Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 8 June 2011

Bux1112- gyors

A fő problémám, hogy nem tudom eldönteni, hogy megvolt e az (e) pont, azaz lefelé 3 hullámot láttunk e, vagy  még csak kettőt. Ha csak kettőt, akkor a háromszögek alsó szára környékén emelkedő forgalom mellett fognia kell az esést. Ha 3-at, akkor komoly impulse emelkedés jöhet. (ideállis lenne egy ilyen szinten való zárás, majd réssel nyitás, mert akkor a hiányzó kimerülési rés is meglehetne)


Bux 10' chart:


Bux1112 órás chart:



Rések, óráson:


Ez már a woodoo kategóriája lesz:  A nyitás réssel kb: 80 pont lehet.

Közben úgy látszik 5. hullámban vagyunk (CET:16:41), 3. impulse jellegű hullám lehet fel, ha marad a lendület...

10 comments:

  1. 700 felett lehetnek a stopok, jó lenne megrántani odáig:o)

    ReplyDelete
  2. jaj ad Mester hogy leszel igy Guru ha meg mindig 4pontot tevedsz egy ilyen illikvid hatinal? :)..charlie..

    ReplyDelete
  3. üdv AD

    Gratulálok tökéletes elemzés. Bár őszintén meg valva én is be longoltam mint imi-boy és csak utánna kezdtem vesézni a háromszöget amiből ki szakadva le és fel 350pont a cél tehát le 23200 fel 24000. Mivel csökkenő a trend, de egy kisebb emelkedő hullám van északra akkor kezdtem meg nyugodni hogy valószínűleg felfele lesz az irány. Háromszögek meg tréfálhatnak. Még egyszer gratula. Holnap remélem réssel fel.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  4. Ifjú Padawan!

    Szégyellem is magam nagyon azért a 4 pontért!
    Ígérem próbálok pontosabb lenni:o)

    ad

    ReplyDelete
  5. Köszi fiúk! Igyekszem!
    ad

    ReplyDelete
  6. Szia Twer!

    Én is longoltam, sőt rá is vettem felfelé.:o)Bár nem túl nagy téttel!

    ad

    ReplyDelete
  7. üdv

    SP 10 PERCESEN HÁROMSZÖG KI SZAKADÁS 1284 CÉL ÁR 1278 EGY TIKRE TELJESÜLT.

    ReplyDelete
  8. Jó lenne, ha SP kicsit pluszban zárna....
    ad

    ReplyDelete
  9. Elértük a 4.000 oldal letöltést 7 nap alatt!

    ReplyDelete