Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 18 November 2010

Bux1012 - várakozás 2010.11.19

A mai nap zárásra teljesült az elvárt célár 22.500. Először egy rövid oldalazás jöhet 22.500 és talán 22.300 között, majd esés 22.000-22.100 magasságába. Néhány napon belül az elsődleges célár 21.600 (másodlagos 21.000, de erre most kevés esélyt látok)
A kezdeti oldalazásban új csúcs lehetősége is benne van, de szvsz nem megy túl messzire.

Órás chart:


(technikai okok miatt újrarajzolt ábra, tartalmilag nem változott)


4 comments:

  1. üdv ad

    Lassan kifut a Bux1012 és ahogy írtad ha le megy 21600-ra akkor a 21000 célár is megvalósul ezt a hullámot most jó sikerült elkapni csak tudni kell honnan indítjuk a számozást. A 21000 cél ár csak akkor él ha lemegy 21600-ra. Ezt onnan veszem, hogy kettős csúcsból számolom a célárat. Mint ahogy írtam lassan kifut az index és gondolom a BUX1112-RE TÉRSZ RÁ.
    Üzenem az SPX-EL kereskedőknek, hogy hétfőtől esés mégpedig 1120 a várható cél ár.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  2. Szia Twer!

    Igen, végre megvan a hullám. Ezért nem szeretem a korrekciókat, sok a variáns és még nem vagyok benne otthon, sikerült túlbonyolítani.
    Igen áttérek, de még csak 15 kontraktus volt, ha jól tudom, szerintem még várok vele.
    A kis elliott megvan, de lassan vége, remélem a nagy is jó, mert abban van guba .o)
    Ezt és az OTP-t - eddig - nagyon jól sikerült elkapnom, annak ellenére, hogy nap közben nem látom a piacot, lehet ez most inkább segített. Limit áras megbízással dolgoztam, talán ezért kétszer is csúcsot fogtam, mert kiraktam az extrém szélső értékre is egy-egy ajánlatot, hátha. (21.750 L - 22-550 S)
    A jó hír, hogy a számozás folyamatos, csak a háromszöget kellett alt verzióba tenni. Ha innen felfelé megy, akkor sajnos a háromszög verzió kerül megint elő...most nem örülnék neki. Olyan szép nagy út visz le, majd egy szép korrekció megint fel most azt mondanám 22.900 magasságába, na ha ott fordul, akkor jön elő a medve, de nagyon:o)
    Örülnék az SP verziódnak, mert a lefelé tartó trendbe illene, végre megint az SP követ minket .o)
    Az eséssel igazad volt, már rég 1-2 hullámban voltunk, én meg még a tökéletesség miatt az emelkedést kerestem...

    ReplyDelete
  3. üdv ad

    Erről a 22900-as magasságról tehetnél ki számozást, mert én úgy látom ha le megy az index 21000 alá onnan max. 22000-22350-ig jön vissza. Ezért kérnék tőled egy számozást több szem többet lát.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  4. Szia Twer!

    Még nagyon távoli és alternativa(!), de a C hullám végét várnám abba a magasságba, feltéve, hogy további hullámok indulnak lefelé. Az egy 2-es vége lenne. Azaz most a negyedikben vagyunk és az ötödik leviszi a korábbi low környékére, majd a-b-c korrekció. Az ötödik hullám egyben egy első hullám végpontja lenne. Alternatívaként felteszek holnap egy számozást a kérésedre, de tényleg nagyon óvatosan kell még kezelni. Időben egyébként az SP 1300 fölé ívelésével (feltéve, ha a sideways 4. után, nem marad csonka) egy időben, akár össze is vágna.

    ReplyDelete