Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 22 March 2011

Bux és Bux1112 várakozás - 2011 12. hét III.

Holnap, ha folytatódna az esés, legnagyobb valószínűséggel a kék négyszög területébe eshet be. Ha ez megtörténik további kérdés, hogy onnan visszafordul e új csúcsba, vagy sem...

Órás chart Bux1112:


Az elképzelésem szerint 3 hullám emelkedés jön, melynek csúcsa 23.600 lehet. Nem tudom konkrét számolással alátámasztani(!) A lehetséges holnapi esés célára 22.900 alatt egy picivel, akár alászúrással is.

Egyenlőre túl sok verzió van a fejemben, remélem a következő napokban tisztulni fog. 

12 comments:

  1. üdv

    Ennek az 500 millió órás BUX dojiknak mi lesz a vége? Charlie van valami meglátásod és neked AD?

    TWER

    ReplyDelete
  2. Homokozó...

    Gyerekjáték. Április elsejével új bux kosár lesz. Tud valaki, valamit ennek kialakításáról? Babics Egon valami olyat írt, hogy pénteken a MOl ennek esett áldozatul, de nem igazán értem, ráadásul az elemzését már levették.ad

    ReplyDelete
  3. Sziasztok!

    Én csak a felfelé történő kitöréstől tartok...

    Molnak, OTPnek, Mtelkomnak együtt vagy külön esnie kell ahhoz, hogy a bux is elinduljon...


    ad

    ReplyDelete
  4. üdv

    A bux az el múlt órába be eset az emelkedő csatorna alá. szvsz. esetleg csak a vissza text jöhet. A határidő még nem de szerintem a bux dönti el az irányt.

    TWER

    ReplyDelete
  5. sziasztok!..en shortban vagyok tegnap elottol es abban is maradok..az ugralastol mar faj a fejem:)...charlie

    ReplyDelete
  6. amcsi lakaspiac tud meg a xarabbnal is xarabb lenni...ha erre fel akarnanak menni...tokon lovom magam:)...charlie

    ReplyDelete
  7. delelott volt egy remiszto felhuzas dax es sp futiknal is...maskor erre ugrunk most nem volt ra reakcio...vagy ilyen okos a bux vagy ennyire verszegeny...charlie

    ReplyDelete
  8. istenem azert mindig megkerdezem magamtol mikor a forgalomra nezek hogy erdemes ezt kereskedni??..pislogok kettot es ilyen konyveknel,ilyen forgalomnal mar teljesen mashol tud lenni az ar...charlie

    ReplyDelete
  9. Szia Charlie!

    Milyen igazad van, 1-2 darabos vételekkel milyen szép zöld gyertyát csináltak és majd 50 pontot csaltak az árral...

    ReplyDelete
  10. sziasztok!
    Akkor most megyünk fel 23600 környékére?
    imi-boy

    ReplyDelete
  11. kész vagyok elolvastom a felrakott gyors elemzést, de most már végleg nem értek semmit! megy fel északnak! ezt értem mert észak az felfelé van! néztem a 10' grafikont. a kiegészítésben az van, hogy az ötödik hullám általában megnyúlt és 261,8 vagy 4xx,% fibóig mehet! de a grafikonon 22450-nél van a 261,8%! akkor nem főlfelé fog menni, hanem lefelé???? segítsetek, mert nem értem! köszönettel!!!
    imi-boy (teljesen összezavarodva)

    ReplyDelete
  12. kicsit figyelmetlenül olvastam! bocsi! az van írva, hogy egy éles emelkedés után lehet az 5. hullám ami lefelé jön!
    akkor csak annyi a kérdésem, hogy másodszor már jól értelmeztem? és meddig mehet a fel az 5. lehullám előtt?köszi
    imi-boy

    ReplyDelete