Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 14 June 2011

Bux -gyors

Várt divergencia él, bullish slingshot az ábrán, azaz vége a negyedik hullámnak, megyünk élesen felfelé, céláram 23.900 fölött! Megjelent a kimerülési rés 50 pont, várakozások szerint :o) Remélem most már gyorsan felmegyünk, majd irány dél!
Féltem bemondani a slingshotot, mert a tréningen tanultam, nem akartam mindjárt a kezdők hibájába esni és mindenütt azt látni, de mostanra RSI, MACD His, Stochastic megerősítette.

Bux1112 órás chart:




Bux órás chart:



24 comments:

  1. üdv AD

    Csak egy kérdésem van ezzel kapcsolatba melyik részvény fogja fel vinni, mivel a ricsi tetőzik, a mol és otp ellenállásnál.

    TWER

    ReplyDelete
  2. hmm csepel? :)))

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!
    Szerintetek miért pakolják folyamatosan a 23600-at?

    ReplyDelete
  4. Milyen irányba?

    ReplyDelete
  5. Tulajdonképpen mindkét irányba!:-) Először berakják az eladást, persze aztán lassan megveszegetik!
    Ad! én is vettem 20 kontit 600-on!

    ReplyDelete
  6. én 50-et. valszeg hozzájárultam a tülekedéshez.

    ReplyDelete
  7. Szia Twer!

    Szerintem OTP-ben és Mtelekomban van tartalék. A MOlnak sem kell azonnal esnie és ami fontos a kamattartalomban is van még vagy 100-150 pont. Ha megnézzük, hogy reggel 23.150 volt a Bux, akkor nem kell olyan messzire menni, hogy meglegyen.
    Nehezen hiszem el én is az emelkedést, de a grafikonon ezt látom.

    ad

    ReplyDelete
  8. Srácok!

    Igen nagy a kockázat vállalásotok! Elég rizikós a piac, mindkét irányba, ha tévedek Ti fogjátok a lefelé menetet megalapozni, ahogy dobjátok el a longokat!
    Ez nem a jól kereskedhető szakasz, de azt hiszem ezt már mondtam!

    ad

    ReplyDelete
  9. üdv Mindenki

    Én úgy látom a BUXnál, határidőnél de még a MOlnál is hogy fej-váll alakzat alakult ki ahol mind kettő váll dupla és reggel csak a ferde nyakvonalat textelték vissza ami szinte egybe esik az emelkedő trend csatorna aljával. Lehet nem jó látom.

    TWER

    ReplyDelete
  10. Szia Twer!

    Nem látok grafikont, úgy érted, hogy emelkedés lehetőségét látod az ábrán, vagy fordított fej-váll?

    ad

    ReplyDelete
  11. Felnőtt a blog, ma 14:36-kor megjelent az első Troll, én csak a második vagyok .o)

    ReplyDelete
  12. AD, engem egy kicsit konfúzzá tesz, hogy, ahogy látom, egy-egy hullám gyakorlatilag bármennyi részből állhat. 5-7-9-x-ABCDE, stb. A probléma ezzel főleg az, hogy mindezt csak utólag lehet ráhúzni. Hogy lehet így "tudományos biztonsággal " előre jelezni egy-egy mozgást, főleg, ami az időtartamot és a range-et illeti?

    Lupek

    ReplyDelete
  13. Szia Lupek!

    Amit most látsz az egy korrekció, több idősíkon, ráadásul komplex az alacsonyabb hullám szintjén. Ezért mondtam, azt, hogy nem kereskedhető. Ilyenkor Elliott alapján jobb távol lenni a piactól. Korábban már sok olyan oldalazás volt, ami megőrjített mindenkit, most is valami hasonlót láthatunk. Néha Elliott alapján kereskedni szörnyen hosszúnak tűnik, mire jó pozíciós belépést találsz. ÁAz oldalazó részek után gyors és jól kereskedhető szakaszok vannak.

    Előrejelezni nehéz, mert sok lehetőség közül kell választani, amit nagy valószínűséggel láthatunk az a következő mélypont 22.700 felett valahol, vagy a környékén illetve egy esetleges felfelé való kitörést előtte 23.900 fölé.

    Egyébként szvsz nincs senki, de senki, aki mindig 100%-os bizonyossággal mond és talál el piaci árat, én a magam részéről 70%-os találati aránynak már nagyon örülnék. Két profi kereskedőről hallottam találati arányt, ők ebből élnek, az egyik 57%-os a másik 52% találati aránnyal dolgozik(!) A kereskedési döntésük mellett használják a pozi méretezést és az MM-t is, legalább akkora a sikerben játszott szerepük, mint az elemzésnek, sőt ha ismered vakmajmot, ő ha jól tudom csak az MM és poziméretezéssel foglalkozik, a TA-ban és más woodooban sem hisz...

    ad

    ReplyDelete
  14. 23650 erős ellenállásnak tűnik, többször fogta az indexet!
    ad

    ReplyDelete
  15. A mostani esésben 575-ig még ideális bull verzió lehet... ad (kicsi megbízhatóság, nem elemzés!)

