Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 17 April 2011

Bux és Bux1112 várakozás - 2011 15. hét I.

A bux1112 esetében három hullámban való emelkedés az elvárás, melyből az első hullámot csinálta a múlt héten. Innen jöhet egy kis korrekció, majd ismét fel az ábrán látható módon. ( a mozgás csak illusztráció, a B pont magassága csak az irányadó. Jelenleg B pont elérése után 5 hullámban való csökkenést várok, a csökkenés eredménye C pont lesz, melynek célára 23.000 környéke, de erről majd később.

Bux1112 órás chart:



A bux esetében hasonló mozgásra adok nagyobb esélyt.

Bux órás chart:


Azt hogy hosszú távon bullish v. bearish lesz e a piac nem tudom megmondani. Más indikátorok egyenlőre abba az irányba visznek, hogy most nagyobb esélyt látok egy nagy vágtának, aminek a végén levágják a bikát. Előtte azonban minden bizonnyal lesz egy az ábrákon látható korrekció.

17 comments:

  1. A mai nyitás érdekes volt, B célzóna alját érte el. Egyenlőre itt is és az OTP esetében sem (61,8%-os retracenél fordult) tudom eldönteni, hogy megvolt e a 3 hullám felfelé vagy sem, erre érdemes odafigyelni.ad

    ReplyDelete
  2. Sziasztok!
    Szerintem még a héten meglátogatjuk a 25000-es szintet, onnan kezdődhet az esés, ha egyáltalán esni fog, mert nagyon tartják (vagy nincs eladó - mindenki elhiszi a longot).
    imi-boy

    ReplyDelete
  3. üdv AD

    Most a C ben volt mert ha nem akkor innen fordulni kellene. Nem akarom nagyon el hinni hogy ilyen nemzetközi hangulatba el induljon északnak.

    TWER

    ReplyDelete
  4. Szia Imi-boy!

    Felőlem lehet 25.000 is, de előtte kell egy nagyobb korrekció lefelé!

    ad

    ReplyDelete
  5. Na innen fordulhatnánk (3.hullám)
    majd jöhet a (C)
    Nem feltétlen kell visszamenni 900-ig
    szvsz 700+nál indulhat le
    vélemény?

    ReplyDelete
  6. A németek is talán visszakorrigálnak
    1 keveset
    Ha nem is ma

    ReplyDelete
  7. Ha innen vissza megyünk mivel az A lat voltunk akkor benn volt a C. DE EZT ÉN RÖVIDNEK TALÁLNÁM.

    ReplyDelete
  8. üdv

    Min 24000-ig de inkább 23400-ig le kell menni de a 23000 lenne a leg optimális.

    TWER

    ReplyDelete
  9. üdv AD

    Gratulálok az előre jelzéshez, telibe talált. Remélem most már meg sem áll 23000-ig. Nagyon jók most a meglátásaid így tovább.

    TWER

    ReplyDelete
  10. Üdv mindenkinek!

    Én is gratulálok neked Ad! Magamnak nem annyira! A longjaim kicsivel több, mint felét zártam nyitóban, azután 11kor el kellett mennem, (rendkívüli véradáson voltam, kellett valakinek sürgősen a vérem) 4kor értem gép elé! számomra nem volt szép látvány, nem raktam stoppot, így 15konti long nyitva maradt! szépen ledarálta az elótte 2 napi 150ezres long nyerőmet! Nem gondoltam, hogy ennyire gyors lesz a lejtmenet! most megint vakarózok, hogyan tovább! még megyünk le? köszi
    imi-boy

    ReplyDelete
  11. Én is gratulálok Ad a grafi-hoz,meg persze TWER-nek is
    Kemény shortban vagyok 24755-től 24493-ig 155K
    Most hova tovább?
    Köszönet

    ReplyDelete
  12. üdv RAS

    Nekem miért gratulálsz? Én írtam persze a múlt héten 750-es célárat ehhez talán. Bár a C hullám szükséges és elégséges feltétele teljesült mivel az A alá zárt. De csupán A 38-AS FIBO IG Jött ezt én keveslem én meglátásom vissza 24250 ez teljesült de elmehet 400-ig is és innen tovább dél 23000-ig. Még amit hozzá tennék szvsz az SP ALT C fog csinálni 1320-23 magasságába ami trendfordulót jelent. Ez azt jelenti hogy a BUXnál ezeket a csúcsokat egy ideig nem látjuk.

    TWER

    ReplyDelete
  13. Sziasztok!

    Köszönön, de a gratuláció titeket érint, ha jól számolom vastag a profit :o)

    Sajnos én nem nagyon látom mostanság a piacot és a Markershez is ritkán férek - ezért a ritka bejegyzés...

    Röviden, most lesz egy kis oldalazás és visszaemelkedés, a jövőt a követő mozgás dönti el. Ha felfelé megy el impulsive mozgással, akkor új csúcsot fogunk látni, ha lefelé, akkor néhány 100 pontos esés biztosan benne lesz. Este megpróbálok Markershez férni és többet mondani.

    ad

    ReplyDelete
  14. Üdv TWER!

    azért neked sem kell szégyenkezned!:-)) hasonlóan jók a meglátásaid, mint Ad-nak!
    imi-boy

    ReplyDelete
  15. Üdv TWER
    b+ ha tényleg fordul most(380-on)
    nagyonnagy grat.

    ReplyDelete
  16. Mind szuperek vagytok, ne szerénykedjetek,TWER ha még az is bejön, valamennyi 24 alatt. Sajnos ma 9 órakor elment a netem a 17ker.ben és most lett csak, valami kábelszakadás miatt, kicsit ideges voltam hova megy hír nélkül, de most lenyugodtam végre hogy nem szálltam el,még maradt a +

    ReplyDelete
  17. Szia Ras!

    Köszi! :o)

    Nem akarok a kereskedésedbe beleszólni, de érdemes stop loss megbízás adni, szvsz mindig.

    ad

    ReplyDelete