Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Saturday 26 February 2011

Bux és Bux1112 várakozás - 2011 9. hét I.

Furcsa, nem tudom az okát, de szívem szerint más és más szerkezetet írnék a Bux és a Bux1112 vonatkozásában. Egyenlőre hagyom, mert az gondolom, hogy a különbség csak a határidő inlikvidségéből fakadt, de fokozottan figyelek rá. A problémás részen  gyorsan helyreállt a "rend" (ott egyedül az x hullám hosszával van gondom, ha összehasonlítjuk ezzel az ábrával)

Bux órás:


Bux1112 órás chart:




Az ábra alapján én nagyobb valószínűséggel az esést mondanám a következő hét elejére. Ha emelkedik az elmehet a téglalap által jelzett szintig.
Ami miatt azt gondolom, hogy esés következik:
- A felfelé menő hullám megfelelő retrace szintre ment vissza (az A hullám 68,1%-os retrace szintje)
- A felfelé menő (c) hullám hossza (a) 161,8%-a
Az oldalazás belső szerkezetétől eltekintve a határidőre és a Buxra is igaz a fenti megállapítás. Az esés első célára a karikával jelzett szint.
Ha nagyot esik  kérdés lesz, hogy megsérti e a korábbi - decemberi - lokális csúcsot, ez a hosszabb távú mozgás miatt kardinális kérdésé válhat. A jelenlegi képben benne van, hogy ez még nem a medve piac, csak egy felfelé tartó ciklus 4. hulláma, de erről majd később.




Megérzés alapján a délelőtti órákban nem túl nagy esést, majd kis emelkedést amerika nyitásával, majd kedden nagy esés. 

12 comments:

  1. üdv AD

    Az OTP igen nehezen tudom beszámozni! Segítenél ebben?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Megnézem estére, de tudom nem könnyű, próbálkoztam vele. Szerintem fordulat lesz és kis c-t láttuk ott is.

    ad

    ReplyDelete
  3. sziasztok!..pozi nelkul short belepore varva szeretnem egy kicsit elbizonytalanitani a shortban uloket:)..bocs..
    1..tegnap felraktam egy egyszeru kepet az sp naposrol,ott a trendvonal amig nem torik erdemes lehet turelemmel lenni a shortokat illetoen nehogy rovid idon belul eppen a shortosok segitsek az uj csucs elereset
    2..szamomra a kockazatvallalas legjobb fokmeroje egyertelmuen az AUD/USD par,ami koszoni szepen de jelenleg tul jol van,eppen penteken torte a napos csokkeno trendvonalat es szalad a csucshoz..szerintem ha majd igazan fordul a trend akkor ezen a paron hamarabb meg fogjuk latni,hamarabb tud fordulni mint a ""lomhabb""reszvenypiacok.
    3..szerintem az EUR/CHF naposon megcsinalta az 5 hullamot lefele es eppen a korrekciojan dolgozik..
    szep napot!..charlie..

    ReplyDelete
  4. üdv chrlie

    Egy kis emlékeztető a múltkor sokkal pozitívebb volt a helyzet akkor sem hited el a lefele menetet. DE vissza térve a mostanira a B HULLÁMOK SZEMÉLYISÉG jegyei egy bika csapda komoly fejtörést és egyéb más reakciókat okoznak a shortba ülőknek. De tudod ez a pancserek játéka és főleg a spekulánsoké de meddig? Másik az intenzív emelkedés nem az egész piacot érinti egy két részvény viszi előre a piacot lásd mol forgalom jóval elmarad az előzőnél elmarat. Az SP HÁROM NAPOS ESÉSBE REKORD FORGALOM VOLT MÉG PÉNTEKEN HARMAT GYENGE. Ha ott sem lesz hétfő forgalom az további lejt menetet fog eredményezni. Persze mindenkinek egyéni döntése mit olvas ki a shartból.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  5. szia Twer!..nektek a kisujjatokba tobb van elliottrol mint bennem ezert en mas tenyezoket is kenytelen vagyok figyelembe venni es egy jo eroben levo aud/usd-nel akkor sem shortolok napon tulra ha az adott hangulat mast mond..charlie

    ReplyDelete
  6. Sziasztok!

