ez most szép lesz, szerintem runninflat c-jét lőttem meg shortra és iszonyú jó ütemben mentem ki belőle, mindjárt célárnál a papír (OTP), jöhet az izgalom, lassan mindenki megteheti a tétjeit, Buxi maxi és célár környékén
"Kis" gyakorlattal ki lehet tökölni mindent,mind 1 milyen módszert használ az ember,lényeg hogy működjön és le tudja olvasni a chartról mit mutat+mellé pár szabály ismerete+ meglépni, ha már kéreti magát. Van még a tarsolyban más is :-)
Azt gondoltam, hogy ezen a szinten nagy OTP pakkot indítok, de olyan a mozgás, ami miatt határozottan visszaléptem, ilyen rsi mellett tilos shortolni, óráson 75, ami nagyon magas, vagy lesz kis oldalazás után egy újabb csúcs és divergencia 62 alatt, vagy a shortok mehetnek a lecsóba
én úgy döntöttem, hogy második short jel, otp 61, bux 78 az a szint, amit elhiszek, de a hír kapcsán csati törés is történt, ami bonyolítja a helyzetet
ilyen emelkedést shortolni öngyilkosság, running flat után főleg, lehet ma én voltam azon kevesek egyike, akik shorton fogtak? Egyébként óráson 15-re lehet egy short konfig, illetve egy korrekcióra utaló jelzés, de az utolsó két napos gyertya (eddig) inkább longra utal, a hetes pedig aggasztó short (jelenleg), bár jó szinteken van a papír és nagyobb pakk shortot terveztem a lefelé impulse miatt inkább kivárok
óvatosan, mert a szűk retrace középen nem túl jó. Csak a kulcsszint után lehetne azt mondani, hogy akkor vételi nyomás volt, hogy nem tudod vissza jönni a tipikus szintre.
A korábbi rajz óta történtek viszont passzolhatnának az időtáv várakozáshoz (intermediate szinthez)...vagyis a java még odébb van...majd frissítem.
13:51 Óriási meglepetés: tovább vágott az EKB!(Portfólió) Az Európai Központi Bank ma tovább vágta az irányadó rátáját, sőt az egynapos betéti és hitelrátáját is. Az irányadó ráta így 0,05 százalékra módosul
Nekem nagyjából így: http://keptarhely.eu/view.php?file=20140904v00fjtezn.png A nagy piros az a=c, a fibo meg az imp. célár Gyorsuló imp - nem gondolom, hogy m5 fölött lesz komoly divergencia, szerintem hirtelen halál lesz.
OTP órás trendgyertya után, egyelőre csak szünet formálódik, divergencia sem akar kiépülni, elemzői szemszögből persze célár meg miegymás (4400-4500), de kereskedői szempontból ez még nem shortolható, nincs jel, csak ellenjel, bár lassul a trend az első LL még venni kellene, mert neki van a nagyobb esélye óráson
próbáltam shortot dobni SP-re certivel, de egyszerűen nem engedett 58 után a rendszer módosítani az ajánlaton, majd záróban beadott ajánlattal nem is foglalkozott, mi lehet a probléma szerintetek?
Valamit nem jól írhattam. (kaptam egy levelet) a félreértés elkerülése miatt:
A bajom, hogy az e heti gyertya egy brutál gyorsulásnak látszik, még nem zárt, de nagyon erős eddig és már csak egy nap van. A short az elemzésnek szólt, csatornából nem tudott a 3/3 kitörni, azaz a hüvelykujj szabályom szerint felfelé vsznu nem impulse megy, A=C is a ZZ-t támasztja alá, illetve a 61-es fibo, amit az OTP szeret. Lehet ez egy klimax, de így nagyon nehéz shortolni.
17 óra körül vége a felfelének ES 2011-12-es értéken (17:05-kor 2010-ről fordult) majd esés 20-30 pont 1988 környékére
Elliottilag
ZZ (hirrel) lefelé, mint a, majd felfelé egy zz utána egy exp flat korrekció, majd ismét egy ZZ felfelé, azaz b dZZ, majd utána lefelé c és kész a korrekció, holnap felfelé új csúcs, majd le cashban 1900-ra
Deprivnek vagy Péternek
Ezért akartam a ts 195-n venni zárás előtt, de nem akarta bevenni a megbízást....
