tag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post2409685782710549459..comments2024-03-28T12:15:11.735+01:00Comments on Buxelliott - Elliott Wave Hungary: A fordulat - szerintemAd:)http://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comBlogger25125tag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-69283399465950337132011-11-12T22:17:08.689+01:002011-11-12T22:17:08.689+01:00Szia Hócipő!
Én nem tudok róla, hogy megjavult vo...Szia Hócipő!<br /><br />Én nem tudok róla, hogy megjavult volna.Passz!<br /><br />adAd:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-18921545427390189362011-11-12T21:33:36.562+01:002011-11-12T21:33:36.562+01:00Szia Twer!
Intermediata C-ben gondoltam az ED, az...Szia Twer!<br /><br />Intermediata C-ben gondoltam az ED, az felfelé menne.<br /><br />adAd:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-53134367052495773792011-11-12T21:31:08.353+01:002011-11-12T21:31:08.353+01:00Szia Lacika!
Egy háromszögben található c hullám ...Szia Lacika!<br /><br />Egy háromszögben található c hullám belső szerkezete 3-as.<br /><br />Ettől függetlenül igazad van, rossz az ábra, illetve a jelölése annak a szakasznak. Nagy gond nincs, de nagyon köszönöm, mert tényleg nem helyes, ma már nem ígérem, de holnap felteszem a helyes számozást, illetve egy lehetőséget.<br /><br />Addig annyit, hogy háromszög 4. hullámban vagy zz közepén lehet, ha a 3. és 5. hullám megnyúlt és 2 magas retrace-re megy keverhető.Ad:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-4206882242523438382011-11-12T19:42:24.872+01:002011-11-12T19:42:24.872+01:00sziasztok!
Azt nem értem, hogy a Bux1112 re lehet...sziasztok!<br /><br />Azt nem értem, hogy a Bux1112 re lehet stoppot rakni, otira pl nem.Hócipőhttps://www.blogger.com/profile/15209782448348030084noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-36076389899629622792011-11-12T18:32:28.146+01:002011-11-12T18:32:28.146+01:00üdv AD
Az előbb el felejtettem ha mégis teljesüln...üdv AD<br /><br />Az előbb el felejtettem ha mégis teljesülne az ED a cél ár 16000 környéke, ebben az esetben, hogyan változik az el képzelésed mert itt hullám sértések történnek.<br /><br />TWERAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-87381705740314603672011-11-12T18:27:27.622+01:002011-11-12T18:27:27.622+01:00üdv AD
Igen ahogy mondod lehetne ED főként ezért ...üdv AD<br /><br />Igen ahogy mondod lehetne ED főként ezért mertem shortot indítani, de kerek 1 órát halat a gól vonalról északnak tehát erősen túl csordult. Hogy fenn áll-e elliott elv alapján ilyen nagy túl lépés esetén a lehetősége ezt nem tudom, mert engem már akkor is zavar mikor csak ki szúrás van itt pedig egy értelmű fölé zárás.<br /><br />TWERAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-32279033676396683882011-11-12T16:14:45.184+01:002011-11-12T16:14:45.184+01:00Ad, visszavonom, még sem értek egy dolgot :) Az el...Ad, visszavonom, még sem értek egy dolgot :) Az első ábrádon a "b of (B)" és a "c of (B)" között lefut egy "c" hullám. A "c" hullám definíció szerint nem mindig 5 hullámból áll ? Az ábrán egy ABC-ből. <br /><br />(függetlenül attól hogy a nagyobb kép korrektív, vagy impulse)lacikahttps://www.blogger.com/profile/15860285817861874461noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-50142360797313044522011-11-12T14:43:45.197+01:002011-11-12T14:43:45.197+01:00Sziasztok !
Ad, köszi a részletes magyarázatokat,...Sziasztok !<br /><br />Ad, köszi a részletes magyarázatokat, és ábrákat ! Végre (nagy nehezen) nekem is leesett a dolog. Nem gondoltam a korrekciós kombinációkra, de most már okés a kép. (A dupla ZZ-ről is valami más kép ugrott be nekem, de most már letisztult a dolog.) Köszilacikahttps://www.blogger.com/profile/15860285817861874461noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-90691759171281267682011-11-12T14:35:26.358+01:002011-11-12T14:35:26.358+01:00Szia Naitssz!
