Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Tuesday 14 December 2010

SP 500 várakozás

A korábban leírtak szerint várom a a piacot, azaz éles esésnek kell jönnie. Célzóna: most 1.220 az elsődleges. Szándékosan megvártam a FED információit, de láthatóan nem mozgatta meg a piacot, nem is tehette nagyon, mert erős ellenállás előtt állt, majd mostanra elindult egy "sharp" jellegű esés, ahogy vártuk. Azért örülnék neki, ha erre megerősítés is érkezne holnap.
Tegnapi nap gyertyája már jelezte előre, hogy trendforduló lesz, talán ma zárásra megerősítést is kap.

Napos chart (csak tegnapi adattal):



Mire leírtam hirtelen 10 pontot esett. Érdekes utolsó percek lesznek...

11 comments:

  1. üdv ad

    Most látom hogy te erre a 3. hullámra gondoltál vagy nem? Én azt kérdeztem a múltkor hogy 2009 márciusától nézd meg a hullámokat és ezek szerint hol tartunk szerinted. Mert elliott szerint egy C-nek még jönni kell.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Hello Ad!
    Szuper volt megint a meglátásod, nagyon jól látod a piacokat!
    SP 1244-ről, ill DAX 7030 és 7020 körül indítottam a shortokat, és nyitom a továbbiakat is.
    Stop van a beszálló körül úgyhogy izgulnom sem kell.
    Nagyon köszi! :)
    Üdv. Abraka

    ReplyDelete
  3. üdv Abraka

    Melyik brókerrel vagy kapcsolatba?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  4. Szia Abraka!

    Köszönöm dicsérő szavaid, nagyon jól esik.

    Ne feledd, hogy nem mindig találom el a piac irányát, soha ne fogadd el fenntartások nélkül az elemzéseket, csak akkor, ha a Te véleményed is egyezik vele!
    Még tanulónak tartom magam. Stop mindig legyen kint!
    Kérdésemmel Twer kolléga megelőzött, ezért csak kiegészíteném, mennyire vagy megelégedve vele?

    üdv.: ad

    ReplyDelete
  5. Üdv.
    Quaestornál vagyok és épp most stopolódtam ki :P

    ReplyDelete
  6. Szia Abraka!

    A B hullámról nem írtam, az akár a korábbi csúcs fölé is mehet egy picivel, ott fordul ismét vissza a piac. Bár nem tudom, melyik instrumentumnál stoppolódtál ki, de személyes tapasztalat, hogy a szűk stop sokszor veszteséget okoz, még ha tudod is a jó irányt. (többször fordult meg az én stopom után a piac :o). Remélem azért összességben + a mérleg.

    ReplyDelete
  7. SP (1243) és DAX,(7020) mindkét stop a beszállón volt, így veszteség nincs, csak már kezdtem örülni, hogy jó pozit fogtam.
    No mindegy, próbálom újra majd innen valahonnan.
    Kivárom a b hullámat.
    (Ez egyébként ma/holnap befejeződhet?)

    ReplyDelete
  8. Szia!

    Nehéz a korrekciók idejét megmondani, ez egy nagyon komplex szerkezetté is válhat. A tegnapi lowból este ideálisan 1.243,5 pontot számoltam az SP-ben, ahová jó lenne, ha visszamenne. Ez a csúcstól mért esés 61,8%-os retrace szintje. (első és mésodik kicsi hullám le - legalábbis a lehetősége) Hasonló szám jöhet ki a Dax-ban is, de nem vagyok biztos, hogy elérte a csúcsot, igazából még nem láttam a mai teljesítményét.
    Nem szeretnék senkinek sem vételi/eladási ajánlatot tenni, elméletben a jó belépési pont lehet - és biztosabb is - a tegnapi low átlépése utáni nyitás. A korrekciók bonyolult szerkezetek. Cimballi blogjában sok hasznos szakmai ismeret van róla, ha nem olvastad szvsz érdemes végigolvasni

    ReplyDelete
  9. Jónak tűnik a számításod!
    SP pont onnan fordult le.
    Ez bizonyosan egy bonyolult szerkezet lesz, mert itt év vége felé már lehet nem csinálnak semmi komolyat.
    Üdv. Abraka

    ReplyDelete
  10. Szia Abraka!

    Ilyen kicsi hullámoknál sok a bizonytalanság, de én most arra tennék, hogy éles, lendületes esés 1.230 környékére (esetlege 1.222, mert a megnyúlás ezen a szinten nagyobb szokott lenni). Majd oldalazás. Az külön érdekes lenne, ha most visszamenne 1.241 környékére... (jelenleg 1.138). 10 perces timeframen, azért sok a bizonytalanság, csak óvatosan a leírtakkal! Inkább csak egy játékos jövendölésnek fogd fel, mint elemzésnek.
    Az 1.230 reális cél lehet.

    ReplyDelete
  11. Rendben, köszönöm.
    Abraka

    ReplyDelete