3 le a hullám (kis hírrel vegyítve) majd 3 fel, de csak b első része, utána exp flat x és most ismét egy zz, ESU lassan kész 2012 körül, majd onnan le c - 30 percesen és akkor jön majd az utolsó fel, amiből jöhet a letörés, vszinu b 17 órára lesz kész"
Igen az ED él, de akkor esélyes, hogy ciklus c fog lefelé jönni, szerintem
Igaz kicsi az esély rá
Nem jött le a YM a célárig este, igaz zárásban már nem nagyon lehet értékelni, de pont az a kostelláció állt fent long irányba, amit shortra lőttem 17:05-kor lefelé (vszinu életem legjobb belépője volt - szakmailag, szintileg stb - ja és a legrosszabb kilépő, stop mozgatás stb..., igaz a belépésen volt ennél a felállásnál a figyelem - gyakorló számla - most jön a kilépés 1:12 r 10-12 pont kockázatra - 120 pont esés)
A mai nap lehet sokat segít majd a döntésben
USD éjszaka megpihent, de nekem az oldalazás nagyon korrekciónak tűnik és 242 felett indul a mai nap
Én nem töltöttem ki soha,USA-ba nem is mennék. De hogy mit keres az email címem az USA bevándorlási hivatalba,ez a nagy kérdés. (.USAFIS Immigration Services)
OTP kérdéses nálam, bár tegnap óta '5 alapján shortolom 48-ról az első tétellel (sajnos nem vitt el teljesen), kontra style, még nagyon gondolkozom, hogy mi legyen vele, stop a feltételezett 5. felett
a csatornát 3/3 nem törte, ezért ZZként tekintek a felfelé körre, ami zavar az erős napos gyertyák, ez nem törik azonnal, naposon a mai nap eddig szünetgyertya szerűség, ami long jel, USA esélyes, h bull hangulatban megy ma ismét felfelé, figyelem a divergenciót SS-t, nagyobb eséllyel zárni fogom
követő, igen, de hétvége jön (tshort extra ktg), a potenciális hely, vagy magas, vagy kivesz nyitás erre az útra szólt, elsődlegesen, azzal a fenntartással, hogy bennem a kérdőjel a továbbvitelre tulajdonképpen egy jó szinten kiléptem, a felfelé kör után kapok egy nagyobb bizonyosságot és ez most kell, 5 perces setupot nem érdemes sokáig tartani, főleg, ha nagyobb tf-n nem mutat abba az irányba (itt most kérdés)
engem zavar a napos long lehetőség - szünetgyertya
inkább kockázat nélkül, esetleg a piacnak odaadva belőle, várom a nagyobb bizonyosságot, kilépő 83-84-n, ha megnézed nem olyan rossz hely, kilépéshez, vagy azóta a visszavételhez sem
egyenlőre megfogta a csatorna alja. ha kitöri akkor az 1240 es szint a sorsdöntő. ha letöri akkor komoly esés lesz belőle... viszont én nem ezt várom még. nagyobb esélyt látok arra hogy 1344 fölé menjen, és ott legyen vége az "e" hullámnak...de hát kitudja ... meglátjuk.
Még hogy semmi kockázat nincs :-( de jó is lenne,akkor mindenki a tőzsdén nyomúlna. Két közeli ismerősöm eljátszotta a gyönyörű családi házát,válás és romok maradtak utána,mert ő is úgy gondolta.
Most jutott el az agyamig TWER nulla kockázata,utólag könnyű mondani mikor már le volt játszva. Most előre belehet mondani mi következik ,nulla kockázattal. Közben töltögetem a házzal kapcsolatos papírokat,villany-víz-csatorna-gáz-kémény stb..."1000" papírt kell kitölteni hozzá.
usd 242,5 rövid volt a kis erősödés....tegnap-tegnapelőtt 38-ra
ami érdekes,hogy gyorsult az emelkedés, igaz ez naposon a hírnek is lehetett köszönhető, ha nem akkor nagyon csúnya világ jön, egy ilyen háttérről történő gyorsuló erősödés végzetes lehet a forint számára
Igen azóta nem voltam és totál félre lett értve, én úgy értettem ha valaki mint én 3800-3850-röl voltam poziba és erre értettem de nem 0 kockázatot hanem a longnak még mindig nagyobb esélyt adtam 80-at és 20 az esésnek. Szó sem volt arról hogy a tőzsde 0 kockázatú sőt nagyon kemény játszma. Azóta zártam mindent várom hogy le jöjjön 4250-ig, shortolni nem shortolok nagyon bullnak látom még mindig a papírt ahogy írtam ott a füles csésze 4600 körüli cél árral és most 5 óráson zászló kezd alakulni szintén 4650 körüli cél árral így nem igen fog le jönni 4250-ig, Ha így marad zárásra hetes is full bull tényleg jó lenne egy jövőheti újság megnyeri az otp a pereket.
