Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Friday 4 February 2011

OTP, Bux1112, MTelekom -gyors

Az OTP az elsődleges célzónát elérte, lefordulni látszik róla.

Órás chart:


Bux1112

Bux1112, jelenleg a tegnap említett második ellenállás fogja (23.100), vajon átmegy rajta? Kialakult egy ék, ezt kellene átvinni.

Órás chart:


CET 15:08
Ha nem tudja átütni a 24000-t akkor rövid távon (napon belül) bearish lehet, ez esetben a nyitórés visszatölthető még ma.

CET: 15:21 
Hangos gondolkodás:
Diagonál (ék) kialakulása a következőkben lehetséges:
Ending diagonal, általában 5. pozícióban (5. hullám), illetve C hullám pozíciójában.
Leading diagonal 1-es vagy A pozícióban 
A-B-C (-D-E) korrekcióban
Mr. T. kijavít, ha esetleg valamit elrontottam :o)
A leading diagonalt kizárnám, semmi nem utal A vagy 1. pozícióra, a másik kettő viszont bearish jelentést hordoz jelen esetben... A gondom, jelenleg csak annyi, hogy nem tudom tisztán berajzolni a diagonált.

CET 15:30
Egy kis divergencia a visszaemelkedésben

10' chart:


CET 15:39
Egyenlőre lefordulni látszik, ideális esetben 23.730-ig csorogna le, majd oldalazás.

CET15:43

Ha lecsorog az említett szintre, akkor sem tud már összejönni a három fekete holló, de piros gyertya lenne a mai nap, mely ideális alap lehet a bearish scenáriónak.

CET 16:04

Újabb divergencia 10' charton:



Mtelekom 

Esélyes, hogy az ábra szerint fog viselkedni a globális hangulat romlása esetén. Talán nem abban a meredekségben, amit jelöltem.

Órás chart:




14 comments:

  1. üdv ad

    Már az ék tegnap berajzolható volt T. ábráján csak ő nem vitte lejjebb egy fix ponthoz hanem elindította a semmi be.
    Megjegyzés az ékből általában lefele menet szokott lenni. De most ki tudja nagyon húzzák a zenészek. A kínaiak vesznek mindent!!

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Igen, Mr T. ending diagonáljában gondolkozva fedezetem fel. Sajnos a 3-3-3-3-3-at nem tudom berajzolni tökéletesen...
    Kínát még mindig nem értem, honnan vannak infók, hogy ők itt vásárolnak?

    ad

    ReplyDelete
  3. ...vagyis inkább a rajzom alapján ma láttuk csúcsot, mert megvolt az 5 hármas hullám... de vannak kétségeim

    ReplyDelete
  4. üdv

    Szig. bizalmas infó ez a kínai tranzakció, de nem kell aggódni amcsiból komoly short pozikat indítottak több 100.000 nagyságrendbe ne hogy nyitásba vagy zárásba okozzonak majd meglepetést!!

    üdv TWER

    ReplyDelete
  5. Hiába, a korrekció még mindig a te pályád:o)
    Igen, azt nézegettem, hogy ha ez nem az 5. hullámú korrekció, akkor most lejöhet 23.7XX-re, mint C, majd D-E a szűk sávban és letörés.
    Ha 5. hullám lenne és nem truncation, mint ahogy óráson jelölöm, akkor már nincs tér a további emelkedésnek.

    ReplyDelete
  6. Gratulálok, akkor jól nyúltál bele.
    SP egyenlőre zigzagnak tűnik, remélem az is lesz:o)

    ReplyDelete
  7. üdv AD ÉS T.

    Valaki tud ingyenes grafikon rajzolót? Igen valóba el kellene olvasni a kommenteket mivel vagy 3 napja írtam hogy az egyik ék meg szűnik de ki alakulóba van egy másik ezt naposon vettem ki. A cél árat 24100 körül határoztam meg ki is ment.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  8. Szia Twer!

    Én olvastam.o)

    www.stooq.com lengyel honlap, valami alap rajzoló van benne, hozza a buxot is azt hiszem, illetve http://www.freestockcharts.com/ itt nincs bux. Egyébként a Markersért cca. 2000 forintot fizetek havonta, szerintem ennyit megér...

    ReplyDelete
  9. üdv AD

    KÜLÖNBEN KETTŐ INDEXNÉL ELÉG SZEMBE TŰNŐ ÉKELŐDÉST LÁTOK VAGY MÁR MINDENÜTT ÉKEKET LÁTOK!! Kérek rá válasz majd ahogy te látod. Először is a DAX-nál naposon jan. közepétől és a DJ-nél és az utolsó hétben nagyon szépen ki vehető naposon. Ezeknek az állításaimnak nem kell igazat adni ez az én véleményem. Te hogy látod?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  10. üdv T.

    A semmibe indítás csapdát is rejthet mert ha egyenesen indítod egy emelkedő háromszög is lehet és ahogy elnéztem tegnap sokan alkalmazták mihelyt át lépte az egyenest a forg. meg ugrott. Én ezért inkább keresek még egy fix pontot ami vagy lejeb vagy föntebb van.

    üdv

    ReplyDelete
  11. Szia Twer!

    Megnézem, lehet benne valami.

    ad

    ReplyDelete
  12. Ha ending diagonalról beszélünk és helyes a rajzom, akkor A-B-C volt meg eddig, hiányzik D és E. Egy hosszú emelkedés után az 5. hullám sokszor túlcsordul, throw-over, a tegnapi adatok alapján hétfőn esélyenek látom a réssel nyitást felfelé, mely a kimerülési rés lehet esetleg, de a harmadik célár vonaláig felviheti az indexet. (23.350-23.400) A korai shortosoknak (nekem is) lehet rossz kedvünk lesz!

    ReplyDelete
  13. üdv ad

    Tegnapi nappal bezárólag a naposat tedd fel a BUX11120-RŐL. De én úgy látom hogy naposon is ott lesz az ék és 24200 nem nagyon mehet feljebb esetleg egy kiszúrás erelyéig.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  14. Szia Twer!

    Bonyolódik a dolog. Elliott elvei szerint az ék csak most fog kialakulni, hagyományos TA szerint is be tudok egyet rajzolni, este felteszem a variánsokat.

    ad

    ReplyDelete