Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Wednesday 12 January 2011

Várakozás holnapra és a következő napokra, röviden

MTelekom

Felfelé nem nagyon tudott menni, ha jön a rossz hangulat majd megy lefelé, nem tartom elképzelhetetlennek 535 körüli ár elérését. Holnap nagyobb eséllyel esést valószínűsítek. Az említett ár eléréséhez akár napokra is szükség lehet.

Bux, Bux1112

Lefelé várom a ma napközben felrakott ábra alapján

Mol

22.400-at elérte, célár teljesült. Holnap nagy eséllyel egy piros gyertyát látunk majd. 22.400 túllépésére nem adok nagy esélyt, ha komolyan megteszi az erős további bull jelzés lenne.

CHF/HUF

A forint gyengülésére számítok, vissza 220 irányába.

A holnapi nap szempontjából az elemzés igen egyértelmű, a hangulat romlására számítok, hogy bekövetkezik e nem tudom, egyenlőre felhőtlen a hangulat a tengerentúlon SP új egyéves csúcson... Ha holnap is intenzív emelkedés lesz, akkor az bull jelzésként fog majd hatni. Megerősítést csak a korrekcióban mindig tapasztalható bizonytalanság ad, ami az elmúlt egy-két napot jellemezte.

6 comments:

  1. üdv ad

    Olyan kérésem lenne, hogy a BUX1112-RÖL órás shartot számozással (elliott) és fibó szintek megjelölésével amilyen nagyságú intervallumba csak lehet légszíves tegyél fel. Előre is köszönöm.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Ok,este.
    Közben "Jani Bák" felkeltek.... legalábbis nyitásra... ad

    ReplyDelete
  3. üdv ad

    A 23500 ig ha el megy az index akkor kisebb napi korrekcióval megy tovább egészen 24500-ig. Itt 23100-nál fordulni kell neki.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  4. Szia!

    Fordult, de kicsit magasabban, szerinted hol volt a stopom? Napi maximumnál...Most dühös vagyok..:o)

    Megnézem, mert nem egyértelmű. Meglátjuk Amerikában elindul e a fordulat...

    ad

    ReplyDelete
  5. üdv ad

    Engem is megszívatott mát egy pár alkalommal a stop szinte pár forinttal fordult csak az én eseteimben egy igen intenzív esés indult be (lásd őszi hullámokat) mire észrevettem már 400pontokat is meghaladta. Ezt valahogy át kellene beszélni mert nekem is problémák vannak a stoppal hiszen majd nem ott fordul a piac. Nem jöttem még rá mi az oka. Esetleg cimbit kérdezd meg.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  6. Szia!

    Az az oka, hogy nem jól értékeltem a helyzetet. Rossz döntést hoztam, meg kellett volna várni, még a korábbi lokális low alá megy és ott nyitni. Talán a tegnapi elemzés is elkapkodott volt.

    ReplyDelete