Hírek/News

Economic Calendar >> Add to your site

Thursday 14 October 2010

Bux1012 a célzónában

Nagy öröm ért, a két napja leírt várakozásaim teljesültek.o), bár három napja, még sokan kétkedtek abban, hogy a Bux1012 képes lesz átvinni a 23.740-es ellenállást. (igaz a kétely bennem is megvolt)
Úgy érzem ideje egy kicsit pontosítani a célárakat, amennyiben fordul a piac a teteje az alábbiak szerint várható:
Az eltérések abból adódnak, hogy még 10 percesen is sok a kiszúrás, illetve csak célzónáról beszélünk, aminek nem forintra kell teljesülnie.
Minor 2 ideális és elsődleges célára 61,8%-os retrace szinten 24.050
Subminuette (vagy minuette)  korrekciós C hulláma 23.940
A tegnapi sub-submiuette 5 hullámának 23.900 ( a B hullám még viheti feljebb!)
Gondolkoztam, hogy felrakok egy ábrát, de annyi vonal és jelölés van benne, hogy rajtam kívül kevesen értenék meg.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy a 24.000 lélektani határ, szerintem itt hagyományos értelemben ellenállásként fog megjelenni.

5 comments:

  1. 5. hullám rendben teljesült 23.900-on és lefordult a piac, jöhet a korrekció és az A hullám. A hullám szerkezete dönti el, lesz e újabb csúcs, vagy már nem, meglátjuk.

    ReplyDelete
  2. Szépen jön lefelé az A, most egy kis korrekciót várok 700-tól (itt fordult, ezzel A első hulláma lefelé kész), jöhet a második felfelé, nem túl nagy, majd ismét le. Maradtak rések, az emelkedésben, betöltésre várnak. A forgalom kicsi lesz.

    ReplyDelete
  3. Lassan itt az ideje, hogy ismét északnak vegye az irányt. Rések betöltve, talán vége A-nak és három hullámos lett, akkor most jöhet B szintén 3 hullámban. Ha ez így marad, akkor nem lesz már új csúcs, ma reggel láttuk.

    ReplyDelete
  4. Upsz. Talán elkiabáltam és 5 hullám lesz belőle?

    ReplyDelete
  5. Szerintem lehetetlen most elemezni a buxot.
    Nem létezik, hogy erre a majomkodásra ami itt megy alkalmazható valamilyen elemzési technika.
    A ricsi teljesen értelmetlenül mozog, a telo padlón, otp cikázik..., stb.
    Szóval én ezt nem értem.
    Jó volt a meglátásod a 23 900 körüli felszúrásra.
    Be kellett volna állni előre. :)
    Üdv.,
    Abraka

    ReplyDelete