"TWER2014. szeptember 3. 14:20 Semmilyen kockáztatás nem volt itt a dupla alj ki törése óta sőt az indikátorok macd, rsi, cci igen csak bullt mutattak igaz még ma reggel esetleg volt benne kis kockázat de a 4400-4500 bizony benne van a füles csésze ki törése óta, tehát dupla alj 4100 cél ár, itt egy füli csésze van igaz 20.-a be kevert de nagyon is ki vehető és ebböl cél bizony 4350.4450 közé mutat a kérdés hogy jelenleg teljesült-e."
Semmilyen kockáztatás, nekem és jelek szerint másoknak is azt mondta, hogy nincs kockázat, ami szvsz a tőzsdén nincs
esélyes, a harmadik ZZ után másra nem is szabad gondolni, ilyenkor ott fent "fel tud kapcsolódni a villany" érdekes érzés, tegnap pont SP-ben éreztem :)
Eeeegen, egyszerre érzi magát az ember okosnak és hülyének... Okosnak, hogy végre rájött - hülyének, hogy ez eddig nem jutott eszébe... Plusz egy jó adag megkönnyebbülés.
Néhányszor ránéztem a héten, éreztem a short gondolatokat, de egyszerűen ötletem sem volt a felfelé körre, csak azt láttam, hogy időközben a certi ára megfeleződött , grat :)
üdv Főleg AD figyelmébe a DAXot nagyon jó lenne át nézni mivel én tavaly nov. óta egy sima oldalazást látok 9100-9800 között kivéve azt a párnapot mikor 10000 fölé nézet, mi lenne ez az oldalazás? Felteszem a korábbi doboz elméletű ábrám ott cél a a 2500 doboz esetén 9500, ha most megy tovább akkor 12000-re mutat. http://kepfeltoltes.hu/view/140905/DAX_www.kepfeltoltes.hu_.png
UI. Semmi másért nem kérem az újra elemzést csupán azért mikor a 9500-as szint meghatározásra került, nem gondoltam hogy a jelenlegi 200-as mozgóba fog ütközni amit eddig sikerrel át tört ezért újra gondolandó esetleg egy hullám föl.
lehet, nézd meg az ábrát, amit küldtem, ahogy leírtam '30 a-b-c, ahol a c ma ért véget a célárnál, azaz a korábbi low környékén SP.Dow, azaz ESU - YM szinten
Én még a 3500-4900 közöttit is bejelöltem volna, szerintem az is ebbe a sorba tartozik.
ReplyDeletea daxban szintén párhuzam vonható: 03.14-04.04-ig tartó emelkedés "ugyanaz", mint a mostani, tartományban is megegyezik.
ReplyDelete4424 otp, szépen megrángatták
ReplyDeleteBUX 18500-as céláram meg van.eddig jó.
ReplyDeleteGrat hozzá. Most már tényleg kíváncsi vagyok hol a vége.
Deleteez most szép lesz, szerintem runninflat c-jét lőttem meg shortra és iszonyú jó ütemben mentem ki belőle, mindjárt célárnál a papír (OTP), jöhet az izgalom, lassan mindenki megteheti a tétjeit, Buxi maxi és célár környékén
ReplyDeletebux vége kérdés, zz vége 61-n lenne, ami itt van, de a bux 78-as fibót szokta támadni
Deletea=c felállás stimt, viszont csatorna tört... 3. hullám menne felfelé?
DeleteBUX kb oda mutat,78-81%,de ez csak kb jelöltem anno magamnak,
DeleteEgyelőre maradok az elsőnél mit lép.
http://s20.postimg.org/dej9hu9vx/BUXH4821.png
"Kis" gyakorlattal ki lehet tökölni mindent,mind 1 milyen módszert használ az ember,lényeg hogy működjön és le tudja olvasni a chartról mit mutat+mellé pár szabály ismerete+ meglépni, ha már kéreti magát.
