Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 25 May 2011

Bux1112 várakozás - 2011 21. hét IV.

Ma nyitásba a célzónába, majd onnan fel és ismét le. Minden az elvárások szerint, holnap jöhet(ne) egy szép emelkedés max. a kék vonal alá és utána esés (holnap vagy pénteken). ZZ korrekciót láthatunk, amiből az 5-3 megvolt ma, holnap 5 felfelé hiányzik még a szerkezetből, szerintem meg fogja csinálni nem vár péntekig a befejezéssel, "all market the same" - szituációt érzek....

Bux1112 órás chart:


Bux1112 napos chart:



31 comments:

  1. Jó reggelt!
    Lássuk a medvét! Akarom mondani a bikát!
    imi-boy

    ReplyDelete
  2. Jó reggelt!
    Szasztok!
    IC

    ReplyDelete
  3. Sziasztok

    JÓ reggelt drusza, nem látom a rallyt, de az OTP -NÉL érdekes a helyzet, óráson ha bele zár akkor tényleg jön a rally.

    TWER

    ReplyDelete
  4. figyeld csak! 10 után már 500 felett leszünk! 800-nál zárok 50 kontit.
    imi-boy

    ReplyDelete
  5. TWER!
    Tudod a sündisznó mit mondott! Hát most ez velem is megtörtént! Csak én nem másztam rá a drótkefére...
    imi-boy

    ReplyDelete
  6. üdv

    Az OTP NAGYON TARJA MAGÁT SZERINTEM VÁRJ VÉGÜL IS JÓ ÁLLSZ, AMCSI NYITÁSD VÁRD MEG.

    TWER

    ReplyDelete
  7. HI
    jó ha 400 felett tudunk maradni
    zsozé

    ReplyDelete
  8. Feltámadt Oszama? Vagy mi a DAX szakadás oka?
    Nem tudjátok?
    IC

    ReplyDelete
  9. mindenképp megvárom usát, ha az adatok jók lesznek biztosan megyünk feljebb.
    imi-boy

    ReplyDelete
  10. GDP adatok
    nem várnak jót
    nem feltétlen kell 800-900 közé menni a hatinak
    Ad írta ~500 magasságában is fordulhatunk

    zsozé

    ReplyDelete
  11. üdv

    Nem is megy szvsz mivel a kamat tartalom megint be szűkült így 23500 volt a max.

    TWER

    ReplyDelete
  12. Sziasztok!

    Látom valaki emlkékezett rá, igen lehet fordulat 500-nál, láttam rá egyszer példát a buxnál, nem tudtam akkor mit kezdeni vele, amikor a C hullám A 23% volt csak, de lehet.

    Ennek ellenére a kijelentéssel várnék, mert 5 hullám kell(ene) felfelé...

    ad

    ReplyDelete
  13. Egy gondolat és három tény

    MOL közgyűlés, ha jól tudom engedélyezte, hogy max 25 % saját részvényt vásároljon a MOL.

    Jelenleg 300 MRD cash van a MOLban

    Jelenleg a Rafin keresztűl 7%-os kötvénykibocsátást bonyolít.

    Ezek alapján elképzelhetőnek tartom, hogy elkezde saját magát vásárolni az államtól, majdhogynem a telejs pakkot...

    ad

    ReplyDelete
  14. Az OTP emelkedése nem tetszik, vagy csak kiszűrás volt, vagy a piros négyzet lesz megcélozva...

    ad

    ReplyDelete
  15. Hogyne emlékeznék
    iszom szavaidat :)))))
    zsozé

    "Ami fontos nem feltétlen szükséges olyan magasra menni, szvsz belefér 23.500-23.700"

    Más
    A tegnapi beírásra reagálva(Lupek)
    csak utolsó három tranzakció
    24895-23710 short
    23475-236xx long (nem emlékszem pontosan)
    22851-23451 long
    köszönöm Ad és a többieknek is a segítséget.
    tanulok

    ReplyDelete
  16. Zsozé!

    Akkor össze kellene raknunk amink van:o))))
    Én elemzést írok, Te meg lekereskeded!