    Szerintem nincs tuti dolog, csak nagyobb valószínűség. Nem tudom kizárni, hogy emelkedés lesz, csak nagyobb valószínűséggel azt mondani, hogy csökken.
    A honlap a tanulást szolgálja a bux indexen keresztül, meglehet írni a véleményéneket, majd a piac igazolja vagy elveti, de a gondolkodást segíti. Nem állítom, hogy ismerem Elliottot, szeretném megismerni, jobban a gyakorlatban is, alkalmazva. Eddig amikor valami nagyon tuti volt az általában ellentétessen sült el. Ne feledjétek a piac mindig két irányba mehet!
    Holnap megkapjuk a választ :o)

    ad

    ReplyDelete
  7. ad...hatinal ennek van eselye orason?..mondjuk ez buxnal nincs meg erdekes modon..koszi..charlie
    http://kephost.hu/image-2878_4D6A5EB2.jpg

    ReplyDelete
  8. Sziasztok!

    Némi esély van rá, de én 10% alattinak tartanám a következők miatt:

    - normál indexnél a második hullám, első kiindulási pontja alá megy (azaz nem 1-2 csak korrekciót látunk)
    - a verzió akkor működhetne, ha már láttuk a C hullámot, szerintem még nem (A 1400 pont volt, nagy hullám, nagy C nekem hiányzik)
    - Ha a magyar piac nem is egyértelmű, amerikában biztos jön még egy nagy zakó, három nap esés, a holnapi (esetleg kedd-szerdai) lokális csúcs után (1.322-1326 között), egy ekkora zuhanást a magyar piac "leoldalazná"? Bár két termékről beszélünk, valamilyen kapcsolat a kockázatvállalási hajlandóság miatt van. Én nem hiszem, ráadásul a deviza is "elment", az az indikátorom bearish jelzést mutat, egyenlőre.

    A választ nyilván a piac fogja megadni, érdemes megnézni azonban a fenti verzió valószínűségét 15' bontásban a Bux esetében. A határidő és a sima index legjobb tudomásom szerint nem lehet két verzió, egy tavalyi myelliott.blogspot bejegyzés tartalmazza, hogy a cash indexet lehet elemezni, ott igazak az Elliott elvek, a határidők elmehetnek. Az összefüggések megvannak és a célárak miatt én is a határidőt teszem fel, de mindig nézem hozzá a bux indexet is.

    ReplyDelete
  9. üdv AD

    Hogy érted te hogy a 2. hullám az 1 alá megy mert ez nekem új meg kérdeztem cimbit is nem is éerti a kérdést. Hiszen az egyes ki indulási pontja alá nem mehet a 2es én is így tudtam és cimbi is ezt írta. Vagy valamit elírtál? Igen a két indexbe a kép más és más egyiknél lehet itt a határ időről van szó a másiknál nem ez a bux. Kis magyarázat kellene ehhez hogy érted?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  10. Szia Twer!

    Rosszul fogalmazhattam. Az első hullám kiinduló pontján túl nem megy a 2. hullám. Ezért nem tartom lehetségesnek, anno csak órást néztem és ott csak egy leszúrás látszik, ezért nem vetettem el. Így érthetőbb?

    Szerintem mindkét esetben ugyanolyan kombinációnak kell lennie. Egy korábbi Cimballi bejegyzés szerint X 84,1%-ig megy maximum, a határidőnél ez több. Ha ezt feloldom, akkor megvolt (a)-(b)-(c) és ezzel kész B, jöhet egy erős C lefelé.
    Azt hiszem ma nem vagyok a topon, szólja ha valamit nem értesz!

    ReplyDelete
  11. üdv AD

    Nem tudom meddig emelkedünk most. Most semmi fogódzót nem találok. Mi a véleményed?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  12. Szia Twer!

    Egyenlőre belefér a kék négyszögbe, amit látunk, ha kimegy onnan akkor lehet baj.
    Kisebb eséllyel benne volt ez a variáns is, nem véletlenül rajzoltam be az egy szinttel magasabb retrace szinteket. A kérdés, hogy a felfelé menő amerikai piaccal mit kezdünk.
    ad

    ReplyDelete