DeleteVan még a tarsolyban más is :-)
Azt gondoltam, hogy ezen a szinten nagy OTP pakkot indítok, de olyan a mozgás, ami miatt határozottan visszaléptem, ilyen rsi mellett tilos shortolni, óráson 75, ami nagyon magas, vagy lesz kis oldalazás után egy újabb csúcs és divergencia 62 alatt, vagy a shortok mehetnek a lecsóba
DeleteBUX,Kérdés most hogy a 61%-al megelégszik e,figyelni kell.+ a kamatvágással ledermedt mindenki
Deleteén úgy döntöttem, hogy második short jel, otp 61, bux 78 az a szint, amit elhiszek, de a hír kapcsán csati törés is történt, ami bonyolítja a helyzetet
Deleteilyen emelkedést shortolni öngyilkosság, running flat után főleg, lehet ma én voltam azon kevesek egyike, akik shorton fogtak?
Egyébként óráson 15-re lehet egy short konfig, illetve egy korrekcióra utaló jelzés, de az utolsó két napos gyertya (eddig) inkább longra utal, a hetes pedig aggasztó short (jelenleg), bár jó szinteken van a papír és nagyobb pakk shortot terveztem a lefelé impulse miatt inkább kivárok
http://s20.postimg.org/3u488p9xp/BUXW904.png
Deletejövő héten OTP ítélet, vajon mi lesz? .) hm:)
ReplyDeleteKlimax, vagy Brikka verziója lesz a nyerő?
ReplyDeleteóvatosan, mert a szűk retrace középen nem túl jó. Csak a kulcsszint után lehetne azt mondani, hogy akkor vételi nyomás volt, hogy nem tudod vissza jönni a tipikus szintre.
DeleteA korábbi rajz óta történtek viszont passzolhatnának az időtáv várakozáshoz (intermediate szinthez)...vagyis a java még odébb van...majd frissítem.
Az eurózónás irányadó ráta így 0,15-ről 0,05 százalékra módosul
ReplyDeleteDragi?
Deletemikor jött a hír? lehet a rántásban szerepe?
13:51 Óriási meglepetés: tovább vágott az EKB!(Portfólió)
DeleteAz Európai Központi Bank ma tovább vágta az irányadó rátáját, sőt az egynapos betéti és hitelrátáját is. Az irányadó ráta így 0,05 százalékra módosul
Asszem EUR benne van a 3of 3-ben.Most esik össze.
Deletehttp://s20.postimg.org/f56vx2gst/eurusd.png
ReplyDeleteMtel 82, grat Ras
ReplyDeleteA vadászidény még később kezdődik, de OTP lehet, hogy megvolt a csúcs - bár még 10-20 ponttal föntebb vártam.
ReplyDeleteotp inkább közelebb 4500-hoz, kb 490-re mutat két célár
DeleteNekem nagyjából így:
Deletehttp://keptarhely.eu/view.php?file=20140904v00fjtezn.png
A nagy piros az a=c, a fibo meg az imp. célár
Gyorsuló imp - nem gondolom, hogy m5 fölött lesz komoly divergencia, szerintem hirtelen halál lesz.
Értem és egyetértek, azzal a kiegészítéssel, hogy egy gyorsabb rsi esetén divergenciának kell lennie, min, óráson, ha az nincs értelmetlen lépni
Deletenaposon, azért elvárásom lenne a normál div is! távoli, ha az nincs, akkor ez további emelkedést jelent, mert a bull ellenállás nem fogja meg
Deletea jelenlegi hetes kép nagyon zavar, gyorsulás van rajta
DeleteNekem belefér, szerintem hatalmasat fog pattanni...
Delete... de előbb még egy kis ungabunga :-)
http://keptarhely.eu/view.php?file=20140904v00f1an64.png
OTP órás trendgyertya után, egyelőre csak szünet formálódik, divergencia sem akar kiépülni, elemzői szemszögből persze célár meg miegymás (4400-4500), de kereskedői szempontból ez még nem shortolható, nincs jel, csak ellenjel, bár lassul a trend az első LL még venni kellene, mert neki van a nagyobb esélye óráson
ReplyDeleteOTP órás BuSS szépen elpattant
ReplyDeleteOTP '5 ed? 71 volt a csúcs, beleférhet
ReplyDeleteLassan az MTelben is érik egy újabb short, talán 20-25 pötty?