OTP-ben (A) egy LD volt, magas retr...Szia Naitssz!<br /><br />OTP-ben (A) egy LD volt, magas retrace jön utána (B), Hati Bux sima 5 hullám felfelé, nem elvárás a magas retrace, szerintem nincs vele gond.<br /><br />ad<br /><br />Már most leírom, lehet a hati (C) is egy ED, ez nem dőlt el, ebben az esetben három hullám jön lefelé a pénteki csúcs környékéről!Ad:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-34278521675546186502011-11-12T14:34:59.424+01:002011-11-12T14:34:59.424+01:00üdv Naitssz
Ez igen érdekes már mint az OTP esete...üdv Naitssz<br /><br />Ez igen érdekes már mint az OTP esete, ha nem is csinál újabb aljat magasabb mély ponton fordul, tehát ebben az esetbe is van egy lefele köremég pedig min. 150 pontos, a MOL semmi mást nem csinált azon kívül, hogy sávozik, magyarul semleges lett, a ricsi pedig nagyon hamar letörik a sávból, ha magát a BUX shartját nézem hepy a kép, de ha részleteire bontom inkább negatív.<br /><br />TWERAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-53135801317253149702011-11-12T14:13:50.871+01:002011-11-12T14:13:50.871+01:00Szia Twer!
Őszintén megvalva Én még mindig nyitot...Szia Twer!<br /><br />Őszintén megvalva Én még mindig nyitott vagyok a másik verzióra is (lefelé a feltett régi ábrák szerint), és persze Én sem fogom és szeretném elégetni a "dolgaim"!<br /><br />Ad 3100-a bejött :), de Én is dobtam innen kis shortot hatiban-16700-16600-ig harmadik 4. hullámában!<br /><br />Ami furcsa volt Nekem, hogy csütörtökön az otp a legsúlyosabb új alajat csinált 5. hullám, de bux messze nem!<br />Erre a "hírre" jobban le kellene menni, de a hullámok nem ezt mutatják jelenleg!<br />Persze van sok verzió Charlie ábrái mutatják, de a stop nemléte mást is mutathat jelenleg, vagyis nincs mit "kiütni"!<br /><br />NaitsszAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-61788756500938477602011-11-12T13:54:27.563+01:002011-11-12T13:54:27.563+01:00üdv Naitssz
Kérdés, hogy hol shortol, nyitóba hol...üdv Naitssz<br /><br />Kérdés, hogy hol shortol, nyitóba hol nyitunk?<br />Ez foglalkoztat engem is nem sokat adok a hírekre, de egy ilyen érzékeny piacon lehet egy mély nyitás lesz ha valós lenne a kappa által írt 500-600 pont mínusz, őszintén ez benne van a pakliba, de sajnos a shart mást mutat, bár óráson az indikátorok eladási jelzésen vannak.<br /><br />TWERAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-1233794202975633462011-11-12T13:38:58.174+01:002011-11-12T13:38:58.174+01:00ui: gratulálok! elírtam! :)
Naitsszui: gratulálok! elírtam! :)<br /><br />NaitsszAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-63664948971084675552011-11-12T13:36:27.011+01:002011-11-12T13:36:27.011+01:00Sziasztok!
Hócipő írta, hogy "nincs még mindi...Sziasztok!<br />Hócipő írta, hogy "nincs még mindig stop"! Mikorra várható nincs erről hír?<br />Szerintem ez része ennek az egésznek most teszt jelleggel! Valamilyen szinten szerintem a forgalom is nagyobb, mint előtte!<br /><br />Ebben a felben sokmindenkit kicsavarhatnak, mivel a "leminősítés-hír" miatt sokan shortolni is fognak!<br /><br />Naitssz<br /><br />ui: eddig gyarula Ad és köszönöm utólag is! :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-3729328608946957522011-11-12T13:32:01.553+01:002011-11-12T13:32:01.553+01:00Szia Kappa!
Nem oktatni és főleg nem kioktatni ak...Szia Kappa!<br /><br />Nem oktatni és főleg nem kioktatni akarlak, ne is tekintsd annak, segíteni szeretnék!<br /><br />Ha van egy jó kereskedési rendszered ne foglalkozz azzal, amit most írok, használd továbbra is azt! <br /><br />Azonban ha sokszor jelentős veszteségeket könyvelsz el, akkor jó megfontolni és elfogadni, hogy nem a hírek mozgatják a piacot, ezt többnyire a kezdők hiszik és mi éppen ebből élünk, az ő veszteségeik a mi nyereségünk. Szvsz el kell felejteni a híreket, kivéve azt az egy-két speciális esetet!!! Írok erről a hétvégén egy kis összefoglalót, mert úgy érzem eljött ismét az ideje!<br /><br />adAd:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-21482801230223645382011-11-12T13:28:33.233+01:002011-11-12T13:28:33.233+01:00Szia roc!