    Na jó, ezt a hármat én is megjátszottam, de nem nagy téttel és kicsit szűkebben :o)))

    Nézd meg a 10' ábrát!

    Ad

    ReplyDelete
  17. Minden megoldás érdekel :))

    és mit kell látnom??
    zsozé

    ReplyDelete
  18. Ezt mondom ha sz@r az adat akkor...
    sp cél 1280 v akár 30 is lehet? nem ma
    zsozé

    ReplyDelete
  19. Zsozé, hát ha ezt valóban le is keredkedted, akkor csak gratulálni tudok!

    Lupek

    ReplyDelete
  20. 10' ábrán ED, az utolsó 5. hullám, mely 3 alhullámból kellene hogy áljon 1-2 lassan kész, jöhet egy 3. felfelé, majd elvileg kész a szerkezet az esésre, azért elvileg, mert a B hullámra van egy másik számításom is, de annak kissebb valószínűséget adok, mert fogalaom már csak esésben van. Ha az lenne mégis kicsivel magassabban van a célzóna, de most azt mondanám, hogy 500 fölött már bármikor fordulhat, ha képes lesz odáig felmenni....

    ReplyDelete
  21. az előzőhöz még hozzáfűzném, hogy lehet túl csordulás, illetve csonka is az ötödik alhulláma C-nek, azaz nem lehet megmondani, hogy mi a jó belépési hely .o(

    ad

    ReplyDelete
  22. Üdv!
    nem vártam usára 430-450 között kiraktam a longjaim szűrét!
    imi-boy

    ReplyDelete
  23. Imi-boy!

    Én is! :o))) De én mindent.:o)

    ad

    ReplyDelete
  24. Nekem sincs már semmim! Lehet, hogy nem nyitok ma már semmit, vagy ha nyitok akkor zárom is ma, mert holnaptól hétfőig a családé vagyok!
    Azért titokban rá fogok lesni! :-)
    De azért jó lenne még keresni! Jó volt ez a két nap! Amit írtam hétfőn, hogy vannak bukó long pozijaim, végül csak nyerők lettek! A türelem, ami eddig nem volt! Ja és az itteni emberek közös elmélkedései! Jót tett a kereskedési technikámnak! Ja és, hogy nem a tök fejem után mentem!!!!
    imi-boy

    ReplyDelete
  25. meglesz az uccsó felkör!
    imi-boy

    ReplyDelete
  26. Szia Imi-boy!

    Gratula! Vidd el a családot fagyizni, remélem a nyerőből kijön valami extrával spékelt és akkor az asszony (már ha van) sem lesz olyan nyűgös:o)))
    A piacban az a jó, hogy nem tudsz lemaradni semmiről és ha visszatérsz, nem kell pótolni a szabadság alatt felhalmozódott munkát .o)

    Bár néhányunknak egy beszakadás szebbé tenné a hétvégénket :o)

    Jó pihenést!

    ad

    ReplyDelete
  27. Ad!
    köszi! a pajkos mosoly a végén arra enged következtetni, hogy shortba álltál? Vagy még csak fejben gyúrsz rá?
    imi-boy

    ReplyDelete
  28. Szia Imi-boy!

    Nem álltam shortba, bár van egy pici megbizás 500 felett. Illetve már nyitva OTP, de azt napon belül tudom csak, napon túl lehet nagyon megpakolnám egy esésbe, erős a CHF és amerikában nagyon lehúzták, ha Sam bácsi unokái felkelnek biztosan eladásba kezdenek :o)

    Korábban bepakoltam volna, de mostanra megnyugodtam, olyan pontot keresek, ahol a kockázat - haszon arány magasabb.
    A blog írása óta megváltoztam, mostmár az is profit, amit nem bukok el :o)

    ad

    ReplyDelete
  29. Azt hiszem fordítva... ad :o) az arányszám

    ReplyDelete
  30. Igazad van! Az is profit amit nem bukunk el! Ez tettszik! Azért ha megindul lefelé, oadapakolunk!
    imi-boy

    ReplyDelete