ReplyDeletepróbáltam shortot dobni SP-re certivel, de egyszerűen nem engedett 58 után a rendszer módosítani az ajánlaton, majd záróban beadott ajánlattal nem is foglalkozott, mi lehet a probléma szerintetek?
ReplyDeleteValamit nem jól írhattam. (kaptam egy levelet) a félreértés elkerülése miatt:
ReplyDeleteA bajom, hogy az e heti gyertya egy brutál gyorsulásnak látszik, még nem zárt, de nagyon erős eddig és már csak egy nap van.
A short az elemzésnek szólt, csatornából nem tudott a 3/3 kitörni, azaz a hüvelykujj szabályom szerint felfelé vsznu nem impulse megy,
A=C is a ZZ-t támasztja alá, illetve a 61-es fibo, amit az OTP szeret. Lehet ez egy klimax, de így nagyon nehéz shortolni.
usd nem néz körbe, megy előre 242 rövidtávú célkereszt
ReplyDelete242 teljesítve
ReplyDeleteórás alapján azt mondanám reggelre 245 felett lesz
ReplyDeleteAkkor ez is meg van:-)
ReplyDeletehttp://s20.postimg.org/aahscj7v1/usdhuf_D822flag.png
meg :)
DeleteSp érdekes képet fest..
ReplyDeleteakár ma véget is érhetett valami felfelé
várakozásom (volt)
Delete17 óra körül vége a felfelének ES 2011-12-es értéken (17:05-kor 2010-ről fordult) majd esés 20-30 pont 1988 környékére
Elliottilag
ZZ (hirrel) lefelé, mint a, majd felfelé egy zz utána egy exp flat korrekció, majd ismét egy ZZ felfelé, azaz b dZZ, majd utána lefelé c és kész a korrekció, holnap felfelé új csúcs, majd le cashban 1900-ra
Deprivnek vagy Péternek
Ezért akartam a ts 195-n venni zárás előtt, de nem akarta bevenni a megbízást....
bocs '30 a chart
DeleteDeprivnek vagy Péternek - írtam 5 körül
DeleteMegvan, Cimballinak írtam 16:25-kor
ReplyDelete"közben megfejtettem az SP-t :)
3 le a hullám (kis hírrel vegyítve)
majd 3 fel, de csak b első része, utána exp flat x és most ismét egy zz, ESU lassan kész 2012 körül, majd onnan le c - 30 percesen és akkor jön majd az utolsó fel, amiből jöhet a letörés, vszinu b 17 órára lesz kész"
Szép :) bár több verzió is femerül, akár a te elképzelésed, akár az ed triangle is áll egyelőre.
ReplyDeleteIgen az ED él, de akkor esélyes, hogy ciklus c fog lefelé jönni, szerintem
DeleteIgaz kicsi az esély rá
Nem jött le a YM a célárig este, igaz zárásban már nem nagyon lehet értékelni, de pont az a kostelláció állt fent long irányba, amit shortra lőttem 17:05-kor lefelé (vszinu életem legjobb belépője volt - szakmailag, szintileg stb - ja és a legrosszabb kilépő, stop mozgatás stb..., igaz a belépésen volt ennél a felállásnál a figyelem - gyakorló számla - most jön a kilépés 1:12 r 10-12 pont kockázatra - 120 pont esés)
A mai nap lehet sokat segít majd a döntésben
USD éjszaka megpihent, de nekem az oldalazás nagyon korrekciónak tűnik és 242 felett indul a mai nap
Ezek, lehet tudják hogy innen menni kell....éjjel küldték,vajon honnan tudják az email címem,mert én nem kértem ezt a "lottó" lehetőséget.
ReplyDeletehttp://s20.postimg.org/hrqzrqxe5/USA_z_ldk_rtya.png
korábban én is kaptam, igaz, én érdeklődésből egyszer kitöltöttem az adatlapot :)
DeleteÉn nem töltöttem ki soha,USA-ba nem is mennék.
