Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 27 May 2011

Bux1112 várakozás - 2011 21. hét V. -péntek

10' chart alapján egy visszaemelkedés 500 alá beleférhet, de  látható, hogy törte az összes tegnap rajzolt háromszöget. Óráson fordulós gyertya, megerősítés szükséges.
Várakozás: Valószínűleg lassú emelkedés délutánig 500 alá, majd az amerika nyitás talán mutatja a további utat. Hétvégén átnézem a lehetőségeket részletesen, a felfelé kör, illetve a lefelé kör kulcsszintjeit, távolabbi célzónáit.

Bux1112 10' chart:


Bux1112 órás chart:


OTP-ről ma nem írok külön bejegyzést. Röviden erős a CHF - új lokális csúcs - ennek ellenére a visszaemelkedés beleférhet 6.200 alá esetleg, vagy mehet tovább az esés. Tudom, most jól megmondtam, de éppen ezért nem teszek fel elemezést, mert olyan a helyzet, amikor több időre van szükség a  biztosabb értékeléséhez.

14 comments:

  1. üdv AD

    Véleményem szerint a háromszögek rosszul lettek értelmezve, ha meg nézed jobban nem ék hanem emelkedő háromszög, amely trend fordulót jelez. AZ, AZ KEMÉNYEN BULL.

    TWER

    ReplyDelete
  2. egyetertek Twer-el abban hogy rovidtavon bull,a mostani lecsorgas veteli lehetoseg lehet....devizak is azt tamasztjak ala hogy ne varjunk leomlast,inkabb fel..charlie..

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!

    Hétvégén végig veszem a scenáriókat.

    Döglött ez a piac ma, se forgalom, se irány, várjuk amerikát (?)

    ReplyDelete
  4. Biztosan, de hétfőn is ugyanez lesz, zárva lesz london és az amerikai piac.
    hócipő

    ReplyDelete
  5. Elég fáradt lehettem reggel, mert úgy látom, hogy a 10' chartból vontam le órás következtetéseket és azt az ábrát is csapta be... Senki nem vette észre? Vagy nem akartatok szólni?

    ad

    ReplyDelete
  6. Chartlie, Twer!

    Igazatok lehet a bull verzióban, mert óráson C-nek csak az első 2 hullámát láthattuk!

    ReplyDelete
  7. üdv AD

    Ezt nem értem hogy mondod esetleg röv. ábra

    TWER

    ReplyDelete
  8. mindjárt felrakom, a korrekció ideje sem stimmel, túl rövid lenne!

    ReplyDelete
  9. Jó lenne, ha igazatok lenne a bull verzióban (a Zarmageddon ezek szerint elhalasztva - egyelőre :-)), mert belongoltam OTP-ben...

    Lupek

    ReplyDelete
  10. Szia Lupek!

    Az OTP nem ua. CHF erős, ami nem jó a bankpapírnak. OTP max piros négyzet, de inkább marad 6100-6130. Majd hétvégén megnézem pontosan, mert tényleg kell hozzá idő.

    ad

    ReplyDelete
  11. Szia Ad!

    Arra gondoltam, a gyenge dollár meg jó jel a stockmarketnek úgy általában...

    Hát ha az OTP nem bull, akkor mi az a kis magyar piacon? A MOL-ra sem tesznek sok pénzt mostanában.

    Lupek

    ReplyDelete
  12. ad...kerdeztem Toled tegnap hogy miert vetetted el az 5-3-5 verziot..azt mondtad 10percesen megvan...azt szeretnem kerdezni hogy most pl ezt az 5-3-5 ha az lesz milyen idosikon nezzuk? mert az elso otost orason nem lehet latni csak alacsonyabb tf-en viszont a harmas mar orason is latszik...ez igy zavaro ha ugralunk egyik tf-rol a masikra..becsapnak a hullamok..koszi..charlie..

    ReplyDelete
  13. Szia Charlie!

    Teljesen igazad van, órást (illetve napost) használtam eddig, mert alatta túl rövid a tf, ha naponta-kétnaponta írok elemzést. Tegnap volt időm egy kis online közvetítésre, ott 10' illetve 5 perces timeframen néztem érthető módon.
    Korábban írtam, hogy elég körülményes a Markershez jutásom, csak kora reggel tudom megoldani, nem figyeltem oda, az én hibám. Teljesen igazad van.
    Ígérem jobban fogok figyelni ezek után.
    MEA CULPA!

    ad

    ad

    ReplyDelete