Üdv a blogon!Szia roc!<br /><br />Üdv a blogon!Ad:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-67696180908513194052011-11-12T13:28:20.358+01:002011-11-12T13:28:20.358+01:00Szia Twer!
Nem, nem gondolom, hogy vitatkozunk, i...Szia Twer!<br /><br />Nem, nem gondolom, hogy vitatkozunk, ismersz már rég! Nagyon hiszek a verziómban, ennyi.<br /><br />Bocs, ha úgy érezted vita!<br /><br />adAd:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-5558161068191195172011-11-12T12:40:57.525+01:002011-11-12T12:40:57.525+01:00üdv
Ilyen hírek hatására nem csodálkoznék hétfő m...üdv<br /><br />Ilyen hírek hatására nem csodálkoznék hétfő mínusz 500-600 pontos nyitáson. Akkor ha így lesz jó be etettek pénteken mindenkit, a shortosok zártak, a longosok meg hétfő kapkodnak, ez a profit a BÉTnek.<br /><br />rocAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-33841869328455083032011-11-12T12:18:23.517+01:002011-11-12T12:18:23.517+01:00üdv Hétvégén gyorsan 2 hitelminősítő is bóvlikateg...üdv Hétvégén gyorsan 2 hitelminősítő is bóvlikategória hírét keltette, ha ilyen bélyegekre emelkedik a magyar piac az csodával határos lesz. Még amcsik is beszakadtak hasonló írekre. Ha még ezt tetőzi egy hétfői erős mínuszos határidők ebben az esetbe nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.<br /><br />kappaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-40326537366733119282011-11-12T10:45:52.742+01:002011-11-12T10:45:52.742+01:00üdv AD
Szépen el levelezgetünk, ne hogy úgy vedd ...üdv AD<br /><br />Szépen el levelezgetünk, ne hogy úgy vedd vitatkozni akarok veled, eddig teljesen stimmel az én el képzelésemmel is,az én verzióm 17200 fölé zárás esetén dől meg. Esetleg ha segítenél abba hogy a 3/2 hullám bele mehet-e az 1 hullám területébe akkor még a 17200 sem dönti el. Nem tudom meddig mehet a 3-as 2-se.<br /><br />TWERAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-44437499270188656792011-11-12T10:41:36.224+01:002011-11-12T10:41:36.224+01:00Kieg.:
Az OTP esetében, ahogy anno a b of (B) ver...Kieg.:<br /><br />Az OTP esetében, ahogy anno a b of (B) verzióban figyelek egy másik lehetőséget is, mint amit kiírtam. Ott egy erősebb felfelé körben hittem, nem az alacsony retrace-ben és egy esetleges háromszögben.<br /><br />Most is egy erősebb felfelé körben hiszek jobban, de figyelem az ék, azaz az Ending Diagonál lehetőségét. <br /><br />Nem mondtam még és ez szól mindenkinek, kereskedési szempontból van egy alapszabály elliottos értelemben:<br /><br />SOHA NEM KERESKEDÜNK 3. ÉS C HULLÁMMAL SZEMBEN!!! <br /><br />Miért, mert nagyon megnyúlhatnak, impulse mozgásuk van és tévedés esetében óriási veszteségeket okozhatnak. Most van egy gyanú arra, hogy C és 3. hullám megy felfelé, különböző tf-n. (A kereskedési tf-re értettem a szemben kereskedést! Attól függ ki milyen tf-en kereskedik!)Ad:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-75794096526112426672011-11-12T10:12:47.329+01:002011-11-12T10:12:47.329+01:00Szia Twer!