DeleteDe hogy mit keres az email címem az USA bevándorlási hivatalba,ez a nagy kérdés. (.USAFIS Immigration Services)
https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110215100049AADebcJ
Deleteszerintem ez egy szervezet, aki pénzért ügyintézést vállal...
Deletebár a leírás alapján AJAJ :)
Gondoltam hogy valami átverés lehet,de a "neves" címemet csak megtalálta valaki
Deletevkinek törték az emailjét, vagy a te neveddel regisztrált egy "jó barát"
DeleteLehet a kormány minden értelmes ember emailcímét kiadta? Srácok, akkor ti is várhatjátok a levelet! :)
OTP ED célár megvolt, a kérdés, hogy korrekció futott, vagy más lesz belőle, első óra, kis tf, nem tudom
ReplyDeleteMegyünk 1 kicsit,aztán jön a tökölés irányügyileg megint merre,csak ez a péntek ne lenne.
DeleteOTP 4300-nál dőlhet el
Deletebár, ha odáig impulse esik, akkor dél, ha három hullám, akkor lesz még egy fel kör.
DeleteHasonlót játszik a BUX is,gondolom kéne neki még 1 fel kör korr. után.
DeleteBuxnak nagyobb eséllyel, mint az OTP-nek
DeleteOTP kérdéses nálam, bár tegnap óta '5 alapján shortolom 48-ról az első tétellel (sajnos nem vitt el teljesen), kontra style, még nagyon gondolkozom, hogy mi legyen vele, stop a feltételezett 5. felett
a csatornát 3/3 nem törte, ezért ZZként tekintek a felfelé körre, ami zavar az erős napos gyertyák, ez nem törik azonnal, naposon a mai nap eddig szünetgyertya szerűség, ami long jel, USA esélyes, h bull hangulatban megy ma ismét felfelé, figyelem a divergenciót SS-t, nagyobb eséllyel zárni fogom
4300-4350 reális lehet az előző negyedik, megnyúlás miatt is
DeleteThis comment has been removed by the author.
DeleteOTP: felét zártam a shortnak, esélyes, hogy egy impulse érhet itt véget, '15 percen megjelent, illetve megjelenés előtt volt a rsi-n egy divergencia
ReplyDeletetudom impulse nem jár egyedül :), de ha igaz, akkor feljebb vissza lehet bővíteni
Deletelezártam, nem lesz időm itt lenni most egy ideig
ReplyDeleteHa már zártad, akkor mindegy, de - ahogy itt már többször megkaptam - erre való a követő...
DeleteÉn egyelőre tartok, nem 1-2 napra vettem. Izé, adtam.
követő, igen, de hétvége jön (tshort extra ktg), a potenciális hely, vagy magas, vagy kivesz
Deletenyitás erre az útra szólt, elsődlegesen, azzal a fenntartással, hogy bennem a kérdőjel a továbbvitelre
tulajdonképpen egy jó szinten kiléptem, a felfelé kör után kapok egy nagyobb bizonyosságot és ez most kell, 5 perces setupot nem érdemes sokáig tartani, főleg, ha nagyobb tf-n nem mutat abba az irányba (itt most kérdés)
engem zavar a napos long lehetőség - szünetgyertya
inkább kockázat nélkül, esetleg a piacnak odaadva belőle, várom a nagyobb bizonyosságot, kilépő 83-84-n, ha megnézed nem olyan rossz hely, kilépéshez, vagy azóta a visszavételhez sem
érdekes az osztozkodás:
ReplyDeletex amit én kerestem, 1,5x , amit a broki
ő nem kockáztatott, én igen
Napiban ő nyer,ezért is nyomom a Swing-et ha lehet,itt viszont én.
Delete:) a swing nekem nehéz, tudod, Cimballi daytrader :)
Deletede már próbálkozom vele
oké, persze kis tf-n lőttem, nagyobb mozgást kell nagyobb tf-n
ReplyDeletesziasztok.