    ReplyDelete
  16. üdv AD

    A fej-váll nem fordított és az esést erősíti, mikor lefordult a nyakvonalról a forgalom meg ugrott délelőtt 10-11 között.
    Csoda hogy egyáltalán emelkedés volt ilyen forgalommal.

    TWER

    ReplyDelete
  17. Szia AD!
    Na erre köss csomót: rés nyitás után alatta végez a BUX, miközben mind a DOW, mind az SP, mind pedig a DAX szépen teljesít... Messzinek tűnik ez a 900!

    Lupek

    ReplyDelete
  18. Szia Lupek!

    Ebből is látszik,hogy a különböző piacok máshogy működnek.

    A mai mozgás alapján 23.989 es célárat számoltam, persze ennek a megbízhatósága alacsony, azon a felételezésen alapul, hogy ma 1-2-1-2 hullámokat láttuk az utolsó felfelé tartó hullámból. erről szólt az 575-ös alj megjegyzés, de ez már alacsony tf-en van, kicsi a találati arány ezen a szinten.

    Persze nem biztos, hogy így lesz van még számtalan alternatíva létezik (pl.: tripla ZZ stb).

    Egyenlőre tartom magam hozzá és 900 fölé várom még mindig a piacot, akkor adom fel az elképzelést, ha 400 alá bemegyünk. Addig felőlem bármerre csapkodhat a piac, elértem azt a szintet, hogy nem idegesít(nem volt nehéz:o). Ez egy korrekció, ki kell várni még befejezi, egyébként sincs pozícióm. 900-as célárhoz elég lenne 800 fölé kinyúlni, mert elindíthatja a short zárásokat. Addig maradhat az 500-720 közötti csapkodás és a dühös, ideges befektetők, persze egyre kisebb forgalom mellett... míg a tömegnél nem pattan el a cérna és meg nem indul valamelyik irányba...

    ad

    ReplyDelete
  19. Sziasztok!

    Azt hittem elindul egyfajta vita a Bux nagy képről, de mindenki hallgat, nem olvastátok, vagy mindenki egyetért?

    ad

    ReplyDelete
  20. Sziasztok!
    Ha már így kérdezed Ad!
    Hetes ábrát néztem és nagyon úgy tűnik eddig, hogy ending diagonal lesz lehet belőle 3-3 hullámokkal!
    Ami alátámaszthatja az sp ha nagyon elkezd menni fel és, hogy itthon nem nagyon tudunk esni!
    (A kérdőjel ebben az egészben a mnyp!)
    Vagyis amit a múlt héten is írtam, hogy22000kb bux 22710 hati volt a C! 25070-22710 abc-vel jött le! 22710-től 3 hullámban kellene felmennünk 26000 fölé!

    Röviden ennyi most, de persze más variáció is szóba jöhet akár egy fej váll 20000-ig! de az már más variáció! na jó nem kavarok! :)

    Naitssz

    ReplyDelete
  21. AD!

    Hát ha ma este a Dow meg az SP tartja a kb 1,5 %-os pluszt zárásnál, akkor holnap lehet egy gap nyitás mondjuk 750-ről, és aztán meg még a 900 is meglehet még aznap, ha nem is záróban, de felszúróban!

    Lupek

    ReplyDelete
  22. Egy kis változtatás!
    Ending diagonal alakzat kiindulási pontja a B vagyis az első hullám kezdőpontja!
    Azért gondolom, hogy még csak 3-ban lehetünk, mivel innen felmenni 23000-27000, 28000-ig 3-hullámban elég húzós lenne! Így időben is kijönne a felmenet!

    http://www.kepfeltoltes.hu/view/110614/BUX_HETI_j_nius_13_3_v_lt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


    Naitssz

    ReplyDelete
  23. Szia Naitssz!

    Szerintem a MNYP nem számít, mert a piacba bele lett kalkulálva, ezért nem mehettünk felfelé a többi indexel tavaly év vége óta.

    Ending érdekes verzió, az OTP esetével szinte összeáll, ott is valami hasonló az ábra.

    Meglátjuk mit hoz a piac, ehhez még időre van szükség!

    ad

    ReplyDelete
  24. Szia Lupek!

    Gyorsan változott a véleményed:o)!

    Meglátjuk, mert ez más piac, bár az igaz a szerkezet, akár készen is lehet, azaz korábban fent említett 1-2-1-2 élhet.

    ad

    ReplyDelete