Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 21 October 2010

Hezitáció

Mi az oka napok óta tartó hezitációmnak? Két verzió között örlődöm:

A korábban említett rövid távon bull verzió mely esetében a 3. hullám helyének meghatározásában két verzió volt, az alt verziót vettem elsődlegesnek, ahol a 3. hullám egy megnyúlt hullám (161,8%-a az 1. hullámnak, ábrán zöld fibo vonallal jelezve a lehetséges szintje - 23.850-23.900 környéke)

A kérdés, hogy az 5. hullám megvalósulást e vagy sem ? Az 5. csak csonka maradt (1 verzió), vagy még nem láttuk és még mindig a negyedik hullámban vagyunk (2. verzió). (Csonka számozás pirossal, nem csonka ALT zölddel.)
Tovább árnyalja a képet, hogy az ábrán látható kék számozású háromszögben sok a kinyúlás ezért nehéz a pontos célárakat meghatározni, Egyébként a háromszög egy magasabb rendű hullám A hulláma, B-ben esés és most jönne C öt hullámban, mely alapján a célár szintén a már említett 23.900-23.100-as zóna. A kiszúrások miatt azonban 100-as eltérés van, amit a fibo 100% feletti szintek tovább növelnek.

Remélem jó bonyolult volt, mert ennél csak a következő ábra bonyolultabb:


Miért erősödik bennem a gyanú, hogy az 5. csonka maradt?
Mert lementem a tegnapi esést megnézni 10 perces bontásban 5 hullám jött le, majd most láttunk emelkedést három hullámban,  ez 5-3-5 korrekcióra utal (a-b-c), ahol a b hullám már nem tud visszamenni a kiindulási szintjéhez, azaz az 5. csúcsába, jelen esetben 23.850-hez.

Ha valaki tudott követni és mindent lát és érti az ábrát is annak gratulálok. Aki nem az kérdezzen nyugodtan!

...és jön a harmadik verzió.o) az eredeti számozás alapján próbáltam meg felrajzolni a 3. hullám utáni állapotokat, itt nem csonka az ötödik, de a harmadik és 5. hullámról nem tudom eldönteni, hogy határértéken belül belefér e vagy sem, itt azért megerőszakoltam egy kicsit az ábrát, főleg az első hullám nagyságát. Általában, ha túlságosan erőltetett valami, akkor az nem jó, szóval nem tudom....
Talán nincs jelentősége, hogy ez vagy a korábbi alt verzió a jobb e, ha megvolt az 5. komoly esés, ha nem akkor még északra próbálkozás jön, esetleg további alhullámok a 4. belül.


Mi kell, hogy valamelyik verzió irányába eldőljön a kérdés?
Vagy 23.900 fölé menjen az index értéke
Vagy erős esés 23.400 alá, minimum

Nincs már sok idő hátra, hogy végre tisztábban lássunk!
Az általam figyelt indikátorok egyenlőre azt mutatják, hogy a C hullámban vagyunk vagy egy újabb alhullámban (sideways-en belül) lefelé a nagy 4. hulámban, azaz holnap esést várok a kereskedés első óráiban. ( extrém esetben egy oldalazás)
Lefelé a támaszok:  23.520, 23.400-450 és komoly támasz 23.300-350 (ezt szerintem csak a c hullám tudná átütni)

10 comments:

  1. Lehet ma eldöl a nagy kérdés.
    Ha az 500-520 támaszról felfelé induló hullám nem jut messzire és újra lefelé fordul, majd átviszi az 500-at erős a gyanú, hogy C hullámot látjuk.
    Ha magasra megy fel, akkor vagyon valószínű, hogy 4.ben vagyunk. 650 feletti zárás óráson e másodikat erősítené.

    ad

    ReplyDelete
  2. 450ről felfelé fordulat C hullámot erősítené

    ReplyDelete
  3. üdv ad

    Szerinted most az első körbe meddig megyünk le?

    üdv TWER

    ReplyDelete
  4. üdv ad

    Hogy látod megkezdtük a "C" hullámot? Ami zavar nem nagyon látok forgalmat az esésbe vagy még várják hogy északnak fordul az index egy kisebb korrekciónak vélik.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  5. üdv Ad hol vagy!!

    Az első variánsod szépen teljesült 23100 célárral
    De most meddig megy fel valami új verzió kellene.
    Kár hogy késő néztem be mert vissza ettem volna a shortot és magasabban újra beszálltam volna.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  6. Szia Twer!

    Mérgelődöm magamban, reggel el kellett mennem és nem értem vissza időben, szó szerint a plafonon vagyok :o), nem tudtam lekeresdni, nem gondoltam volna ilyen gyors mozgásra.
    Nálam 423,6%-os fiboig ment le a megnyúlt harmadik, ez nem meglepő egy sub-sub hullámnál, emelkedés jön, figyeld a stochastikot, mikor várható a forduló (ált órás), ha nem megy fel 370-nél magasabbra, akkor talán 23.250, 23.200, 23.100, 22.950 lehet célár (esetleg ezekből -20, mert a 370 csak kinyúlás volt 350 erősebb), az ötödik már nem szokott nagyon megnyúlni, ezért inkább az elsők között keresgélnék célárat. Kérdés megy e feljebb, ezen a szinten mint már mondtam nagyon nehéz a pontos célár belövése.
    Remélem te (vagy ti) lekereskedtétek, mert szép guba volt benne, legalább valaki nyer az elemzésen...

    ReplyDelete
  7. üdv Ad

    Igen nekem van pozim de tartom vagy szabaduljak meg tőle. Ez már a lefele menő nagy"C" hullám.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  8. Szia Twer!

    Szerintem C, van még neki egy hulláma lefelé utána alsóbb szintű korrekció, de nem tudom mi jön utána fel vagy további le. A c végének a fenti számok iránymutatóak, mert talán nem megy fel 23.350 fölé.

    ad

    ReplyDelete
  9. szia Ad

    Kösz a választ meg várom az amerikai nyitást szerintem ha ott lefele megy minden akkor tartom mert ez a nagy bum eleje ebben az esetben. Ha nem akkor így jártam kisebb kubával.

    üdv TWER

    ReplyDelete
  10. C akkor él,ha most oldalazás lesz és nem megy túl magasra (subsub sideways hullám kell az esés előtt), ha nem az lesz akkor valami hiba van az elméletben!

    ReplyDelete