ReplyDeleteArany szerintem válaszúthoz érkezett.
http://kepfeltoltes.hu/140905/arany_napos_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140905/arany_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
egyenlőre megfogta a csatorna alja. ha kitöri akkor az 1240 es szint a sorsdöntő. ha letöri akkor komoly esés lesz belőle... viszont én nem ezt várom még. nagyobb esélyt látok arra hogy 1344 fölé menjen, és ott legyen vége az "e" hullámnak...de hát kitudja ... meglátjuk.
régen volt ennyire stabil OTP árfolyam, már egy órája szinte egy egyenes vonal 5 percesen is
ReplyDeletePénteket mostanában nagyon nem szeretem,vagy legalább mellékelnének 1 hétfői újságot mellé,
ReplyDeletelehet 4420-nál eldől, hogy mi megy felfelé
ReplyDeleteMég hogy semmi kockázat nincs :-( de jó is lenne,akkor mindenki a tőzsdén nyomúlna.
ReplyDeleteKét közeli ismerősöm eljátszotta a gyönyörű családi házát,válás és romok maradtak utána,mert ő is úgy gondolta.
ez a kockázat honnan jön?
Deletepár napja Twer írt azt hiszem nulla kockázatról
ha van broki számlád és ránézel a piacra már kockáztatsz, mert fennáll a lehetősége, hogy pozit is nyitsz :)
Most jutott el az agyamig TWER nulla kockázata,utólag könnyű mondani mikor már le volt játszva.
DeleteMost előre belehet mondani mi következik ,nulla kockázattal.
Közben töltögetem a házzal kapcsolatos papírokat,villany-víz-csatorna-gáz-kémény stb..."1000" papírt kell kitölteni hozzá.
otp esélyes egy flat korrekció, azaz le új low, majd fel 4415-20 környékére, onnan dél
ReplyDeletevagy ennyi volt a korrekció
Deleteusd 242,5 rövid volt a kis erősödés....tegnap-tegnapelőtt 38-ra
ReplyDeleteami érdekes,hogy gyorsult az emelkedés, igaz ez naposon a hírnek is lehetett köszönhető, ha nem akkor nagyon csúnya világ jön, egy ilyen háttérről történő gyorsuló erősödés végzetes lehet a forint számára
Meglepő fordulat a devizaperekben, jöhet az Alkotmánybíróság,
ReplyDelete? keresem, ez érdekes lesz
Deletehol olvastad, egyelőre nem találom
Deletehttp://www.vg.hu/penzugy/hitel/meglepo-fordulat-a-devizaperekben-johet-az-alkotmanybirosag-434722
Deletehttp://hvg.hu/gazdasag/20140905_Ilyen_meg_nem_volt_az_Abhez_fordul_a_bir#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2014_9_5
ReplyDeleteja igen, köszi én is megtaláltam
ReplyDeletegyanúm, hogy 50%+1 arányban elutasítják majd.....azt hiszem ennyi volt pártag van benne
Remény hal meg utoljára,tuti lesz "MAJD" valami puhítás,mindenki jól lakjon.
DeleteAz a baj hogy 10-20-30 kontikkal rángatják a hatit ide oda.
Deletelátom kiment a hír, elindult az OTP :)
ReplyDeleteIgen azóta nem voltam és totál félre lett értve, én úgy értettem ha valaki mint én 3800-3850-röl voltam poziba és erre értettem de nem 0 kockázatot hanem a longnak még mindig nagyobb esélyt adtam 80-at és 20 az esésnek. Szó sem volt arról hogy a tőzsde 0 kockázatú sőt nagyon kemény játszma. Azóta zártam mindent várom hogy le jöjjön 4250-ig, shortolni nem shortolok nagyon bullnak látom még mindig a papírt ahogy írtam ott a füles csésze 4600 körüli cél árral és most 5 óráson zászló kezd alakulni szintén 4650 körüli cél árral így nem igen fog le jönni 4250-ig, Ha így marad zárásra hetes is full bull tényleg jó lenne egy jövőheti újság megnyeri az otp a pereket.
ReplyDeleteJelenleg a MOL-ban látok short lehetőséget ha ma nem zár 12200 fölött akkor hétfő egy fals fölfele kitörést lövöm shortra.
Deletetalán azért, mert ezt írtad:
Delete"TWER2014. szeptember 3. 14:20
Semmilyen kockáztatás nem volt itt a dupla alj ki törése óta sőt az indikátorok macd, rsi, cci igen csak bullt mutattak igaz még ma reggel esetleg volt benne kis kockázat de a 4400-4500 bizony benne van a füles csésze ki törése óta, tehát dupla alj 4100 cél ár, itt egy füli csésze van igaz 20.-a be kevert de nagyon is ki vehető és ebböl cél bizony 4350.4450 közé mutat a kérdés hogy jelenleg teljesült-e."
