tartják a BUX-ot
    Ras

    ReplyDelete
  7. Hólnap délután örömünnep,megmentik a Görögöket
    Ras

    ReplyDelete
  8. Sziasztok!

    Ha a ciklusokat figyelem és feltéve, hogy helyes a számozás, meglepetés jöhet, mert véleményem szerint inkább a részleges államcsőd irányába mennek el, vagy kemény feltételeket támasztanak.

    Nem jók a fibo szintek, itt sem a devizában sem és az OTP-ben és az USAban sem, azt hiszem. Mindenki arra számít, hogy holnap megmentik a görögöket, de a piac mindig a tömegek ellen megy. Szvsz első körben a piac nem lesz elégedett a csomaggal...

    ReplyDelete
  9. Ad!
    Úgy legyen
    Ras

    ReplyDelete