Igen, azt tudom, hogy shortoltál, a tö...Szia Twer!<br /><br />Igen, azt tudom, hogy shortoltál, a többit hozzá gondoltam, az erős felfelé menetben én sok short zárást véltem felfedezni, főleg 16.500 felett, de lehet tévedek.<br /><br />A külföldi piacok elemzéseit hagyom figyelmen kívül, nem a teljes piacot. Pl Sp-ben simán belelátok egy ED-t, ami mellett mi szépen felmehetünk, akár a korábban említett magasságokba.<br /><br />Lendületes felfelé körre látok nagyobb esélyt, főleg az OTP vonatkozásában. Időtávja akár két hétbe is beleférhet, az már majdnem december eleje, amikor a tömeg egy része majd a mikulás rallyban kezd el hinni, ami megteremti a nagy esést, amikor hirtelen irányt vált a tömeg, de ez még feltételezés.<br /><br />Az OTP - néha forintra pontosan, lásd tegnap a lefelé menet 3039-ig - hozza az elképzelésemet, nagy és kicsi tf-n is. Nincs semmi okom azt feltételezni, hogy nem a várakozások szerint fog menni tovább, ha valahol törik, akkor felül kell vizsgálni az elképzelést, de addig nem gondolkodom másban.<br /><br />Bux, nem tudom mi az ideális korrekció, nálam megvan, előre le is írtam, a felső célzóna 1-200 pont eltéréssel, nagyjából max. 50 pont volt, nekem belefér, mert nem lehetett pontosan számolni. Ezért utaltam az OTP-re, csúcsot kis tf-en 3720-21-re tettem, kiszúrt 3727-ig, majd fordult, lent 2.900 és 2.800 volt a két általam várt szint, erősebben 2.900. alászúrt kétszer is, de a 60 Ft eltérés, amellett, hogy esélyesnek láttam a 2.800-at, szerintem bőven belefért, célzónáról beszélünk, nem pontos értékről. A papír azt a pályát írja le, amit várok/vártam tőle. A jelenlegi adatok alapján én továbbra is ebben a pályában hiszek, azt, hogy mi lesz az igaz a piac dönti el, hamarosan kiderül.Ad:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-17197459801990657232011-11-12T09:54:41.642+01:002011-11-12T09:54:41.642+01:00üdv AD
Nem tudom kikre gondoltál mikor azt írod s...üdv AD<br /><br />Nem tudom kikre gondoltál mikor azt írod sokan shortoltak, én nem tagadom shortoltam főleg 720-tól de a zöme 850-950 között van és még tartom. Meg is indoklom a BUX az ideális korrekciót nem csinálta meg min. ha eddig lement a rést be kellet volna neki tölteni, még a résig se ment, ez alapján föl fele egy fals kitörést látok, OTP gyenge, MOL esetében várható volt a rés be töltése itt a küldetés teljesítve, ricsi lefele áll 32000-ig, MT-com sávozik ezeket figyelembe véve nem tudom mi fogja a nagy durranást csinálni. Másik a külföldi piacokat pedig kár figyelmen kívül hagyni mert ha azok be szakadnak mi se ússzuk meg.<br /><br />TWERAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-2296945898558892542011-11-12T08:44:43.387+01:002011-11-12T08:44:43.387+01:00Szia!
Nálam ez a C hullám első alhulláma, a C hul...Szia!<br /><br />Nálam ez a C hullám első alhulláma, a C hullám intermediate szinten van.<br /><br />Semmi sem biztos, de pénteken hozta a várakozást és senki nem számított rá, ahogy olvastam, vagy csak kevesen.<br /><br />Nem foglalkozom a külföldi piacokkal, mert amióta ebben a verzióban gondolkodom Dan is vagy 3-szor számozta át, ez pedig mindig megállta a helyét. (A) és (B) rendben volt, főleg az OTP esetében, akkor pedig (C)-nek is jó lehet.<br /><br />Háromszög lehet A, 1, 5, C hullám is, csak ott inkább éknek kellene hívni. LD és ED verzióban.Ad:)https://www.blogger.com/profile/13228608468169329660noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9005319618594897587.post-25049589152939677772011-11-12T08:36:15.677+01:002011-11-12T08:36:15.677+01:00üdv AD
Nagyon biztos vagy te ebbe a föl fele mene...üdv AD<br /><br />Nagyon biztos vagy te ebbe a föl fele menetbe?<br />Egy ami zavar a nemzetközi indexek állása, mert minden indexnél egy háromszög van ha jól tudom 2, 4, B hullába jelentkeznek, eddig emelkedtek fel fele kitörés esetén milyen hullám van ezt nem találom.<br /><br />TWERAnonymousnoreply@blogger.com