Semmilyen kockáztatás, nekem és jelek szerint másoknak is azt mondta, hogy nincs kockázat, ami szvsz a tőzsdén nincs
Ez így van de hozzá téve vagy gondolva 3800-as pozit ami le maradt.
DeleteDAx: asszem végre leesett, hogy mik ezek a ZZ-k ide-oda.
ReplyDeletehttp://keptarhely.eu/view.php?file=20140905v00fbq3tw.png
esélyes, a harmadik ZZ után másra nem is szabad gondolni, ilyenkor ott fent "fel tud kapcsolódni a villany" érdekes érzés, tegnap pont SP-ben éreztem :)
DeleteEeeegen, egyszerre érzi magát az ember okosnak és hülyének...
DeleteOkosnak, hogy végre rájött - hülyének, hogy ez eddig nem jutott eszébe...
Plusz egy jó adag megkönnyebbülés.
Néhányszor ránéztem a héten, éreztem a short gondolatokat, de egyszerűen ötletem sem volt a felfelé körre, csak azt láttam, hogy időközben a certi ára megfeleződött , grat :)
DeleteAzé' még várjuk meg, hogy a medve meg is mutassa magát :-)
DeleteViszont a felmenet belső szerkezetével szimplán nem bírok. Szóval még mindig lehet közbenső ED.
Ez a mai nap marad nullás a végén......2,5 Mlrd forgalom eddig,kis forgalom ,sovány pénztárca
ReplyDeleteüdv
ReplyDeleteFőleg AD figyelmébe a DAXot nagyon jó lenne át nézni mivel én tavaly nov. óta egy sima oldalazást látok 9100-9800 között kivéve azt a párnapot mikor 10000 fölé nézet, mi lenne ez az oldalazás? Felteszem a korábbi doboz elméletű ábrám ott cél a a 2500 doboz esetén 9500, ha most megy tovább akkor 12000-re mutat.
http://kepfeltoltes.hu/view/140905/DAX_www.kepfeltoltes.hu_.png
UI. Semmi másért nem kérem az újra elemzést csupán azért mikor a 9500-as szint meghatározásra került, nem gondoltam hogy a jelenlegi 200-as mozgóba fog ütközni amit eddig sikerrel át tört ezért újra gondolandó esetleg egy hullám föl.
DeleteMára hirdették ki a tűzszünet megkötését, kiváncsi leszek meddig tart majd...
ReplyDeleteUSD/HUF napos long szingál, vajon mi lesz belőle a végén?
ESU alj eddig 1989,75 volt, eddig 1988 alá vártam tegnap
ReplyDeleteYm esélyes hogy ed-t csinál, még korai mert 2-3 hullámában lehet, de így esélyes, h meglesznek a célárak
ez vicces, ahogy számolom 40 perc múlva lesz kész az USAban a felt ed, az 5. hullám
ReplyDeleteMelyik USA? SP-ben nekem tört sáv/2k viszatesztnek tűnik a max. várakozás.
DeleteSP és Dow szeptemberi határidő
DeleteESU5 és YMU4
ESU4
DeleteYM 17004 - 4 pontra
ReplyDeleteES 1989,5
persze még bármi lehet
SP-ben egy csúnya r- vagy e-flatot látok kibontakozni, egyelőre nincs nálam a charton új csúcs felé esély.
Deletehttp://keptarhely.eu/view.php?file=20140905v00fhgacq.png
Deletelehet, nézd meg az ábrát, amit küldtem, ahogy leírtam '30 a-b-c, ahol a c ma ért véget a célárnál, azaz a korábbi low környékén SP.Dow, azaz ESU - YM szinten
Deletekiteszem egy új bejegyzésbe
Delete17000 megvan, 88,50 is
ReplyDeletemég van 20 perce, h aljat fogjon
88,25 :)
ReplyDeletekorábban volt...
ReplyDeleteSzerintem fog ez még menni,egyszer már beírtam meddig,ez is csak 1 vélemény
ReplyDeleteHa addig, ameddig gondolom az problémás, mert akkor ciklus a még nem futott le..., a gyerekem leérettségizik mire vége a korrekciónak
Delete