Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Sunday 16 January 2011

Bux és Bux1112 várakozás - 2011 3. hét I.

Bux


Csütörtöki elemzésben megjelent szaggatott kék vonal mellet mozdult el a piac. Van esély arra, hogy további csökkenés legyen, támasz 22.000-22.050 környéke. Ebben az esetben a iv. hullámról nagyobb valószínűséggel mondhatjuk el, hogy sideways lesz. 
A további emelkedés mellett szól  (hosszabb táv), hogy jelenleg nem ideális retrace szinten van a lokális csúcs, valamint (a)=(c) a  76,8%-os retrace szintre mutat 23.000-nél. Azt gondolom, hogy ez a szint elérhető, ha az utat előre nem is tudom elmondani. Hétfőn, ha jól tudom nem lesz amerikai kereskedés, azaz a piacok várhatóan csendes képet fognak mutatni. 
Támasz lehet hétfőn a 22.150 -22.200-as zóna, ha áttörné szerintem 22.050 környéke megfogja.
Hosszabb távon  támasz az 50 napos átlag  21.800-nál és 21.600 is, ezek elérésére most kicsi esélyt látok.
Fent ellenállás 22.600, de szerintem ennek ereje az idő múlásával egyre gyengül.

Napi chart:

Órás ábrát nézve, egyenlőre azt mondanám, hogy nő a lehetősége a 3-3-3-3-3-as korrekciónak, valamilyen horizontal triagonal lehet, idő kell, hozzá, hogy megtudjuk. (egyenlőre a belső számozásban nem vagyok biztos, B és ezáltal C helyzete is bizonytalan) Ha B C jelölés rossz, vagy nem triagonal lesz, akkor elsődlegesen 22.150, másodlagosan 21.900 környéke lehetne a célzóna. Ellenállás 22.420 környéke. 

Órás chart:
Bux1112:

A határidős index esetében a hatalmas leszúrás miatt keletkező bizonytalanság okán nehéz előre célárat számolni. 23.400 reális, kb. ott lehet a 61,8%-os retrace, de nagyon pozitív hangulatban akár 24.000 magasságáig is repülhet, persze nem egy nap alatt. A korrekciós háromszög itt is kialakulhat.

Napos chart:


Ha péntek délutáni online, 15 perces chart alapján történő elemzést  folytatom, akkor a változatlan számozás esetében csökkenés jöhet, visszamehetünk 21.840 környékére, esetleg 22.780-22.760-ig. A számozás helyességével kapcsolatban vannak fenntartásaim! Magam egy érdekes kísérletnek fogtam és fogom fel! A bizonytalansági faktor nagy!

15 perces chart:


5 comments:

  1. üdv ad

    Mit az elemzők te is kezdesz optimista lenni kérlek reálisan értékeld a hullámokat. Hiszen november elején induló elmélet alapján a BUX-nál 22600 a BUX1112-NÉL pedig 23250 körül egy komplett befejezett C HULLÁM látható vagy te ezt nem így látod?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Egyetértéke T-vel, akinek ezúton is nagyon köszönöm a megjegyzését.

    Kérlek szólj, ha úgy látod, hogy elvesztem a realítás érzékemet!

    C hullám hossza általaban 100%-a A-nak, de ezen felül lehet 161,8% és 61,8% is (és még sok minden más)
    Bár a Bux1112 fordulatával (retrace szint) minden rendben lehetne, a BUX-szal azonban nem, ott további emelkedésre lehet számítani az ideális retrace szintig, de ebben az esetben nem hiszem, hogy a határidő és az alaptermék egymással ellentétesen fog mozogni. Továbbra is a nagyobb összeomlásban hiszek, de szerintem még nem jött el az ideje, előtte egy kis emelkedésnek még mindeképpen kell lennie, a jelen állás szerint. Itthon is Amerikában is.

    ReplyDelete
  3. Szerintem ez már több, mint felszúrás, de rendszert nem látok, délután esetleg esés, ha jól számolom D lassan meglesz, de E még messze van. Este megnézem.
    Eszerint nem voltam túl optimista.

    ad

    ReplyDelete
  4. üdv T.

    Örülök, hogy végre hozzászólásod alapján megismertelek. Sajnos én grafikon nélkül mondtam rövidtávon ezt a célárat. Mer bíztam abban hogy a december közepe táján jelzet 23500 pontos szint nem teljesül már mint a BUX1112 ESETÉBEN. De sajna úgy néz ki hogy a hosszabb távú prognózisaim pontosabbak. Már azt pedig vég kép nem szeretném ha most egy kisebb korrekció után ismét felfele venné az irányt újabb csúcsok irányába amit szintén még dec. elején írtam. Remélem itt vége az emelkedésnek igen valóban a fibó szintek ide mutatnak. Remélem hozzá szólásoddal legközelebb és mi hamarabb jelentkezel. Köszönöm.

    TWER

    ReplyDelete
  5. üdv T

    Nem értettél meg én dec. közepén jeleztem hogy ki megy az index 23500 magasságáig. A csúcs ekkor 21800 pont volt. Tehát a 23500 egy prognózis volt!

    TWER

    ReplyDelete